0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 225
Search took 0.11 seconds.
Search: Posts Made By: CREEPY FOLLOWS
Forum: The House of Flying Daggers 05-18-2006, 01:47 AM
Replies: 1
Views: 528
Posted By CREEPY FOLLOWS
weird shit but it was still aight:mexico:

weird shit but it was still aight:mexico:
Forum: The House of Flying Daggers 05-18-2006, 01:45 AM
Replies: 35
Views: 1,557
Posted By CREEPY FOLLOWS
1-0 in Vernakular's favour, c'mon and let's get...

1-0 in Vernakular's favour, c'mon and let's get these fuckin votes
Forum: The House of Flying Daggers 05-15-2006, 03:33 AM
Replies: 833
Views: 91,293
Posted By CREEPY FOLLOWS
who wants to get lyrically bludgeoned to death?...

who wants to get lyrically bludgeoned to death? any mothafucka any time, who accepts?
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 06:20 PM
Replies: 16
Views: 1,286
Posted By CREEPY FOLLOWS
eat a dick fag, noone gives a shit about your...

eat a dick fag, noone gives a shit about your opinion
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 05:55 PM
Replies: 833
Views: 91,293
Posted By CREEPY FOLLOWS
who the fuck wants to battle me just pm me and...

who the fuck wants to battle me just pm me and post it in here, anyone, anytime, any length of bars you name it
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 05:42 PM
Replies: 16
Views: 1,286
Posted By CREEPY FOLLOWS
3-0 is officially a k.o., thx to everyone who...

3-0 is officially a k.o., thx to everyone who voted on this battle, Prince great battle, we should do it again sometime, keep doing your thing, peace!
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 05:38 PM
Replies: 64
Views: 2,521
Posted By CREEPY FOLLOWS
yo Thai, I appreciate you voting on this battle...

yo Thai, I appreciate you voting on this battle and all, but this battle was officially disqualified from the tourny since people never really voted on it, round 2 already began, besides I gave the...
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 05:33 PM
Replies: 25
Views: 1,181
Posted By CREEPY FOLLOWS
3-0 is a k.o., bigups to Verseatyle, I like your...

3-0 is a k.o., bigups to Verseatyle, I like your raps B, real hiphop shit, keep doing your thing though, peace!
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 05:30 PM
Replies: 48
Views: 2,918
Posted By CREEPY FOLLOWS
it's a k.o., but I feel no ways towards it, so go...

it's a k.o., but I feel no ways towards it, so go ahead and celebrate, there will be a next time, even though peeps voted for you guys only on the sole purpose that they thought RockD was lacking,...
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 02:25 AM
Replies: 25
Views: 1,181
Posted By CREEPY FOLLOWS
2-0 in my favour

2-0 in my favour
Forum: The House of Flying Daggers 05-13-2006, 02:21 AM
Replies: 48
Views: 2,918
Posted By CREEPY FOLLOWS
i'll battle you both next time, a handi-cap...

i'll battle you both next time, a handi-cap match, you 2 versus me, what d'ya say?
Forum: The House of Flying Daggers 05-12-2006, 07:34 PM
Replies: 25
Views: 1,181
Posted By CREEPY FOLLOWS
yeah you should drop a vote on the battle since...

yeah you should drop a vote on the battle since you seem to be diggin' it
Forum: The House of Flying Daggers 05-12-2006, 07:32 PM
Replies: 16
Views: 1,286
Posted By CREEPY FOLLOWS
2-0 in my favour, let's get more of these votes,...

2-0 in my favour, let's get more of these votes, thanks to those who voted already
Forum: The House of Flying Daggers 05-12-2006, 06:37 AM
Replies: 512
Views: 81,294
Posted By CREEPY FOLLOWS
yo I got no love for police, snitches and hoes/ ...

yo I got no love for police, snitches and hoes/
these stone creeps'll put a chromepiece to the bridge of ya nose/
I roll with co-d's who hold heat, chizzlin' snow/
we roam deep, in these cold...
Forum: The House of Flying Daggers 05-10-2006, 11:25 PM
Replies: 48
Views: 2,918
Posted By CREEPY FOLLOWS
aight 1-0 in LL and GC's favour, let's get more...

aight 1-0 in LL and GC's favour, let's get more votes
Forum: The House of Flying Daggers 05-10-2006, 11:23 PM
Replies: 25
Views: 1,181
Posted By CREEPY FOLLOWS
yeah your vote counts homie, we're not gonna use...

yeah your vote counts homie, we're not gonna use the cheesy voting method 'cause too many peeps hate on it so opinions will do, just as long as you explain why you're voting,

1-0 in my favour
Forum: The House of Flying Daggers 05-10-2006, 08:44 PM
Replies: 48
Views: 2,918
Posted By CREEPY FOLLOWS
hey yo Concept, I like that Rexdale line, had me...

hey yo Concept, I like that Rexdale line, had me laughing, fa real, I got nuff fams out there, Jamestown and John Gardland, Kipling and Albion, haha, good battle mothafuckas!!!!!!!
Forum: The House of Flying Daggers 05-09-2006, 06:12 PM
Replies: 33
Views: 1,509
Posted By CREEPY FOLLOWS
what up?

what up?
Forum: The House of Flying Daggers 05-09-2006, 03:39 AM
Replies: 35
Views: 1,557
Posted By CREEPY FOLLOWS
"I'm talkin to you, you're just an obituary spot...

"I'm talkin to you, you're just an obituary spot on the news", shit, this battle's lookin' gruesome already, "I got a slight problem I smoke weed too much, you're only 14 looking for your first...
Forum: The House of Flying Daggers 05-09-2006, 03:30 AM
Replies: 25
Views: 1,181
Posted By CREEPY FOLLOWS
hey yo Verse, you pretty nice with it, I'm...

hey yo Verse, you pretty nice with it, I'm diggin' this battle right here, but I gotta put it on ya now, so check it.....

hey yo my militant brigade be dominating your block/
ya heard of Creepy...
Forum: The House of Flying Daggers 05-09-2006, 01:46 AM
Replies: 48
Views: 2,918
Posted By CREEPY FOLLOWS
yo I'm lacing verses out here in 10 to 15 minutes...

yo I'm lacing verses out here in 10 to 15 minutes time, I got a life too but Concept what the fuck?, don't tell me that you couldn't find the time in your day to write a simple 20 bars, I do this...
Forum: The House of Flying Daggers 05-09-2006, 01:40 AM
Replies: 16
Views: 1,286
Posted By CREEPY FOLLOWS
1-0 in my favour, let's get more votes in

1-0 in my favour, let's get more votes in
Forum: Audio Booth 05-06-2006, 07:17 PM
Replies: 2
Views: 507
Posted By CREEPY FOLLOWS
GO DIE!!!!!! yeah kid, I'm diggin that beat,...

GO DIE!!!!!! yeah kid, I'm diggin that beat, spit a few freestyles and writtens to it, I'm lovin' that vibe, ill work Prince! you're gonna get nuff peeps out here jonesin' for that beat, only the...
Forum: The House of Flying Daggers 05-06-2006, 06:46 PM
Replies: 25
Views: 1,181
Posted By CREEPY FOLLOWS
let's go Verse, round 2, I know you got more in...

let's go Verse, round 2, I know you got more in you, spit it homie
Forum: The House of Flying Daggers 05-06-2006, 06:43 PM
Replies: 48
Views: 2,918
Posted By CREEPY FOLLOWS
Concept, whenever you're ready to drop, drop it,...

Concept, whenever you're ready to drop, drop it, after that votes
Showing results 1 to 25 of 225

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 12:18 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one