Killah Priest - New Album out now!
home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: DiGitalChamberz
Forum: Wu-Tang Chamber 12-18-2010, 10:32 PM
Replies: 190
Views: 24,587
Posted By DiGitalChamberz
Lemme guess.. Heavy Mentwo Release date: December...

Lemme guess.. Heavy Mentwo Release date: December 2012 right????!!! pffft hahaha!
Forum: Wu-Tang Chamber 12-18-2010, 07:42 PM
Replies: 9
Views: 1,520
Posted By DiGitalChamberz
Some of the threads posted on here make me wanna...

Some of the threads posted on here make me wanna smh and face palm... lol
Forum: Wu-Tang Chamber 12-18-2010, 07:15 PM
Replies: 84
Views: 13,757
Posted By DiGitalChamberz
Okay, here we are going into 2011.......

Okay, here we are going into 2011.... Ummmmmmmmmmmm........????????????
Forum: Wu-Tang Chamber 12-04-2010, 01:37 PM
Replies: 20
Views: 3,002
Posted By DiGitalChamberz
haha RZA looked surprised at the last second...

haha RZA looked surprised at the last second like.. WTF?? I lost??
Forum: Wu-Tang Chamber 12-04-2010, 01:30 PM
Replies: 116
Views: 8,958
Posted By DiGitalChamberz
Face palm @ this thread lmao smh...........

Face palm @ this thread lmao smh...........
Forum: Wu-Tang Chamber 12-04-2010, 01:26 PM
Replies: 5
Views: 924
Posted By DiGitalChamberz
Track name and number?

Track name and number?
Forum: Wu-Tang Chamber 12-04-2010, 01:23 PM
Replies: 11
Views: 2,117
Posted By DiGitalChamberz
there's also a vid for this BTW....

there's also a vid for this BTW....
Forum: Know The Ledge 05-02-2010, 04:06 PM
Replies: 16
Views: 2,027
Posted By DiGitalChamberz
American Psycho

American Psycho
Forum: Know The Ledge 05-02-2010, 03:15 PM
Replies: 2
Views: 719
Posted By DiGitalChamberz
.... need... more.... acid.

.... need... more.... acid.
Forum: Know The Ledge 05-02-2010, 03:13 PM
Replies: 15
Views: 1,193
Posted By DiGitalChamberz
"Many shall come but few are chosen... those that...

"Many shall come but few are chosen... those that are chosen.. Choose themselves"
Forum: Know The Ledge 05-02-2010, 03:09 PM
Replies: 43
Views: 3,593
Posted By DiGitalChamberz
they should just officially rename it the "The...

they should just officially rename it the "The Matrix"
Forum: Know The Ledge 05-02-2010, 03:05 PM
Replies: 38
Views: 1,873
Posted By DiGitalChamberz
anyone should do a thorough research on fasting...

anyone should do a thorough research on fasting before trying and talking about it, its actually more beneficial than not but also depending on who and what.
but its superb for cleansing your body...
Forum: Box Office Hideout 05-02-2010, 03:03 PM
Replies: 27
Views: 2,097
Posted By DiGitalChamberz
yea it opened up this weekend and im anxious to...

yea it opened up this weekend and im anxious to catch it... any reviews w/o spoilers?
Forum: Wu-Tang Chamber 05-02-2010, 03:00 PM
Replies: 91
Views: 6,540
Posted By DiGitalChamberz
well coincidentally ive been having Stomp Pt II...

well coincidentally ive been having Stomp Pt II on fuckin repeat yo... i love that shit... STOMP STOMP STOOOOOOOMP!!!! classic grimey Ol Dirty & Rza sound

is there an instrumental to that???
Forum: General Chat 04-22-2010, 05:59 PM
Replies: 53
Views: 2,222
Posted By DiGitalChamberz
- "on to the next on on to the next one"

- "on to the next on on to the next one"
Forum: General Chat 04-22-2010, 03:18 PM
Replies: 47
Views: 2,521
Posted By DiGitalChamberz
Happy Born Day to the Queen Justice Equality! ...

Happy Born Day to the Queen Justice Equality!

Peace & Supreme Blessings from yours Truly ;)~
Forum: General Chat 04-08-2010, 02:59 AM
Replies: 12
Views: 714
Posted By DiGitalChamberz
^ Truth It should be mandatory for them to...

^ Truth

It should be mandatory for them to watch all Shaw brothers Kung Fu movies! :)
Forum: General Chat 04-08-2010, 02:57 AM
Replies: 23
Views: 1,092
Posted By DiGitalChamberz
http://img220.imageshack.us/img220/5196/0147846780...

http://img220.imageshack.us/img220/5196/01478467800.jpg (http://img220.imageshack.us/i/01478467800.jpg/)
Forum: Know The Ledge 04-07-2010, 11:33 PM
Replies: 77
Views: 3,978
Posted By DiGitalChamberz
i think - God left truth everywhere so that no...

i think - God left truth everywhere so that no matter who you are or where you come from, or who introduced you to it there was a way to get to him. All praises due.
Forum: General Chat 04-07-2010, 09:13 PM
Replies: 23
Views: 1,092
Posted By DiGitalChamberz
http://img22.imageshack.us/img22/4418/forextrading...

http://img22.imageshack.us/img22/4418/forextradingcurrency.jpg (http://img22.imageshack.us/i/forextradingcurrency.jpg/)
Forum: Hip-Hop Shop 04-07-2010, 08:49 PM
Replies: 9
Views: 814
Posted By DiGitalChamberz
lmao @ makin a poll for this and the (no...

lmao @ makin a poll for this and the (no homo).... deuces
Forum: Hip-Hop Shop 04-07-2010, 08:24 PM
Replies: 10
Views: 924
Posted By DiGitalChamberz
ummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ummmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Forum: General Chat 04-07-2010, 08:15 PM
Replies: 21
Views: 1,004
Posted By DiGitalChamberz
more ppl are out, more girls, less cloths, more...

more ppl are out, more girls, less cloths, more frontin equals more problems blah blah blah u know da deal
Forum: General Chat 04-07-2010, 07:56 PM
Replies: 23
Views: 1,092
Posted By DiGitalChamberz
http://img266.imageshack.us/img266/8886/cllisting2...

http://img266.imageshack.us/img266/8886/cllisting2.jpg (http://img266.imageshack.us/i/cllisting2.jpg/)
Forum: General Chat 04-07-2010, 07:43 PM
Replies: 30
Views: 5,663
Posted By DiGitalChamberz
"damn yo......... if only she wasnt ma...

"damn yo......... if only she wasnt ma cuzin"
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:28 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one