Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   General Chat (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Do white ppl have white offs? (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=71419)

TSA 02-07-2009 02:10 AM

Do white ppl have white offs?
 
like you know, when you meet an outside cracker, which would be the inverse of a house nigger (btw house niggers run the homeless), do you call him out? do you prove to him who white you are?

infact what are some things a real cracker would say to a house cracker to prove he's the whiter of the whites?




"You have never lived in a gated community have you?"

Longbongcilvaringz 02-07-2009 02:15 AM

Um, i have never encountered this.

White people call other white people things though, like, maybe they will used derogatory terms about English people, because they are the whitest humans on earth.

White people do like to try and establish status over other whites though.

The Hound 02-07-2009 02:16 AM

i bet pat bateman doesn't sprout his pinky finger when he sips a cup of tea

TSA 02-07-2009 02:20 AM

english ppl are the whitest of the white breed?

i wonder whos the negroest of the negro-breed?

real black ppl in real life dont get into these contests either, but i really wanna know whos the negroest of the negro breed.

Longbongcilvaringz 02-07-2009 02:20 AM

Yeah, i actually don't.

I am worthless.

Longbongcilvaringz 02-07-2009 02:21 AM

Quote:

Originally Posted by ThaShaolinAssassin (Post 1478746)
english ppl are the whitest of the white breed?

i wonder whos the negroest of the negro-breed?

real black ppl in real life dont get into these contests either, but i really wanna know whos the negroest of the negro breed.

You're goint to have to ask a black dude.

All non whites are the same to us.

TSA 02-07-2009 02:22 AM

whats the black equivalent of the pinky thing

i think it's saying "yes' after someone says something about jesus and nodding your head up and down.

yes and mmhmm.

for a niggerish flurry combine both.

TSA 02-07-2009 02:24 AM

i guess africans would be the negroest of the negro breed but which africans?
probably ethiopians, being they were the ORIGINAL orginial man.

that's fuckin original.

but at the same time in real life they act like they have small dicks and 0 finesse, so i think that cancels out.

DJMethods 02-07-2009 02:33 AM

Yall more bitch than Dru Hill.

YungSunny 02-07-2009 03:40 AM

Quote:

Originally Posted by ThaShaolinAssassin (Post 1478736)
like you know, when you meet an outside cracker, which would be the inverse of a house nigger (btw house niggers run the homeless), do you call him out? do you prove to him who white you are?

infact what are some things a real cracker would say to a house cracker to prove he's the whiter of the whites?




"You have never lived in a gated community have you?"

I always wondered why some black people did that.
What's accomplished from it?

Professor Poopsnagle 02-07-2009 05:09 AM

I hear that Chinese people brag to eachother how much rice they can pick and when they have a disagreement they put on their Raiden hats and kick eachothers asses.

SHRAP 02-07-2009 07:28 AM

rich white people always brag on they dad

some shit like

"my father owns a fortune 500 company, what does YOUR father do?"

bitch who gives a fuck what your dad does, all u did was come out his dick, that dont make u shit but a kidnap target :lmao:

The Hound 02-07-2009 07:30 AM

you can't get any whiter than a french canadian

SHRAP must wake up every day thinking up new reasons not to put a bullet in his own head

SHRAP 02-07-2009 07:33 AM

im not french canadian, but youre australian :lmao:

you must wake up every day thinking of new ways to fuck a kangaroo

Come Honor Face 02-07-2009 07:34 AM

There's some kinda fad going around at my work, where white people are saying to each other "damn your white" when they say something gay, or nerdy. I find it funny.


All times are GMT -5. The time now is 11:53 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one