Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   Audio Booth (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out! (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=7113)

MastaMind 09-08-2005 07:50 AM

Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
Yo, peep this shit here.. Gimme sum feedback and I appreciate it. Thanks. www.soundclick.com/assassincrew

TeknicelStylez 09-08-2005 02:26 PM

Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
Damn nigga, I aint gon bullshit you at alll, in all honesty, the beats is hot, your lyrics is hot, you got most your shit on point with your flow. But your voice is terrible and that accent is killing you IMO I just can't listen to it, it bothers me, it sounds like you got a really bad lisp.

Stay up though keep doing your thing.

Heke 09-08-2005 02:51 PM

Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
I agree with TeknicelStylez

yeah good shit but it sound that you are literally spitting the rhymes.
sounds that you have braces.
try to sound a bit aggressive.

suprememath 09-10-2005 06:07 PM

Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
True

hillbilly 09-11-2005 12:24 AM

Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
Agreed

Kanha 09-11-2005 11:52 AM

Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
"Bringing back da wu style"??

Is this your struggle? to bring back the wu style through your music??
What about Your style? Your OWN style my friend...
I understand if some are influenced by the Wu (Like me),
but we all got to have our own styles too man...

Listened to your tracks, beats are not that bad,
but the rap, you need to improve it alot,
need more attitude in it, it sounded amateur,
did you record it at home??

manhattanknight77 09-12-2005 08:14 PM

Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
Kanha vbmenu_register("postmenu_162709", true);
Senior Member

Join Date: Apr 2003
Last Seen: Today (18:38)
Posts: 115
http://www.wutangcorp.com/images/rep...tation_pos.gif


http://www.wutangcorp.com/images/icons/icon1.gif Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
"Bringing back da wu style"??

Is this your struggle? to bring back the wu style through your music??
What about Your style? Your OWN style my friend...
I understand if some are influenced by the Wu (Like me),
but we all got to have our own styles too man...

Listened to your tracks, beats are not that bad,
but the rap, you need to improve it alot,
need more attitude in it, it sounded amateur,
did you record it at home??
__________________
http://www.home.no/chaami/


i so agree. that teh problem wit so called artist today alway biting other niggaz shit. take ur influences and build on it.didnt u peep only built 4 cuban link. well check out shark niggaz.
http://www.wutangcorp.com/images/sta...er_offline.gif http://www.wutangcorp.com/images/buttons/reputation.gif http://www.wutangcorp.com/images/buttons/report.gif

MastaMind 09-13-2005 08:03 AM

Re: Assassin Crew Bringin' Back Da Wu-Style!!! Check it out!
 
Yeah, this shit is recorded in a wack ass home studio so I hope u understand tha sound quality here... Thanks for da feedback, brothaz! And no no no, I ain't a muthafucking biter... Wit the "wu-style" I meant those beats... U know, sum ol skool type shit.


All times are GMT -5. The time now is 11:53 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one