Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Digital Underground (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   currently playing Jade Empire... (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=65796)

DR. NICK RIVIERA 10-31-2008 07:00 PM

currently playing Jade Empire...
 
...and it's a really good game, damn those BioWare folks can't do wrong

Mr. X 11-01-2008 10:55 AM

It's fun but I thought it was kinda short.

DR. NICK RIVIERA 11-01-2008 02:01 PM

well that was a spoiler haha :D

yeah, it's a game to download, if u don't have nothing new to play

Mr. X 11-01-2008 06:40 PM

I thought it was cool all the effort they put into the game. They had created a language for the game put a lot of research into it. Would like to see the game get a sequel.

Ritter 11-02-2008 01:04 AM

Yep, BioWare is always on point. Always.

The game is real real good, I was glad it wasn't a console exclusive, as they were saying.

DR. NICK RIVIERA 11-02-2008 05:46 AM

yeah, same with Mass Effect.


I hope Dragon Age will be at least as half as hard as Baldur's Gate II tho

DR. NICK RIVIERA 11-08-2008 03:20 PM

lol after 24 hours I'm still playing....so this isn't as short as people say lol. Altho I agree, battles are meh.

Everything else is copied from KOTOR or better-


All times are GMT -5. The time now is 08:30 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one