0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 42
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: MasterKillahP
Forum: Graphics Corner 04-19-2006, 10:45 PM
Replies: 1,118
Views: 174,996
Posted By MasterKillahP
How you like that hella dope and shit ...

How you like that hella dope and shit

http://i78.photobucket.com/albums/j81/KillahPig/banner.gif
Forum: General Chat 04-15-2006, 03:50 AM
Replies: 5,178
Views: 101,418
Posted By MasterKillahP
m-e-t-h-o-d man because of that stuff spelling...

m-e-t-h-o-d man because of that stuff spelling out shiet



G, R, A, V, E, D, I, double G, A to the zig zag Z
Forum: Digital Underground 04-15-2006, 03:47 AM
Replies: 73
Views: 3,286
Posted By MasterKillahP
ps3 is sounding great except the prices

ps3 is sounding great except the prices
Forum: Digital Underground 04-15-2006, 03:28 AM
Replies: 15
Views: 1,669
Posted By MasterKillahP
im start to think im a little upsessed with my psp

im start to think im a little upsessed with my psp
Forum: Digital Underground 04-15-2006, 03:27 AM
Replies: 8
Views: 1,128
Posted By MasterKillahP
Psp Mini

http://cache.kotaku.com/gaming/images/pspmini-thumb.jpg

So yo psp mini coming out already in like 7 months who likes this personally i think that flip screen is gonna break and theres supposed to...
Forum: Digital Underground 04-15-2006, 03:20 AM
Replies: 28
Views: 2,452
Posted By MasterKillahP
Gta

they should make it like GTA but then again i dont think they should make it at all if they did i would most likely buy it still even if it had like bad reviews or whatever
Forum: Digital Underground 04-11-2006, 12:44 AM
Replies: 22
Views: 1,600
Posted By MasterKillahP
right now im playin that and its pretty gay in...

right now im playin that and its pretty gay in the beggining its hella slow
Forum: General Chat 04-10-2006, 03:13 AM
Replies: 5
Views: 563
Posted By MasterKillahP
Thumbs up soft air

who here got like a airsoft gun i got 3 now and they hurt but they wont kill you. fun to shoot your friends go out and buy one and shoot your friends youll know what im talkin bout i got a shotgun...
Forum: Digital Underground 04-10-2006, 03:10 AM
Replies: 113
Views: 4,751
Posted By MasterKillahP
Kingdom Hearts II now cuz i rented that at...

Kingdom Hearts II now cuz i rented that at blockbuster and im keeping that shit til i finish they say no late fees my ass they charge you if your like 15 days late what the hell is that
Forum: Digital Underground 04-10-2006, 03:09 AM
Replies: 22
Views: 1,723
Posted By MasterKillahP
I dont got that game but if i had it the name...

I dont got that game but if i had it the name would be something original like Chris Brown or something.
thats a joke if you didnt know
Forum: Digital Underground 04-10-2006, 03:04 AM
Replies: 16
Views: 1,287
Posted By MasterKillahP
man i dont even know what this streets of rage is...

man i dont even know what this streets of rage is somebody tell me what the hell this is and what console its on
Forum: Digital Underground 04-10-2006, 03:03 AM
Replies: 25
Views: 1,534
Posted By MasterKillahP
huh

huh
Forum: Digital Underground 04-10-2006, 03:01 AM
Replies: 22
Views: 1,600
Posted By MasterKillahP
ok so i had the money to buy that game today but...

ok so i had the money to buy that game today but first i went to freakin sports authority in bellvue just to look around and what not and i saw this airsoft shotgun and i was like dam that looks nice...
Forum: Digital Underground 04-10-2006, 02:59 AM
Replies: 15
Views: 1,669
Posted By MasterKillahP
yeah imma get that too but i just spent like 50...

yeah imma get that too but i just spent like 50 bucks of mine on a airsoft shotgun thing hurts like hell i shot my cuz in his ass and he was like OH SHIT! i swear the whole neighbor hood heard him...
Forum: Digital Underground 04-09-2006, 04:09 AM
Replies: 274
Views: 13,981
Posted By MasterKillahP
ah ultimate spiderman is boring as hell and when...

ah ultimate spiderman is boring as hell and when i got stuck i didnt bother retrying to do it and venom is the only fun partswhen u jump and savage up the walls and shit. never beat it..
Forum: Digital Underground 04-09-2006, 04:03 AM
Replies: 22
Views: 1,600
Posted By MasterKillahP
mickey G

messed up the one up there http://babysoldierboy.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/mickeymouse.jpg
Forum: Digital Underground 04-09-2006, 04:02 AM
Replies: 22
Views: 1,600
Posted By MasterKillahP
ah and piff crack mickey mouse is the shit hes a...

ah and piff crack mickey mouse is the shit hes a straight up gangster ahahahaha...
Forum: Digital Underground 04-09-2006, 03:59 AM
Replies: 22
Views: 1,600
Posted By MasterKillahP
man i need to come up with like 120 bucks i got...

man i need to come up with like 120 bucks i got 95 with a 50 doller check but that wont do shit imma buy kingdom heart 1 on ps2 cuz itll probly be like 99 cent and then ill get that second one over...
Forum: Digital Underground 04-09-2006, 03:53 AM
Replies: 12
Views: 1,804
Posted By MasterKillahP
Imma wait for PS3 because that is going to murder...

Imma wait for PS3 because that is going to murder xbox360 and rape it sideways but i hope im not wrong cuz Sony,Microsoft aint nothing to fuck with hahaha
Forum: Digital Underground 04-09-2006, 03:47 AM
Replies: 15
Views: 1,669
Posted By MasterKillahP
yeah i got mines for 320 at freakin costco and...

yeah i got mines for 320 at freakin costco and it came with nba 06 and socom and now that same pack is only like 200 at frys dam i shoulda waited
Forum: General Chat 04-04-2006, 09:52 PM
Replies: 293
Views: 8,705
Posted By MasterKillahP
http://aquaticfoods.com/images/betta1a.jpg ...

http://aquaticfoods.com/images/betta1a.jpg

just bought a betta had 2 and the stronger one won this isnt it though
Forum: Digital Underground 04-03-2006, 05:06 PM
Replies: 3
Views: 1,133
Posted By MasterKillahP
ay i checked that site still looking at it what...

ay i checked that site still looking at it what exactly is it i got a ps2 if this is free then hey tell me
Forum: Digital Underground 04-03-2006, 05:05 PM
Replies: 15
Views: 1,669
Posted By MasterKillahP
PSP Games

talk bout your favorite psp games and the ones coming out psp emulators on GTA Liberty Cities and all the goods.

Currently i got:
Grand Theft Auto: Liberty Cities
Socom: Fire Team Bravo
NBA 06...
Forum: Digital Underground 04-03-2006, 05:00 PM
Replies: 22
Views: 1,600
Posted By MasterKillahP
hmm maybe ill buy that if i can come up with the...

hmm maybe ill buy that if i can come up with the money or just get my mom to buy it SHES THE ONE WITH THE STEADY PAYCHECK
Forum: Box Office Hideout 04-03-2006, 04:57 PM
Replies: 2,497
Sticky: kung fu flicks
Views: 227,220
Posted By MasterKillahP
huh

you gotta watch surf ninjas i got that from my friend and its hella funny the lil boy can see the future in his old gameboy thing and ong bak is hella tight when he kills the guy in the bar with one...
Showing results 1 to 25 of 42

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:09 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one