0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 275
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: Wontonloogie
Forum: Wu-Tang Chamber 03-04-2011, 10:51 PM
Replies: 54
Views: 4,208
Posted By Wontonloogie
yo rock and roll hands down. beats fire rae and...

yo rock and roll hands down. beats fire rae and ghost come correct. also that deck song comes second
Forum: Wu-Tang Chamber 03-03-2011, 11:16 PM
Replies: 398
Views: 30,857
Posted By Wontonloogie
HOLY SHIT This album gave me a damn reason to...

HOLY SHIT This album gave me a damn reason to come back to post on these forums. Every track on here is so fucking epic. the beat on snack pond and rock and roll are AMAZING. im really diggin this...
Forum: General Chat 07-01-2010, 01:18 PM
Replies: 17
Views: 1,176
Posted By Wontonloogie
you guys can all tical my balls whenever u like

you guys can all tical my balls whenever u like
Forum: General Chat 06-30-2010, 12:04 PM
Replies: 17
Views: 1,176
Posted By Wontonloogie
Is your girlfriend a transexual?

http://cdn.holytaco.com/www/sites/default/files/images/2010/6/tranny-flow-chart-draft-2.jpg
Forum: Hip-Hop Shop 04-25-2010, 04:47 PM
Replies: 18
Views: 3,109
Posted By Wontonloogie
My favorite song is at 4:30 or the first track....

My favorite song is at 4:30 or the first track. So much emotion in that joint, makes you feel spaced out and separated from everything
Forum: Wu-Tang Chamber 02-22-2010, 04:28 PM
Replies: 84
Views: 6,960
Posted By Wontonloogie
Wow finally a reason to get back into wu.

Wow finally a reason to get back into wu.
Forum: Wu-Tang Chamber 11-17-2009, 01:00 AM
Replies: 11
Views: 994
Posted By Wontonloogie
wu tang is a joke now.

wu tang is a joke now.
Forum: Hip-Hop Shop 11-02-2009, 11:18 PM
Replies: 17
Views: 1,169
Posted By Wontonloogie
I thinks its the DOA beat that horrible wayne...

I thinks its the DOA beat that horrible wayne comes correct though. His lyrics are actually fucking good on this mixtape. Id say half the beats are good half are throwaways but its great overall. Hes...
Forum: Hip-Hop Shop 11-02-2009, 01:23 AM
Replies: 17
Views: 1,169
Posted By Wontonloogie
I thought it was pretty dope. Better than that...

I thought it was pretty dope. Better than that gay ass c3
Forum: Wu-Tang Chamber 11-01-2009, 03:28 AM
Replies: 11
Views: 1,225
Posted By Wontonloogie
this was really funny

this was really funny
Forum: Wu-Tang Chamber 10-24-2009, 02:13 AM
Replies: 23
Views: 6,018
Posted By Wontonloogie
This is from a Japanese site. The Japanese...

This is from a Japanese site. The Japanese obviously wear different fashion than all you fat asses
Forum: Wu-Tang Chamber 10-24-2009, 02:12 AM
Replies: 8
Views: 943
Posted By Wontonloogie
I like how all the videos are part of the cl2...

I like how all the videos are part of the cl2 story
Forum: Wu-Tang Chamber 10-16-2009, 04:12 AM
Replies: 17
Views: 1,914
Posted By Wontonloogie
yo this new album wu album just came out, check...

yo this new album wu album just came out, check it out: http://www.sputnikmusic.com/album.php?albumid=1760
Forum: Wu-Tang Chamber 10-04-2009, 02:36 AM
Replies: 56
Views: 4,276
Posted By Wontonloogie
The Juks is definetly my favorite song on the...

The Juks is definetly my favorite song on the album though. everyone comes so hard. "Come to a dice game with nothin, and leave with a not" some shit like that. damn good album
Forum: Wu-Tang Chamber 09-27-2009, 09:29 PM
Replies: 48
Views: 3,939
Posted By Wontonloogie
1.supreme clientele 2.no said date 3. digital...

1.supreme clientele
2.no said date
3. digital bullet
4.the w
5. cl2
Forum: Album Reviews 09-24-2009, 01:31 AM
Replies: 44
Views: 8,681
Posted By Wontonloogie
I thought i was going to hate this after hearing...

I thought i was going to hate this after hearing that ron brownz song, but ghost really pulled through. I shouldnt be so surprised seeing this is a ghostface joint. The production is pretty amazing,...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-17-2009, 10:56 PM
Replies: 43
Views: 3,452
Posted By Wontonloogie
Blue Raspberry is fuckign amazing, what are you...

Blue Raspberry is fuckign amazing, what are you talking about?
Forum: Wu-Tang Chamber 09-17-2009, 10:51 PM
Replies: 0
Views: 462
Posted By Wontonloogie
catapenisla

Get ready to excrete all bodyly fluids, in 33..2..1..:

Mad fiends, bags and green, Gillette razors, fly neighbors
All our blazers designer jeans
That's why we live (yup)
Niggas need shit in...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-15-2009, 02:38 AM
Replies: 28
Views: 2,858
Posted By Wontonloogie
Lol. This song is actually startnig to grow on...

Lol. This song is actually startnig to grow on me. Its so fuckgin ridiculous ahahahaha.
Forum: Wu-Tang Chamber 09-14-2009, 12:33 AM
Replies: 91
Views: 4,916
Posted By Wontonloogie
No Said Date takes this one. I liked CL2 but i...

No Said Date takes this one. I liked CL2 but i dont see myself listening through it as many times as i have NSD. DTD, whatever, silverbacks, school...shit all those tracks were bangin
Forum: Wu-Tang Chamber 09-11-2009, 08:20 PM
Replies: 16
Views: 1,291
Posted By Wontonloogie
black mozart, pce

black mozart, pce
Forum: Wu-Tang Chamber 09-10-2009, 01:04 AM
Replies: 17
Views: 3,204
Posted By Wontonloogie
Lol. Why the fuck is ghost putting this album...

Lol. Why the fuck is ghost putting this album out. Its gonna be a shitsandwich of him bawwwwing over whiny 3rd ratebeats.
Forum: General Chat 09-09-2009, 09:06 PM
Replies: 65
Views: 2,905
Posted By Wontonloogie
If she doesnt put out the next time you see her....

If she doesnt put out the next time you see her. Just forget about the bitch.
Forum: Wu-Tang Chamber 09-09-2009, 01:31 AM
Replies: 15
Views: 1,357
Posted By Wontonloogie
this is really chill. lovin it

this is really chill. lovin it
Forum: Wu-Tang Chamber 09-09-2009, 12:32 AM
Replies: 28
Views: 1,765
Posted By Wontonloogie
Im in calgary, alberta. Nobody was carrying the...

Im in calgary, alberta. Nobody was carrying the damn cd. i went to 3 stores. Thats what i get for actually purchasing music....:(
Showing results 1 to 25 of 275

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:13 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one