0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 114
Search took 0.15 seconds.
Search: Posts Made By: Jeff-The-Chef
Forum: The Sports Zone 11-24-2007, 05:57 PM
Replies: 32
Views: 2,497
Posted By Jeff-The-Chef
lol thats true

lol thats true
Forum: Sound Shack 11-24-2007, 05:53 PM
Replies: 48
Views: 4,568
Posted By Jeff-The-Chef
thats the most ugliest thing ive seen next to the...

thats the most ugliest thing ive seen next to the crazy lady that lives in my block
Forum: Box Office Hideout 11-24-2007, 05:42 PM
Replies: 81
Views: 7,912
Posted By Jeff-The-Chef
^^its the same shit

^^its the same shit
Forum: SID ROW 11-23-2007, 10:29 AM
Replies: 2
Views: 583
Posted By Jeff-The-Chef
probably got in a accident who ever he is

probably got in a accident who ever he is
Forum: Digital Underground 11-23-2007, 10:25 AM
Replies: 90
Views: 6,461
Posted By Jeff-The-Chef
o yeah and guilty gear (chipp zanuffs voice)...

o yeah and guilty gear (chipp zanuffs voice) "FIND ME!"
Forum: Digital Underground 11-23-2007, 10:23 AM
Replies: 90
Views: 6,461
Posted By Jeff-The-Chef
HADOKEN!! street fighter2, SFA3, SF3, MvC2 and...

HADOKEN!!
street fighter2, SFA3, SF3, MvC2 and CvS2 are the games i need to live with, and much love to all who love KEN <3
Forum: Album reviews 11-23-2007, 10:04 AM
Replies: 9
Views: 1,295
Posted By Jeff-The-Chef
i dont remember much about the cd it got wet and...

i dont remember much about the cd it got wet and died a terrible death but if i remember righta 4/5
Forum: Wu-Tang Chamber 11-23-2007, 09:59 AM
Replies: 10,001
Views: 1,543,266
Posted By Jeff-The-Chef
can any body up the 3 exclusive tracks from the...

can any body up the 3 exclusive tracks from the wu-tang shaolin sword game
Forum: Digital Underground 11-20-2007, 12:43 PM
Replies: 566
Views: 44,152
Posted By Jeff-The-Chef
the game is the same as halo 2 but cooler and the...

the game is the same as halo 2 but cooler and the atv is sick as fuck
Forum: Box Office Hideout 11-20-2007, 12:38 PM
Replies: 23
Views: 2,697
Posted By Jeff-The-Chef
hey man dont bag on the ninja turtle movies i...

hey man dont bag on the ninja turtle movies i consider them classics
Forum: Box Office Hideout 11-20-2007, 12:28 PM
Replies: 81
Views: 7,912
Posted By Jeff-The-Chef
omg james marsters playin piccolo thats gotta be...

omg james marsters playin piccolo thats gotta be the coolest/gayest thing i ve seen i will only the movie for him and i wonder if he'll be a vampire namek(like in buffy the vampire slayer series)...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-20-2007, 10:54 AM
Replies: 7
Views: 833
Posted By Jeff-The-Chef
only jesus knows

only jesus knows
Forum: Wu-Tang Chamber 11-20-2007, 10:45 AM
Replies: 321
Views: 31,313
Posted By Jeff-The-Chef
omg cant wait *head explodes into bits of the wu...

omg cant wait *head explodes into bits of the wu tang sign*
Forum: Hip-Hop Shop 11-20-2007, 10:35 AM
Replies: 18
Views: 1,380
Posted By Jeff-The-Chef
forgot the names of the songs so 1- 5/5 2-3/5...

forgot the names of the songs so
1- 5/5
2-3/5
3-5/5 love the way he used each verse to be like a super hero
4-4/5
5-4/5
6-2/5
7-3/5
8-2/5
9-1/10
Forum: SID ROW 11-20-2007, 10:23 AM
Replies: 7
Views: 822
Posted By Jeff-The-Chef
wtf and fucked up

wtf and fucked up
Forum: Album reviews 11-18-2007, 11:59 AM
Replies: 3
Views: 988
Posted By Jeff-The-Chef
this cd sucks only liked dorp it likes it hot and...

this cd sucks only liked dorp it likes it hot and i love to give you light 0/5
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2007, 11:43 AM
Replies: 14
Views: 1,811
Posted By Jeff-The-Chef
people are so negative these days why cant...

people are so negative these days why cant anybody think good so good will happen
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2007, 11:38 AM
Replies: 23
Views: 2,457
Posted By Jeff-The-Chef
i doubt he has it if i dont have dreams about...

i doubt he has it if i dont have dreams about something i love it doesnt exist >:)
Forum: Hip-Hop Shop 11-18-2007, 09:46 AM
Replies: 17
Views: 1,629
Posted By Jeff-The-Chef
^^ your right how can i forget that :D

^^ your right how can i forget that :D
Forum: Hip-Hop Shop 11-18-2007, 09:43 AM
Replies: 6,560
Views: 937,303
Posted By Jeff-The-Chef
any body got nas- mc burial

any body got
nas- mc burial
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2007, 09:41 AM
Replies: 21
Views: 16,709
Posted By Jeff-The-Chef
gnarly man

gnarly man
Forum: Box Office Hideout 11-17-2007, 11:31 AM
Replies: 1,332
Views: 165,516
Posted By Jeff-The-Chef
Hadoken!!

Hadoken!!
Forum: Hip-Hop Shop 11-17-2007, 11:14 AM
Replies: 17
Views: 1,629
Posted By Jeff-The-Chef
hes the first black robot

hes the first black robot
Forum: General Chat 11-16-2007, 05:48 PM
Replies: 9
Views: 711
Posted By Jeff-The-Chef
i skate, only have a speed demon btu damn...

i skate, only have a speed demon btu damn shaolinskater those are some nice misfits one where did you get them and do you listen to them?
Forum: Hip-Hop Shop 11-16-2007, 05:39 PM
Replies: 49
Views: 6,390
Posted By Jeff-The-Chef
the gayest/funniets thing i saw was alexis y fido...

the gayest/funniets thing i saw was alexis y fido you should kill you self if you think they rappers slit your wrist and suck ya dads cock for real.
Showing results 1 to 25 of 114

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:46 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one