0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 103
Search took 0.12 seconds.
Search: Posts Made By: Ten Fold
Forum: Audio Booth 12-05-2006, 08:18 PM
Replies: 16
Views: 878
Posted By Ten Fold
dope..

dope..
Forum: Audio Booth 12-05-2006, 08:08 PM
Replies: 12
Views: 747
Posted By Ten Fold
Laz is dope man..mos def.. "the god...

Laz is dope man..mos def..


"the god breed..who made them?..better question who left the needle stuck in they brain stem"

^^next level shit..
Forum: Audio Booth 12-05-2006, 06:55 PM
Replies: 14
Views: 600
Posted By Ten Fold
dope track Max..really good.. keep...

dope track Max..really good..

keep droppin..


-10
Forum: Audio Booth 12-05-2006, 02:52 PM
Replies: 12
Views: 747
Posted By Ten Fold
bumps..

bumps..
Forum: Audio Booth 12-04-2006, 06:13 PM
Replies: 7
Views: 474
Posted By Ten Fold
Arrow even though theres always room for...

even though theres always room for improvement..yall dont really have too much you can improve upon..this joint is really dope..

-10
Forum: Audio Booth 12-04-2006, 06:07 PM
Replies: 12
Views: 747
Posted By Ten Fold
i been around fam..hit me up.. ...

i been around fam..hit me up..





-10
Forum: Audio Booth 12-03-2006, 07:24 PM
Replies: 12
Views: 747
Posted By Ten Fold
Arrow Burnin' Scrolls - Ten Fold & Lazarus - Beat By: Super Ego..Peep..

you know what the title says..peep the track and leave links homies..




Click Here To Listen To: Burnin' Scrolls - Ten Fold & Lazarus - Beat By Super Ego.....
Forum: Audio Booth 11-03-2006, 07:26 PM
Replies: 3
Views: 698
Posted By Ten Fold
elevation..

elevation..
Forum: Audio Booth 10-31-2006, 07:44 PM
Replies: 3
Views: 698
Posted By Ten Fold
elevation..

elevation..
Forum: Audio Booth 10-31-2006, 03:39 AM
Replies: 3
Views: 698
Posted By Ten Fold
Arrow Burnin' Scrolls - Ten Fold OPEN COLLABO - ALL EMCEES PEEP..!!..

this is an open collabo for all emcees..i dropped the first verse..all you gotta do is drop the second..i have no idea how many bars my verse is..but its pretty much the first half of the beat..which...
Forum: Audio Booth 10-30-2006, 11:16 PM
Replies: 9
Views: 567
Posted By Ten Fold
i knew you where from tampa Turn..but i've never...

i knew you where from tampa Turn..but i've never heard of Lord..hes dope though..nice drop fellas..link up..i live in saint pete..

be easy yall..

-pZ
Forum: Audio Booth 10-30-2006, 11:11 PM
Replies: 7
Views: 666
Posted By Ten Fold
dope traack jamal..i really liked it..peep my...

dope traack jamal..i really liked it..peep my track Corruption in this forum..


-pZ
Forum: Audio Booth 10-30-2006, 11:07 PM
Replies: 8
Views: 690
Posted By Ten Fold
dope..you should let me rock this joint duke.. ...

dope..you should let me rock this joint duke..

what say you?..


-pZ
Forum: Audio Booth 10-30-2006, 03:39 PM
Replies: 3
Views: 500
Posted By Ten Fold
Arrow i'll hit you up homie..thanks for the reply.. ...

i'll hit you up homie..thanks for the reply..


-pZ
Forum: Audio Booth 10-30-2006, 02:59 PM
Replies: 3
Views: 500
Posted By Ten Fold
Arrow Corruption - Peep It..

Click here to listen to "Corruption" - Beat By Super Ego... (http://www.soundclick.com/pro/view/01/default.cfm?bandid=223413&songid=4609599&content=song)


enjoy and leave links..



-pZ
Forum: Audio Booth 10-18-2006, 05:57 PM
Replies: 2
Views: 634
Posted By Ten Fold
dope man...i downloaded a bunch of them..will...

dope man...i downloaded a bunch of them..will certainly use them..


pZ and thanks for keepin Hip Hop free..
Forum: Audio Booth 10-15-2006, 01:22 AM
Replies: 16
Views: 1,008
Posted By Ten Fold
i really liked war of the masses and the...

i really liked war of the masses and the coil..those beats were nasty..how can i get those?..


-pZ
Forum: Audio Booth 10-15-2006, 01:18 AM
Replies: 17
Views: 1,102
Posted By Ten Fold
Arrow i gotta redo my verse Max..i just got my new...

i gotta redo my verse Max..i just got my new computer and i forgot to take the version with my verse on it off of my old harddrive..but i still have the beat..i just gotta rewrite my verse..cuz i...
Forum: Audio Booth 10-13-2006, 08:01 PM
Replies: 17
Views: 1,102
Posted By Ten Fold
i'm white duke..and i live in Saint Petersburg,...

i'm white duke..and i live in Saint Petersburg, Florida..

thanks for the reply homie..


-pZ
Forum: Audio Booth 10-12-2006, 05:15 PM
Replies: 17
Views: 1,102
Posted By Ten Fold
shit i wish man..why you wanna sign me and help...

shit i wish man..why you wanna sign me and help me put an album out?..haha..

thanks for the reply man..its mad appreciated..




-10
Forum: Audio Booth 10-12-2006, 02:22 PM
Replies: 81
Views: 3,347
Posted By Ten Fold
Word this is dope..wird to Max & Saphire verses -...

Word this is dope..wird to Max & Saphire verses - both were sick..Quest Rah is prolly one of the dopest british cats i've heard in a while..i should've been on this track..

good job guys..

...
Forum: Audio Booth 10-12-2006, 02:12 PM
Replies: 18
Views: 892
Posted By Ten Fold
beats dope..i'll annialate that shit.. -10

beats dope..i'll annialate that shit..

-10
Forum: Audio Booth 10-12-2006, 02:24 AM
Replies: 17
Views: 1,102
Posted By Ten Fold
i elevate...

i elevate...
Forum: Audio Booth 10-10-2006, 01:09 AM
Replies: 17
Views: 1,102
Posted By Ten Fold
Arrow Contact - Freeverse..Peep It..

Click here to listen to "Contact - Freeverse"..Ten Fold on the rimes..Essential Knowledge on the beat.. (http://www.soundclick.com/pro/view/01/default.cfm?bandid=223413&songid=4533768&content=song)
...
Forum: Audio Booth 10-09-2006, 11:37 PM
Replies: 2
Views: 445
Posted By Ten Fold
i listened to alot of your beats and download...

i listened to alot of your beats and download some that were available..i thought your beats we're really dope..especially the ones that were labled as being grimey..those were really good...
Showing results 1 to 25 of 103

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 12:21 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one