0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 354
Search took 0.29 seconds.
Search: Posts Made By: Mindsword
Forum: General Chat 05-10-2012, 11:44 AM
Replies: 16
Views: 1,084
Posted By Mindsword
yeah my mother and lil brother live here

yeah my mother and lil brother live here
Forum: General Chat 05-10-2012, 10:00 AM
Replies: 16
Views: 1,084
Posted By Mindsword
lol dried mushrooms became illegal in 2008, fresh...

lol dried mushrooms became illegal in 2008, fresh ones not until 2009. propably so that people who were still growing could sell off their stuff first, or something.

this is pretty well known.
Forum: General Chat 05-10-2012, 09:06 AM
Replies: 16
Views: 1,084
Posted By Mindsword
im pretty sure shrooms are still illegal (as of...

im pretty sure shrooms are still illegal (as of 2008 & 2009) but yeah i guess its still possible if you're lucky or something, only tried once lol
Forum: General Chat 05-10-2012, 09:01 AM
Replies: 16
Views: 1,084
Posted By Mindsword
i knew about that. it is pretty sick. i have...

i knew about that. it is pretty sick.

i have my laptop with me (free interbewz on the hotel), so im not gonna be walking around everywhere 24/7, amsterdam involves a whole lot of sitting on your...
Forum: General Chat 05-09-2012, 02:20 PM
Replies: 16
Views: 1,084
Posted By Mindsword
btw anyone know what the penalty of getting...

btw anyone know what the penalty of getting caught with like a weapon, like a knife or a hammer or something, is..? i is paranoid

not that i would do something like that
Forum: General Chat 05-09-2012, 01:40 PM
Replies: 114
Views: 3,516
Posted By Mindsword
you.

you.
Forum: General Chat 05-09-2012, 01:34 PM
Replies: 114
Views: 3,516
Posted By Mindsword
Fuck

Fuck
Forum: General Chat 05-09-2012, 01:09 PM
Replies: 16
Views: 1,084
Posted By Mindsword
whats up amsterdam??

im in the ho-tell, smoking golden pollen and sipping a petrikov, juicy red. you can taste the vodka, the russian chemical factory and the dirty bathtub. i on my laptop fucking up the hotel internet...
Forum: Audio Booth 03-25-2012, 02:19 PM
Replies: 22
Views: 1,980
Posted By Mindsword
sick!

sick!
Forum: Audio Booth 03-25-2012, 02:09 PM
Replies: 10
Views: 867
Posted By Mindsword
SIIICK i luv it! props!! antalyzahs vocals should...

SIIICK i luv it! props!! antalyzahs vocals should be a little louder tho

the poppin is cool, needs some work ;) old school! peace


lol true.. this shit went straight on my facebook status
Forum: Audio Booth 03-25-2012, 02:08 PM
Replies: 18
Views: 1,475
Posted By Mindsword
siiick

siiick
Forum: Audio Booth 03-25-2012, 01:25 PM
Replies: 9
Views: 1,092
Posted By Mindsword
haha awesome!!!! mexicans are poor lol...........

haha awesome!!!! mexicans are poor lol...........
Forum: Audio Booth 03-25-2012, 01:23 PM
Replies: 11
Views: 1,131
Posted By Mindsword
cool! i like how wucorp kinda has its own sound.....

cool! i like how wucorp kinda has its own sound.. dope lyrics
Forum: Audio Booth 03-24-2012, 08:18 PM
Replies: 3
Views: 474
Posted By Mindsword
THANKS, testing out adobe premiere with my new...

THANKS, testing out adobe premiere with my new Asus G74SX, that shit cost a fucking fortune, now im broke the next 4 months but all the positive feed almost makes it worth it hah... nah, totally...
Forum: Audio Booth 03-24-2012, 07:19 PM
Replies: 27
Views: 1,514
Posted By Mindsword
peace sun! lets get a million views on every one...

peace sun! lets get a million views on every one of those vids lol
Forum: Audio Booth 03-24-2012, 07:17 PM
Replies: 5
Views: 708
Posted By Mindsword
smarts goes hard as fuck on this verse big ups,...

smarts goes hard as fuck on this verse big ups, and props to caper & all of darkstarz, jahovallah, jigsaw, PCP, oshyn etc appreciate all the positive feedback! watch out for future darkstarz...
Forum: Audio Booth 03-24-2012, 08:22 AM
Replies: 3
Views: 474
Posted By Mindsword
Smarts - Income (The Official Video) Prod. by Stream-1

did i say the official video, i meant the office video

ndfdvvjsdxc
made this yesterday lol........ there will possibly be a real video, until then u can bump this.. peace!

----
...
Forum: Audio Booth 03-24-2012, 07:20 AM
Replies: 5
Views: 708
Posted By Mindsword
the official video for Smarts - Income ...

the official video for Smarts - Income
ndfdvvjsdxc

did i say the official, i meant the office....
Forum: Know The Ledge 03-23-2012, 07:07 PM
Replies: 0
Views: 757
Posted By Mindsword
The entire Egyptian revolution in one 10 min rooftop video take:

http://www.youtube.com/watch?v=dBtYLBQPRGQ
i think most of it is one take, this has got to be the most amazing footage ive ever seen.. the fun starts from 2:30 and on

notice how the dirty pigs...
Forum: Audio Booth 03-22-2012, 09:12 PM
Replies: 27
Views: 1,514
Posted By Mindsword
yeah yeah, the dudes at 1:30 r really feelin my...

yeah yeah, the dudes at 1:30 r really feelin my beat lol

more products:
http://soundcloud.com/stream-1-1/sets/collabos/
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=114988

peace
Forum: Audio Booth 03-22-2012, 09:06 PM
Replies: 5
Views: 708
Posted By Mindsword
whats up wu army, lot of new stuff

http://soundcloud.com/stream-1-1/sets/collabos/

Caper - This Aint Pop Official Video
YNHTghbaJAE
need views on that, put it out on my youtube yesterday

original links: ...
Forum: Downloads and Links 01-22-2012, 04:30 PM
Replies: 21
Views: 3,274
Posted By Mindsword
YYYEYEEEEAAAAAHHHHH (minutes of uncontrollable...

YYYEYEEEEAAAAAHHHHH (minutes of uncontrollable screaming)

btw i dont think i produced sliced mics, only Cubes.
Forum: Know The Ledge 01-20-2012, 06:00 PM
Replies: 310
Views: 62,548
Posted By Mindsword
babylon di plant devil in dem yout selassie...

babylon di plant devil in dem yout

selassie I, revolution, jesus was in ethiopia
Forum: Digital Underground 01-20-2012, 05:35 PM
Replies: 128
Views: 11,304
Posted By Mindsword
lvl 32/3 something

lvl 32/3 something
Forum: Audio Booth 12-08-2010, 10:15 PM
Replies: 2
Views: 677
Posted By Mindsword
best time on bandcamp is pretty dope, but theres...

best time on bandcamp is pretty dope, but theres something wrong.. its not playing right for me

im not really into all that christian thing (consult signature), but hip is hop and the message is...
Showing results 1 to 25 of 354

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:35 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one