0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.43 seconds.
Search: Posts Made By: Wu-Disciple
Forum: Wu-Tang Chamber 09-26-2011, 12:20 PM
Replies: 30
Views: 4,072
Posted By Wu-Disciple
i likes

i likes
Forum: Wu-Tang Chamber 09-26-2011, 12:13 PM
Replies: 45
Views: 4,530
Posted By Wu-Disciple
Sin showed on Legendary Weapons that he can stiff...

Sin showed on Legendary Weapons that he can stiff spit fire. But the fact is, as he himself admitted, he doesnt sound quite the same.

Listening to Silent Weapons, he can see a difference.
...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-23-2011, 01:59 PM
Replies: 17
Views: 2,126
Posted By Wu-Disciple
Great post! Funny Sin should admit he...

Great post!

Funny Sin should admit he doesnt sound quite like he did in the Silent Weapon days. I thought so too.

Stil, he's got it. Cant wait for an album.
Forum: Wu-Tang Chamber 09-21-2011, 11:46 AM
Replies: 51
Views: 4,556
Posted By Wu-Disciple
BET's still around??? Why would anyone watch BET?

BET's still around??? Why would anyone watch BET?
Forum: Wu-Tang Chamber 09-14-2011, 03:38 PM
Replies: 4
Views: 1,212
Posted By Wu-Disciple
@ 2:10, that's that mtv diva chick, right? She...

@ 2:10, that's that mtv diva chick, right? She nice.

Scotty ...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-12-2011, 04:42 PM
Replies: 43
Views: 3,839
Posted By Wu-Disciple
Soul Power is the definition of Wu --...

Soul Power is the definition of Wu -- Unpredictable. It's an experimental beat -- not your ordinary boom bap. What can be more Wu than that? Give it a good listen. I love this track.

btw, i...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-08-2011, 04:06 PM
Replies: 7
Views: 1,431
Posted By Wu-Disciple
Im not too crazy about this idea. The Lox?...

Im not too crazy about this idea. The Lox? please!
Forum: Wu-Tang Chamber 09-07-2011, 12:27 PM
Replies: 30
Views: 2,849
Posted By Wu-Disciple
I still fucks wit CDs, vinyls, and cassete tapes.

I still fucks wit CDs, vinyls, and cassete tapes.
Forum: Wu-Tang Chamber 09-06-2011, 02:37 PM
Replies: 6
Views: 1,553
Posted By Wu-Disciple
I was thinkin the same thing. Side note:...

I was thinkin the same thing.

Side note: i doubt smokin weed affected the quality of his music throughout the yrs. if he wanna do it for him then good
Forum: Wu-Tang Chamber 09-02-2011, 01:44 PM
Replies: 11
Views: 2,179
Posted By Wu-Disciple
Deck is the fuckin man. Laid back, cool negro. ...

Deck is the fuckin man. Laid back, cool negro. that's why he's the INS.

BTW, Shy needs to take it easy on that hood shit. he doesnt seem at peace. too frustrated over gangsta, shoot'em bang...
Forum: Wu-Tang Chamber 08-22-2011, 05:07 PM
Replies: 36
Views: 3,526
Posted By Wu-Disciple
I'd say The Pillage. It's an AUTHENTIC Wu album...

I'd say The Pillage. It's an AUTHENTIC Wu album that is easy to digest.
Forum: Wu-Tang Chamber 08-09-2011, 02:21 PM
Replies: 84
Views: 9,098
Posted By Wu-Disciple
Haha! u call that rippin a wu beat? com'on dude

Haha! u call that rippin a wu beat? com'on dude
Forum: Wu-Tang Chamber 08-09-2011, 01:44 PM
Replies: 84
Views: 9,098
Posted By Wu-Disciple
i respect Jayz's talent, but i think he's...

i respect Jayz's talent, but i think he's overrated. People often mistake commercial succes for originality or talent. I have some of his stuff, but im just not a fan.

Bottom line, imho, the Wu...
Forum: Wu-Tang Chamber 08-08-2011, 04:16 PM
Replies: 84
Views: 9,098
Posted By Wu-Disciple
Think about it: could either of the two ride a wu...

Think about it: could either of the two ride a wu banger. Seriously.

Picture Jay or kanye on Mighty Healthy or Stand Up

I am sooooooo thankful Ghost got on Stand Up cuz if it was just...
Forum: Wu-Tang Chamber 07-22-2011, 05:18 PM
Replies: 4
Views: 1,156
Posted By Wu-Disciple
this dude is actually nice on the mic. i love...

this dude is actually nice on the mic. i love his Tru Master-produced track called You Know What.

i guess since he was affiliated w/ Bad Boy i never gave him a chance.

same goes for...
Forum: Wu-Tang Chamber 07-20-2011, 12:21 PM
Replies: 53
Views: 5,216
Posted By Wu-Disciple
You gotta let Hip Hop be Hip Hop. The moment you...

You gotta let Hip Hop be Hip Hop. The moment you become a "musician", you lose some of ur edge as a hip hop producer.

Im not stayin the music gotta stay the same, but i think a hip hop...
Forum: Wu-Tang Chamber 07-20-2011, 12:13 PM
Replies: 31
Views: 2,952
Posted By Wu-Disciple
Too many to list. Nobody does it better than Wu....

Too many to list. Nobody does it better than Wu. They carry the torch in this style

The Drummer
Wu Banga 101
Deadly Melody
Triumph
Hellz Wind Staff
Protect Your Neck (The Jump Off) love...
Forum: Wu-Tang Chamber 06-17-2011, 05:42 PM
Replies: 69
Views: 6,097
Posted By Wu-Disciple
Dude doin the interview sucks. i get annoyed...

Dude doin the interview sucks. i get annoyed just watchin him. Props to Ghost for puttin up w/ him and goin along w/ this shit.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-14-2011, 03:44 PM
Replies: 124
Views: 12,938
Posted By Wu-Disciple
Yeah he nice. but definitely got some killa sin...

Yeah he nice. but definitely got some killa sin in him. Sin is the shit.
Forum: Wu-Tang Chamber 02-07-2011, 12:22 PM
Replies: 42
Views: 3,912
Posted By Wu-Disciple
like Sin did to Darkman?

like Sin did to Darkman?
Forum: Wu-Tang Chamber 01-26-2011, 11:29 AM
Replies: 17
Views: 1,776
Posted By Wu-Disciple
Props to Ghost! Still doin his thing like it's...

Props to Ghost! Still doin his thing like it's '97. Many from that era cant do it like him.
Forum: Wu-Tang Chamber 01-18-2011, 12:46 PM
Replies: 44
Views: 8,199
Posted By Wu-Disciple
i've had this track forever. censored tho. love...

i've had this track forever. censored tho. love it. good lookin out!
Forum: Wu-Tang Chamber 12-22-2010, 05:21 PM
Replies: 26
Views: 2,548
Posted By Wu-Disciple
Whatever Happened to Ghost & Doom Album

I was lookin fwd to that. any updates?
Forum: Wu-Tang Chamber 12-06-2010, 04:14 PM
Replies: 8
Views: 1,224
Posted By Wu-Disciple
Dope track. Cant really get with this Bun B shit...

Dope track. Cant really get with this Bun B shit tho. Meth came off nice on this one. and Red killed it as well
Forum: Wu-Tang Chamber 12-06-2010, 04:12 PM
Replies: 29
Views: 3,752
Posted By Wu-Disciple
actually, i think y'all gettin it twisted. when...

actually, i think y'all gettin it twisted. when they do it, it's a way for them to pay hommage.

They do it to show respect and to prove that they are a student of the hip hop

it's not...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:59 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one