0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 120
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: tonystarkz
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 12:38 AM
Replies: 77
Views: 4,890
Posted By tonystarkz
Forum: Wu-Tang Chamber 10-24-2005, 07:36 PM
Replies: 7
Views: 603
Posted By tonystarkz
Re: HELP!!! When does Stapleton to Somalia Drop?

yeah but is it in stores???

XXL and Source rate cds before the general public can buy sometimes
Forum: Wu-Tang Chamber 10-24-2005, 07:30 PM
Replies: 7
Views: 603
Posted By tonystarkz
HELP!!! When does Stapleton to Somalia Drop?

I thought it was early October but i havent heard shit in a while
Forum: Wu-Tang Chamber 10-18-2005, 12:14 AM
Replies: 1
Views: 526
Posted By tonystarkz
When Does 718: Stapleton to Somalia come out?

Thought it already did but cudnt find it
Forum: Wu-Tang Chamber 10-12-2005, 12:18 AM
Replies: 47
Views: 3,257
Posted By tonystarkz
Re: GHOSTFACE NY BB Kings review!!!!

AYO BUSHWICK-

just peeped ur videos, crazy shit is that i was the motherfucker standin right next to you, wilidin out to every song, u passed me and boys that ill ass blunt, haaa
Forum: Wu-Tang Chamber 10-10-2005, 03:46 PM
Replies: 47
Views: 3,257
Posted By tonystarkz
Re: GHOSTFACE NY BB Kings review!!!!

sooooo fuckin ill..... i been to mad wu concerts, this was the most fun for sure


ghost fuckin KILLED it
Forum: Hip-Hop Shop 10-08-2005, 07:00 PM
Replies: 5
Views: 1,077
Posted By tonystarkz
Favorite Young Jeezy Ad Lib (hahaha)

Whats Ur favorite Snowman Ad Lib?
Forum: Wu-Tang Chamber 10-08-2005, 11:35 AM
Replies: 17
Views: 1,430
Posted By tonystarkz
Re: Official Oct 9 BB Kings check in for Ghostface

ya niggas are crazy showin up at 6....ghost aint gonna be on til like 10.

im a show up around 7-8, drink some dranks, and push my way through all u dumb motherfuckers who showed up 4 hours...
Forum: Wu-Tang Chamber 10-08-2005, 11:32 AM
Replies: 63
Views: 3,736
Posted By tonystarkz
Forum: Wu-Tang Chamber 10-04-2005, 11:37 AM
Replies: 63
Views: 3,736
Posted By tonystarkz
Re: Anyone going to the Ghostface tour, please read...

anyone who goes to the shows tonight, or anytime before i go on sunday at bb kings, lemme know how it was....dont reveal too much tho, i wanna be surprised, even tho for some reason i think hed have...
Forum: Wu-Tang Chamber 10-02-2005, 07:00 PM
Replies: 63
Views: 3,736
Posted By tonystarkz
Re: Anyone going to the Ghostface tour, please read...

catch me at bb kings wildin out.....amped up, 1 week away
Forum: Wu-Tang Chamber 09-29-2005, 03:36 PM
Replies: 13
Views: 949
Posted By tonystarkz
Re: Ghostface BB Kings Show- NYC 10/09!!!

its says doors open at 6....wat time yall goin?
Forum: Wu-Tang Chamber 09-29-2005, 12:44 PM
Replies: 13
Views: 949
Posted By tonystarkz
Re: Ghostface BB Kings Show- NYC 10/09!!!

im souped because they got a bar there....i just turned 21 recently, in past wu shows id drink b4 the show, then stand in the crowd for 2 hrs and lose my drunkeness and get tired. im gonna be...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-28-2005, 11:03 PM
Replies: 13
Views: 949
Posted By tonystarkz
Ghostface BB Kings Show- NYC 10/09!!!

I copped my tickets to this show coming up in less than 2 weeks.....been to a bunch of wu shows already in NY/NJ but wanted to see whos goin, and what yall expectin
Forum: Wu-Tang Chamber 08-30-2005, 03:52 PM
Replies: 11
Views: 1,017
Posted By tonystarkz
Re: Flowers Vs. Flowers

i feel u on that....mixtape version has always sounded better to me, makes ghosts quick flow sound nicer and it sounds more grimey too
Forum: Hip-Hop Shop 08-29-2005, 06:14 PM
Replies: 11
Views: 795
Posted By tonystarkz
Re: P Diddy - and how he got the name

i wish i was diddy man...for real. yeah hes corny as fuck but he makess that pappeeerr$$$$$$$!
Forum: Hip-Hop Shop 08-29-2005, 06:13 PM
Replies: 30
Views: 2,104
Posted By tonystarkz
Re: NY Loves 50 ???

maaaan 50 DO NOT run new york.....jada owns the streets right now, 50 runs the 12-16 year old white boy audience. faggot ass nigga
Forum: Wu-Tang Chamber 08-29-2005, 06:09 PM
Replies: 3
Views: 683
Posted By tonystarkz
Re: Ghostface Killah on tour

ill be oct. 10 in NYC for sure
Forum: Wu-Tang Chamber 08-27-2005, 07:15 PM
Replies: 67
Views: 4,050
Posted By tonystarkz
Re: Ghostface gives Jay-Z taste of new album

I like MF dooms beats....alot, especially cuz they have a ghostface feel to them. i just hope MF shuts the fuck up, he cant rhyme
Forum: Wu-Tang Chamber 08-26-2005, 09:19 PM
Replies: 67
Views: 4,050
Posted By tonystarkz
Re: Ghostface gives Jay-Z taste of new album

fuck all that....im not feelin no 12 song ghostface album when he has 18 done. mite make him more $paper but if u notice all of ghosts cds had like 18-20 tracks, only like 2-3 skits........
Forum: Hip-Hop Shop 08-25-2005, 02:28 PM
Replies: 33
Views: 2,472
Posted By tonystarkz
Re: kanye in interview : my new CD is the best produced of all time !! lol

the album IS PRETTY DOPE......not amazing, not flawless, not the best produced of all time, but the beats are pretty innovative. i love gangster shit, wu, mobb, dblock, dipset, cormega, etc. and...
Forum: Wu-Tang Chamber 08-24-2005, 04:45 PM
Replies: 10
Views: 841
Posted By tonystarkz
Re: who in wutang smokes marijuana? serious question,all jokes aside.

i smoke FAKE marijuana too..... just like this dipset nigga that posted the questions sucks FAKE cock, gets raped by a FAKE fat black man named tiny, and i slap his momma in the face wit my FAKE...
Forum: Hip-Hop Shop 08-20-2005, 08:54 PM
Replies: 13
Views: 1,279
Posted By tonystarkz
Re: Ur City/state/town/street theme song.

mad underground, dont have the mp3 anymore



Young Zee- Dont Fuck Wit New Jersey




thats my fuckin word
Forum: Wu-Tang Chamber 08-18-2005, 04:53 PM
Replies: 70
Views: 3,993
Posted By tonystarkz
Re: Best Wu songs to have sex to?

strawberries......love by ghostface.....freakin you wit rae, ghost, and jodeci
Forum: Hip-Hop Shop 08-17-2005, 04:05 PM
Replies: 18
Views: 1,088
Posted By tonystarkz
Re: what yall bumpin?

Word up, i been bumpin that one alot too lately.... also been bumpin these recently...



Amerikaz Nightmare
Theodore Unit
Outsidaz- Nightlife
Camron- Come Home With Me
Lox- We are the...
Showing results 1 to 25 of 120

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:05 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one