0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 51
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: 51.50
Forum: Audio Booth 02-21-2008, 02:32 PM
Replies: 8
Views: 804
Posted By 51.50
Thanks bro.

Thanks bro.
Forum: Hip-Hop Shop 02-17-2008, 04:02 PM
Replies: 121
Views: 5,099
Posted By 51.50
I dont see how you could even say 2pac was...

I dont see how you could even say 2pac was overrated.....when he was alive he was , IF anything...UNDERRATED.
Forum: Hip-Hop Shop 02-17-2008, 02:01 PM
Replies: 121
Views: 5,099
Posted By 51.50
Jay Z 50 Cent Eminem Vinnie Paz

Jay Z
50 Cent
Eminem
Vinnie Paz
Forum: General Chat 02-17-2008, 12:49 PM
Replies: 71
Views: 4,652
Posted By 51.50
Yeah I would......I would try n impregnat the...

Yeah I would......I would try n impregnat the bitch and then take her to court and get child support my damn self.lol
Forum: Audio Booth 02-17-2008, 01:41 AM
Replies: 8
Views: 804
Posted By 51.50
Uppin' this one time to get some more feedback.

Uppin' this one time to get some more feedback.
Forum: SID ROW 02-16-2008, 06:53 PM
Replies: 139
Views: 15,295
Posted By 51.50
fuck whatever you are bruh

fuck whatever you are bruh
Forum: SID ROW 02-16-2008, 04:06 PM
Replies: 139
Views: 15,295
Posted By 51.50
Iam not white, Iam puerto rican,and portuguese...

Iam not white, Iam puerto rican,and portuguese and syrian( i got light skin though). I do somewhat dress black,act and talk black....now its not that I try to act,walk,talk black....I just grew up...
Forum: Hip-Hop Shop 02-16-2008, 02:11 PM
Replies: 19
Views: 2,166
Posted By 51.50
If they use that,its hella basic.....aint feelin'...

If they use that,its hella basic.....aint feelin' it...its 2008 niggas need to step there graphics/album cover game up.
Forum: General Chat 02-16-2008, 02:03 PM
Replies: 4
Views: 713
Posted By 51.50
Old!

Old!
Forum: Hip-Hop Shop 02-16-2008, 01:53 PM
Replies: 10
Views: 1,120
Posted By 51.50
^^ Yup, you should also check out my boy Sutter...

^^ Yup, you should also check out my boy Sutter Kain,he can spit to. Download Requeim for a dream by Sutter Kain. Iam gonna find out whats up with darko tonight n bring yall some news on em.
Forum: Hip-Hop Shop 02-16-2008, 01:39 PM
Replies: 10
Views: 1,120
Posted By 51.50
Nope, but I will find out. If you havent copped...

Nope, but I will find out.
If you havent copped it yet though go buy that devil may cry album.
Forum: Hip-Hop Shop 02-16-2008, 01:33 PM
Replies: 14
Views: 1,201
Posted By 51.50
personelly I dont like it.....

personelly I dont like it.....
Forum: Hip-Hop Shop 02-16-2008, 01:30 PM
Replies: 10
Views: 1,120
Posted By 51.50
Yup, itll be very soon........Never so deep is a...

Yup, itll be very soon........Never so deep is a label I plan on working with alot in the future.......they got a bright future over there.
Forum: Hip-Hop Shop 02-16-2008, 01:28 PM
Replies: 10
Views: 1,120
Posted By 51.50
^^ Yup, Donnie Darko can spit....thats my nigga...

^^ Yup, Donnie Darko can spit....thats my nigga right there...loook for a 51.50/darko collabo soon.....trying to produce some shit for em and some other artists from NSD
Forum: General Chat 02-16-2008, 01:26 PM
Replies: 7
Views: 797
Posted By 51.50
If you looking for ome new production,get at me ...

If you looking for ome new production,get at me
www.myspace.com/homicidemusic1

You can use some work on your flow,lyrics aint to bad though.
Forum: Hip-Hop Shop 02-16-2008, 01:14 PM
Replies: 10
Views: 1,120
Posted By 51.50
DOnnie Darko, Hue Heff, DJ Bless

Check this out,my nigga D. Darko can spit.....if yall wanna hear some more my boi hit get at me,I will hook yall up.

Udf-bH6hgRw
Forum: General Chat 02-15-2008, 06:19 PM
Replies: 26
Views: 1,200
Posted By 51.50
First thing I ever drank was Jager,with this...

First thing I ever drank was Jager,with this little white bitch back when I was 14......
Forum: Hip-Hop Shop 02-15-2008, 06:13 PM
Replies: 5
Views: 1,071
Posted By 51.50
Iam Snitchin...it Doesnt Matter.. I Get Money...

Iam Snitchin...it Doesnt Matter.. I Get Money Money I Got...i Get It
Forum: Wu-Tang Chamber 02-15-2008, 04:41 PM
Replies: 18
Views: 1,146
Posted By 51.50
That shit coo....props fam.

That shit coo....props fam.
Forum: Audio Booth 02-15-2008, 04:37 PM
Replies: 8
Views: 804
Posted By 51.50
Thanks bro,appreciate it.

Thanks bro,appreciate it.
Forum: Box Office Hideout 02-15-2008, 04:36 PM
Replies: 121
Views: 315,202
Posted By 51.50
Nah,it wasnt hope n faith,it was a show she was...

Nah,it wasnt hope n faith,it was a show she was on right before that...I cant remember the name though.
Forum: General Chat 02-15-2008, 04:33 PM
Replies: 53
Views: 2,455
Posted By 51.50
And if you wanna pull a bad bitch....forget about...

And if you wanna pull a bad bitch....forget about her body,complement her mind.hahahahaha

thats true shit though.....females like complements they dont normally get.
Forum: General Chat 02-15-2008, 04:31 PM
Replies: 53
Views: 2,455
Posted By 51.50
I did that with my baby momma,and you know what...

I did that with my baby momma,and you know what it got me? she states away with my son right now...shit sucks...

Most women want a dude thats gonna be by them no matter what,aint afraid to show...
Forum: Video Subforum 02-15-2008, 02:02 AM
Replies: 1
Views: 532
Posted By 51.50
hahahahaha,i dont care if its fucked up to...

hahahahaha,i dont care if its fucked up to laugh....that shit hella funny.

"Iam kinda scared,i dont know if iam going to go back to school"
HAHAHAHAHA
Forum: Sound Shack 02-15-2008, 01:55 AM
Replies: 163
Views: 35,511
Posted By 51.50
And heres another video shot in the hood: ...

And heres another video shot in the hood:
4zYKwfWcNSA

Western conference,i have produced a few tracks for em niggas.....this video in this post was shot right where i live.
Showing results 1 to 25 of 51

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:04 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one