0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.12 seconds.
Search: Posts Made By: wilmington shogun
Forum: Wu-Tang Chamber 01-16-2010, 12:13 AM
Replies: 13
Views: 1,397
Posted By wilmington shogun
XvKEZlbBNd4 ghost and cappadonna at around...

XvKEZlbBNd4

ghost and cappadonna at around 2:19
Forum: Wu-Tang Chamber 01-09-2010, 05:17 PM
Replies: 81
Views: 5,389
Posted By wilmington shogun
The Lazy Assholes seriously i bet Rza...

The Lazy Assholes

seriously i bet Rza eventually comes up with the name they use and itll be something lame
Forum: Wu-Tang Chamber 01-09-2010, 05:06 PM
Replies: 52
Views: 3,385
Posted By wilmington shogun
yeah i love this song ghost tears cormega a...

yeah i love this song

ghost tears cormega a new asshole
Forum: Wu-Tang Chamber 12-05-2009, 04:26 PM
Replies: 41
Views: 3,162
Posted By wilmington shogun
wont happen

wont happen
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2009, 03:34 PM
Replies: 38
Views: 2,492
Posted By wilmington shogun
he should do Kiss The Ring but only if Deck and...

he should do Kiss The Ring but only if Deck and MK are there
Forum: Wu-Tang Chamber 11-03-2009, 11:30 PM
Replies: 8
Views: 1,743
Posted By wilmington shogun
i hope they know who the album is gonna come out...

i hope they know who the album is gonna come out of if its coming out december 22th
Forum: Wu-Tang Chamber 11-03-2009, 11:28 PM
Replies: 24
Views: 4,981
Posted By wilmington shogun
if preme had him shot up and almost killed, why...

if preme had him shot up and almost killed, why would he not fear him yet he would fear ghost cause they threw him down some stairs?

maybe its cause he respects ghostface and theres no hostility...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-02-2009, 05:22 PM
Replies: 22
Views: 1,661
Posted By wilmington shogun
woodrow the basehead but i think he died in...

woodrow the basehead

but i think he died in Crack Spot
Forum: Wu-Tang Chamber 11-02-2009, 05:13 PM
Replies: 28
Views: 3,080
Posted By wilmington shogun
at least he admits it

at least he admits it
Forum: Wu-Tang Chamber 05-12-2009, 12:16 PM
Replies: 112
Views: 5,519
Posted By wilmington shogun
owww owww owww this is some good shit

owww owww owww

this is some good shit
Forum: Wu-Tang Chamber 04-30-2009, 12:25 PM
Replies: 46
Views: 4,048
Posted By wilmington shogun
sick beat

sick beat
Forum: Wu-Tang Chamber 04-29-2009, 10:14 AM
Replies: 17
Views: 1,455
Posted By wilmington shogun
this is fire.

this is fire.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-29-2009, 10:11 AM
Replies: 93
Views: 5,918
Posted By wilmington shogun
ooooww owwwww owwwww dope shit

ooooww owwwww owwwww dope shit
Forum: Wu-Tang Chamber 04-07-2009, 12:05 PM
Replies: 22
Views: 1,649
Posted By wilmington shogun
well at raes pace we should have the video by...

well at raes pace we should have the video by about......2012
Forum: Wu-Tang Chamber 04-06-2009, 11:46 PM
Replies: 41
Views: 2,293
Posted By wilmington shogun
i love the album....i didnt like it at first but...

i love the album....i didnt like it at first but it has grown on me....classic ghost
Forum: Wu-Tang Chamber 04-06-2009, 11:42 PM
Replies: 7
Views: 856
Posted By wilmington shogun
damn george likes the chocolate? thats like bobby...

damn george likes the chocolate? thats like bobby de niro lol
Forum: Wu-Tang Chamber 04-06-2009, 11:39 PM
Replies: 17
Views: 1,852
Posted By wilmington shogun
lmao black cream allah is the greatest name ever

lmao black cream allah is the greatest name ever
Forum: Wu-Tang Chamber 04-02-2009, 12:24 PM
Replies: 7
Views: 2,170
Posted By wilmington shogun
lol that was so fucking great

lol that was so fucking great
Forum: Wu-Tang Chamber 03-30-2009, 11:40 PM
Replies: 30
Views: 2,275
Posted By wilmington shogun
this shits all over the first version

this shits all over the first version
Forum: Wu-Tang Chamber 03-30-2009, 11:29 PM
Replies: 2
Views: 617
Posted By wilmington shogun
so he didnt pay his taxes cause hes broke?

so he didnt pay his taxes cause hes broke?
Forum: Wu-Tang Chamber 03-25-2009, 09:02 AM
Replies: 155
Views: 8,216
Posted By wilmington shogun
wow this song is dope as FUCK how can you...

wow this song is dope as FUCK

how can you hate it?
Forum: Wu-Tang Chamber 03-10-2009, 12:30 PM
Replies: 41
Views: 2,914
Posted By wilmington shogun
awesome

awesome
Forum: Know The Ledge 03-09-2009, 08:39 AM
Replies: 12
Views: 1,162
Posted By wilmington shogun
shut the fuck up

shut the fuck up
Forum: Lyric Interpretation 03-05-2009, 08:42 PM
Replies: 28
Views: 4,434
Posted By wilmington shogun
it sounds like blue tank

it sounds like blue tank
Forum: Wu-Tang Chamber 03-05-2009, 08:38 PM
Replies: 23
Views: 1,529
Posted By wilmington shogun
my favorite is Cuban Linx but dont forget Tical,...

my favorite is Cuban Linx but dont forget Tical, SC and Return to the 36 Chambers
Showing results 1 to 25 of 200

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:43 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one