Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   SID ROW (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   i was gonna make a sexy pics thread but... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=54147)

soul controller 04-10-2008 08:09 PM

i was gonna make a sexy pics thread but...
 
you lot didnt deserve it.. so u got this






http://i25.tinypic.com/25pqo0z.jpg


http://rapidshare.com/files/97406846/disney_girls.wmv

Oztradamus 04-10-2008 08:45 PM

LOL, the fuck!

soul controller 04-11-2008 04:25 AM

i knew u would like it oz!
anyone else care to comment??

HarlemDiplomat 04-11-2008 04:26 AM

Good looks... me and DJ Methods are gonna have a circle jerk to this.

EDIT: Oh hell naw... I aint downloading that shit, the file is too big

::Chris Rock's dad's voice:: Thats 5 cent a minute! ::Chris Rock's dad's voice::

crust 04-11-2008 04:29 AM

...awesome!

soul controller 04-11-2008 04:41 AM

much better.. tah very much :)

KERZO 04-11-2008 06:39 AM

thats some funny shit....wouldnt really wanna show that to the lil ones though...:mexico:

soul controller 12-29-2012 05:10 PM

^^^ faggit boy before he was a faggit actually enjoying my topic

KERZO 12-29-2012 05:29 PM

lmfao at ratnips looking through ancient threads for a time where I wasn't a total dick to him, So 2008, was that the last time or can you find any more recent examples of this?

quick...scurry along now fuzzynuts.

soul controller 12-29-2012 05:49 PM

wrong dickweed., i was looking for teh quote of sunny in my sig :)

you need to drop that ego. it makes u look like a buffoon

LORD NOSE 12-29-2012 06:05 PM

nothing you say to or about me is gonna heal your wounded ego any faster

it's like we're in an MC battle

and I go first

I say my rhymes that I wrote in my own voice

then you go

and you pull out a laptop with links in your browser that directs the crowd to rhymes by GZA. then you walk around with your chest out like you saying something. and after getting pelted in the skull with glass juice bottles, you post blogs from your hospital bed saying how your rhymes was better than mines

your posting style is 2005ish
you don't discuss nothing in your own words from your own mind unless your trying to diss someone for trying to tell you about your annoying spamming ways. keep fuckin with me though and ima take your space sandwich away

EAGLE EYE 12-29-2012 06:19 PM

^
haha

soul controller 12-29-2012 06:20 PM

TL:DR only read ur ego statement.. which is factually so wrong.. waste of time reading the rest of your tilted lines.

if your brain could actually compute what i state, i dont do ego.

ego is auto fail. ego divides, while im all about togetherness.

ego makes you think u know it all. it makes u beLIEve. when i go on tru fax,

so which kind of god, would be looking forward to planet x? when thats bullshit.. any basic research would show u that..which kind of god would be worrying about famine/apocalypse... are those the attributes of a god?
let alone a change in consciousness effecting people in a negative way! true god attributes.

if u spent the time checking information, then you wouldnt have even wrote that line that is in my quote :)




im still waiting for you to show and prove the false statements u made in KTL

come back to me when your man enough to concede, that you did nothing that you stated :)

enjoy your night #6

soul controller 12-29-2012 06:26 PM

BTW dont hate my new gimmick. wu corp created it. if you wanna change it.. just change user name :)

JASPER 12-29-2012 06:50 PM



All times are GMT -5. The time now is 04:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one