Killah Priest - New Album out now!
home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: Jamal Noor
Forum: Wu-Tang Chamber 01-11-2010, 11:59 AM
Replies: 9
Views: 1,130
Posted By Jamal Noor
yeah im the a-rab mafucka lol..and yeah slang she...

yeah im the a-rab mafucka lol..and yeah slang she was mad tired but we all were that shits hard..bless her tho she came with some dope shit

thanks for all the love...and i dont kno y this is in wu...
Forum: Wu-Tang Chamber 01-10-2010, 10:04 PM
Replies: 9
Views: 1,130
Posted By Jamal Noor
soon off my mixtape

soon off my mixtape
Forum: Wu-Tang Chamber 12-27-2009, 01:54 PM
Replies: 9
Views: 1,130
Posted By Jamal Noor
upppp

upppp
Forum: Wu-Tang Chamber 12-27-2009, 03:40 AM
Replies: 9
Views: 1,130
Posted By Jamal Noor
Ghetto samurai...illest video

http://www.youtube.com/watch?v=pH-xMeZa6xg

filmed in LES Manhattan

holla

and

http://www.youtube.com/watch?v=-GJyv_x18BA
Forum: General Chat 11-11-2009, 11:56 PM
Replies: 5
Views: 632
Posted By Jamal Noor
lol..nah thats me appreciate the love

lol..nah thats me

appreciate the love
Forum: General Chat 11-03-2009, 08:37 AM
Replies: 5
Views: 632
Posted By Jamal Noor
um ok

um ok
Forum: General Chat 11-02-2009, 06:21 PM
Replies: 5
Views: 632
Posted By Jamal Noor
My music video 'Paraseapamol' some gully shit!

http://www.youtube.com/watch?v=RHYAZ2G2n1Y

Paradox (jamal noor) ft Seapa Dee

this shit is raw..tell me if you feel it

and check the other vids out too!!

peace
Forum: Audio Booth 08-16-2009, 08:11 AM
Replies: 4
Views: 772
Posted By Jamal Noor
cool man

cool man
Forum: Audio Booth 08-14-2009, 07:27 PM
Replies: 4
Views: 772
Posted By Jamal Noor
Little LaLa..(My seed will be ILL like me)

Little LaLa
www.myspace.com/thirdview (http://www.myspace.com/thirdview)

Dilla Instru

Just a few words for my future seed

Peace
Forum: Wu-Tang Chamber 07-30-2009, 08:54 PM
Replies: 57
Views: 3,074
Posted By Jamal Noor
dilla's top 5 no doubt hes the ultimate...

dilla's top 5 no doubt

hes the ultimate producers producer
Forum: Audio Booth 07-18-2009, 01:42 PM
Replies: 5
Views: 636
Posted By Jamal Noor
uipppp

uipppp
Forum: Hip-Hop Shop 07-18-2009, 01:37 PM
Replies: 3
Views: 495
Posted By Jamal Noor
LOL harsh you wanna hear some dope uk shit...

LOL harsh

you wanna hear some dope uk shit peep my shitz
Forum: Video Subforum 05-18-2009, 11:08 AM
Replies: 14
Views: 756
Posted By Jamal Noor
um ok

um ok
Forum: Video Subforum 05-17-2009, 01:00 PM
Replies: 14
Views: 756
Posted By Jamal Noor
this guy is some serious free poster we...

this guy is some serious free poster


we used a sony z1 with a sg pro 35 mm adapter
Forum: Video Subforum 05-17-2009, 11:45 AM
Replies: 14
Views: 756
Posted By Jamal Noor
ok... ne feedback??

ok... ne feedback??
Forum: Video Subforum 05-16-2009, 01:25 PM
Replies: 14
Views: 756
Posted By Jamal Noor
Trailer for my graduate film, The Tipping Point

Trailer for my graduate film, The Tipping Point
http://www.youtube.com/watch?v=irAOA-CwVPk

skank out to domestic violence lol

but let me know what you think...
Forum: Audio Booth 05-03-2009, 06:30 PM
Replies: 5
Views: 636
Posted By Jamal Noor
upppp

upppp
Forum: Audio Booth 04-30-2009, 06:04 PM
Replies: 5
Views: 636
Posted By Jamal Noor
peace

peace
Forum: Audio Booth 04-27-2009, 04:48 PM
Replies: 5
Views: 636
Posted By Jamal Noor
zzzzzzz

zzzzzzz
Forum: Audio Booth 04-26-2009, 02:17 PM
Replies: 5
Views: 636
Posted By Jamal Noor
Goodnight Sleepy Joe

www.myspace.com/thirdview

produced by me
Forum: Hip-Hop Shop 04-26-2009, 02:16 PM
Replies: 106
Views: 5,353
Posted By Jamal Noor
Cause the nigga wear a kufi, it don't mean that...

Cause the nigga wear a kufi, it don't mean that he brightCause you don't understand him it don't mean that he niceIt just means you don't understand all the bullshit that he writeIs it "Oochie Wally...
Forum: Wu-Tang Chamber 03-31-2009, 08:54 PM
Replies: 27
Views: 1,885
Posted By Jamal Noor
i love wu like i love my dick size

i love wu like i love my dick size
Forum: Audio Booth 02-21-2009, 09:41 AM
Replies: 1
Views: 470
Posted By Jamal Noor
Save The Queen

Save the Queen
Dilla Instrumental
1st version

www.myspace.com/thirdview (http://www.myspace.com/thirdview)

leave links ill peep your joint

peace
Forum: Wu-Tang Chamber 10-30-2008, 11:10 AM
Replies: 2
Views: 691
Posted By Jamal Noor
kinda gay

kinda gay
Forum: Hip-Hop Shop 10-07-2008, 10:47 AM
Replies: 1
Views: 1,369
Posted By Jamal Noor
pharoe monch - queens immortal technique -...

pharoe monch - queens

immortal technique - dance with the devil

2pac - brendas gotta baby

wu tang - cream

nas - 2nd childhood
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 07:14 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one