0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.27 seconds.
Search: Posts Made By: R3beLuTionAry
Forum: Hip-Hop Shop 08-24-2006, 01:03 AM
Replies: 15
Views: 1,290
Posted By R3beLuTionAry
fuck that shit, i dont even gotta give it a shot....

fuck that shit, i dont even gotta give it a shot. i could smell that SHIT from my monitor screen. I think i'll listen to the best mixtape that i could think of at the moment, hip hop disciples part...
Forum: Hip-Hop Shop 08-24-2006, 12:59 AM
Replies: 23
Views: 1,262
Posted By R3beLuTionAry
He was from the Arsonists moron. Damn, how could...

He was from the Arsonists moron. Damn, how could a weathermen fan be so damn dumb? Silly little girl!
Forum: Hip-Hop Shop 08-24-2006, 12:54 AM
Replies: 62
Views: 4,265
Posted By R3beLuTionAry
lol call me silly as fuck for joining this little...

lol call me silly as fuck for joining this little argument but how in the fuck would a "hip hop emo" be someone "acting" like a "depressed bitch?" YOur a moron. YOu have nothing to defend.
Forum: Hip-Hop Shop 08-24-2006, 12:51 AM
Replies: 62
Views: 4,265
Posted By R3beLuTionAry
when they say it looks gay they might also mean...

when they say it looks gay they might also mean that it looks like a gay man's interest in a cover. either that or it just flat out looks gay.
Forum: General Chat 07-11-2006, 10:02 PM
Replies: 1
Views: 504
Posted By R3beLuTionAry
Where can i buy tickets for a MR. LIF show?

i wanna go to the one in san francisco at slims but i dont know where to get a ticket, if even available still. pls help .
Forum: SID ROW 07-03-2006, 07:04 PM
Replies: 323
Views: 18,918
Posted By R3beLuTionAry
are u dissing rza for using mad detail when he...

are u dissing rza for using mad detail when he speaks? coolmancoolmancoolmancoolman...
Forum: Hip-Hop Shop 07-03-2006, 06:57 PM
Replies: 9,395
Views: 403,154
Posted By R3beLuTionAry
Killah Priest, Prelude to the Offering Mixtape

Killah Priest, Prelude to the Offering Mixtape
Forum: Wu-Tang Chamber 07-03-2006, 06:50 PM
Replies: 37
Views: 6,518
Posted By R3beLuTionAry
theres a phat ODB section in the new Stuff...

theres a phat ODB section in the new Stuff magazine
Forum: Hip-Hop Shop 07-03-2006, 06:49 PM
Replies: 49
Views: 2,168
Posted By R3beLuTionAry
its not a fad, its been around

its not a fad, its been around
Forum: Hip-Hop Shop 06-29-2006, 11:27 PM
Replies: 35
Views: 1,795
Posted By R3beLuTionAry
fuck this thread.

fuck this thread.
Forum: Hip-Hop Shop 06-28-2006, 04:29 PM
Replies: 9
Views: 817
Posted By R3beLuTionAry
lmao why the fuck is there a faggot running...

lmao why the fuck is there a faggot running around with Ill Bill's name??
Forum: Hip-Hop Shop 06-26-2006, 12:20 AM
Replies: 30
Views: 2,857
Posted By R3beLuTionAry
he wears the mask as a statement on the current...

he wears the mask as a statement on the current state of hip hop
Forum: Wu-Tang Chamber 06-23-2006, 08:18 AM
Replies: 204
Views: 11,355
Posted By R3beLuTionAry
on the magazine they fuckin implied it was...

on the magazine they fuckin implied it was probably Outkast ..
Forum: Hip-Hop Shop 06-23-2006, 08:17 AM
Replies: 9,395
Views: 403,154
Posted By R3beLuTionAry
Purple City - Track Nigga .. from The Purple Album

Purple City - Track Nigga .. from The Purple Album
Forum: Hip-Hop Shop 06-21-2006, 01:33 PM
Replies: 9
Views: 2,732
Posted By R3beLuTionAry
The Giant Peace is a quality sight in conjuction...

The Giant Peace is a quality sight in conjuction with Accesshiphop.com Its better service than faggot ass SandBoxAutomatic and definetely keeps u more informed on orders than HiphopSite. The only...
Forum: Hip-Hop Shop 06-19-2006, 04:27 PM
Replies: 21
Views: 1,348
Posted By R3beLuTionAry
50 is a disgrace, so to diss Nas is just...

50 is a disgrace, so to diss Nas is just well...ick.. he is a fucking joke..:thumbdwn:
Forum: Wu-Tang Chamber 06-18-2006, 12:09 PM
Replies: 21
Views: 1,687
Posted By R3beLuTionAry
fuck def jam then

fuck def jam then
Forum: Hip-Hop Shop 06-18-2006, 12:08 PM
Replies: 15
Views: 1,371
Posted By R3beLuTionAry
your guys are gay

your guys are gay
Forum: Hip-Hop Shop 06-17-2006, 01:49 PM
Replies: 40
Views: 1,889
Posted By R3beLuTionAry
chamillionaire's dope.

chamillionaire's dope.
Forum: Hip-Hop Shop 06-17-2006, 01:47 PM
Replies: 9,395
Views: 403,154
Posted By R3beLuTionAry
some underground shit thats not worth mentioning...

some underground shit thats not worth mentioning to you!!
Forum: Hip-Hop Shop 06-17-2006, 01:35 PM
Replies: 28
Views: 1,440
Posted By R3beLuTionAry
your bias and hipocritical. if you dont like...

your bias and hipocritical. if you dont like underground shit why the fuck do u expect them to like mainstream shit u dumb fuck? it goes both ways, and its nobody's fault. its just one's honest...
Forum: Hip-Hop Shop 06-17-2006, 09:47 AM
Replies: 28
Views: 1,440
Posted By R3beLuTionAry
backpacker is just an underground head, i dont...

backpacker is just an underground head, i dont know how yall made up all these things about the philosophies of 'backpackers' if yall do the same shit in a mainstream centered way. the truth is you...
Forum: Hip-Hop Shop 06-16-2006, 09:47 PM
Replies: 22
Views: 1,339
Posted By R3beLuTionAry
. for the reason that theres not a lot from...

.

for the reason that theres not a lot from there as u can see from ur own posting.....
Forum: Wu-Tang Chamber 06-16-2006, 09:44 PM
Replies: 34
Views: 1,802
Posted By R3beLuTionAry
haahahhahahaah yeah he sounds "mad different"...

haahahhahahaah yeah he sounds "mad different" there..................
Forum: Hip-Hop Shop 06-16-2006, 09:37 PM
Replies: 40
Views: 1,668
Posted By R3beLuTionAry
1. just cuz someone doesnt like g-unit doesnt...

1. just cuz someone doesnt like g-unit doesnt mean they automatically hate everything else with airplay
2. most stuff with airplay sucks cuz of the way its regulated by the radio stations
3....
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:17 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one