Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   The House of Flying Daggers (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Let the games begin!!! Which mod should Dusk battle for his modship??? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=48969)

Prolifical ENG 01-10-2008 05:59 PM

Let the games begin!!! Which mod should Dusk battle for his modship???
 
*****The Text Feats of Strength Event*****


Well dusk first needs to agree with this...but lets get this shit started....we need votes.

He needs to pass through this chamber.

for rules we will just keep this simple to get it over with....1 verse each 40 lines max....votes cant be dickriding ones...must have at least vet status to vote in this one but others can be taking into consideration...everyones watching...ok.

I gave this poll 5 days since its gettin slow here and needs some to catch on.

BornPower 01-10-2008 08:20 PM

damn! he gotta cross blades with 1 of yall to get mod spot?! lol!!

This should be good...

JackOfHearts 01-10-2008 10:02 PM

everything in HOFD is slow, its a fuckin time warp.

oDoUoSoKo 01-10-2008 10:04 PM

can i vote?

oDoUoSoKo 01-10-2008 10:09 PM

eloels at this idea.

Dirty Knowledge 01-11-2008 04:30 AM

ha great idea. i wanna see prolific.

JackOfHearts 01-11-2008 11:21 PM

lets votes;

1. everyone will vote on this, 2 ppl will battle, everyone will vote on the battle and itl b good.

2. nothing.

well?

Prolifical ENG 01-14-2008 01:42 PM

aight poll closes in a day then we can continue. for voting I guess we need a best of however many voters in the poll...so 7 so far. if its a tie i guess dusk gets to choose.

and yes its official.

Visionz 01-14-2008 04:07 PM

nice idea. I've seen Ben post a bunch of lyrics but Pro,.......................can't think of any, so lets see that :b this should be good

oDoUoSoKo 01-14-2008 07:03 PM

im rusty as shit...but i wont back down..

Prolifical ENG 01-14-2008 08:34 PM

^^^^

hahaha i guess we all are

oDoUoSoKo 01-14-2008 08:59 PM

can i see something of your ENG? never seen ya shit before

JackOfHearts 01-14-2008 09:16 PM

dusk needs to win for the good of text battling!

Prolifical ENG 01-14-2008 09:36 PM

Quote:

Originally Posted by Dusk (Post 1025664)
can i see something of your ENG? never seen ya shit before

I tried searching the forum archives by my name in this forum and it looks like all my stuff was before the crash.

I found that some of my stuff was recorded in the battle stats thread when I searched for my name up there it was:

UNdissPuted.....................11wins............ ..1defeats(Prolifical ENG)

Prolifical ENG....................2wins...............0defeat s

Lordank............................wins........... .....2defeats(Eric Unseen)(Prolifical ENG)


I dont even remember those battles

oDoUoSoKo 01-14-2008 09:46 PM

also, whats the difference b/w the rep number and amount of bars?


All times are GMT -5. The time now is 06:59 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one