Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan

Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan (http://www.wutang-corp.com/forum/index.php)
-   General Chat (http://www.wutang-corp.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   dayuuum...BOOTY SHAKIN THEREAD (http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=84715)

SKAMPOE 10-07-2009 02:45 PM

dayuuum...BOOTY SHAKIN THEREAD
 

PALEFORCE 10-07-2009 03:19 PM

thanks skamp

Blackula Spectacula 10-07-2009 03:35 PM

ew. her face ... nuh uh.

I dunno why but her tatted arm looks like its made out of lizard skin to me lol

SID 10-07-2009 03:45 PM

What the fuck whas that muhammed?

you shame that name son, Muhammed macked only the finest virgins, you drooling in jigsaws lap like a bitch when you see some pasty frosty punani like that.

Choose another name, or change your real official name to Skampoe.


http://i38.tinypic.com/2eygqra.png
Where rolling like this for now.LOL.

Doon't make me issue a fatwa, you get me?


http://i37.tinypic.com/10crjiu.jpg

SKAMPOE 10-07-2009 04:36 PM

Buhahahahah look at that insidious serious hideous furious hideous post^

that bitch has a fatty, ragrdless

5hundred&one 10-07-2009 04:40 PM

nice

the man face @ 0:53 is kind of a turn off tho.

SID 10-07-2009 04:45 PM

Quote:

Originally Posted by SKAM-POPE (Post 1707003)
that bitch has a fatty, ragrdless

Not really, its not a boots unless she can balance a plate on it while standing up. I need asses on Cherokee levels, this bitch got a suburban frost toast tush.

JASPER 10-07-2009 05:23 PM

Upload some Mrs Skampoe ass shaking vids. This just isn't enough ass.

bamboo 10-07-2009 05:23 PM

aiight, that girl gotta nice body but can't dance for shit, I've seen her before.

this girl is nice AND can shake it very well
http://contest.shakinit.com/bc10_kitty.html

bamboo 10-07-2009 05:38 PM

and another one!
Kitty's hot
http://contest.shakinit.com/bc8_kitty.html

SKAMPOE 10-07-2009 05:59 PM

Quote:

Originally Posted by bamboo (Post 1707080)
and another one!
Kitty's hot
http://contest.shakinit.com/bc8_kitty.html

repped for the real ness, shes all dat yo

bamboo 10-07-2009 06:00 PM

Sorry... the last one, promise :P
Kitty again


bamboo 10-26-2009 06:30 PM

* pop * LOL


Surreptitious 10-26-2009 06:58 PM

Quote:

Originally Posted by bamboo (Post 1707098)
Sorry... the last one, promise :P
Kitty again


ok, that literally got my dick hard

THE MASON 10-26-2009 07:32 PM

Quote:

Originally Posted by bamboo (Post 1707098)
Sorry... the last one, promise :P
Kitty again


:clap:9:|6:clap:


All times are GMT -5. The time now is 10:38 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one