0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 56
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Stuwped
Forum: Audio Booth 05-14-2010, 11:27 AM
Replies: 16
Views: 1,110
Posted By Stuwped
dope as hell dope flow

dope as hell


dope flow
Forum: Audio Booth 05-13-2010, 06:50 PM
Replies: 12
Views: 1,162
Posted By Stuwped
sent u a pm

sent u a pm
Forum: Audio Booth 05-13-2010, 06:27 PM
Replies: 12
Views: 1,162
Posted By Stuwped
dope but it don't sound right with a big pooh...

dope but it don't sound right with a big pooh acapella on it too
Forum: Audio Booth 05-12-2010, 06:12 PM
Replies: 31
Views: 1,824
Posted By Stuwped
im feeling it good shit

im feeling it

good shit
Forum: Audio Booth 05-12-2010, 01:43 PM
Replies: 12
Views: 1,162
Posted By Stuwped
[/QUOTE] yeah, i think i made it too loud...

[/QUOTE]

yeah, i think i made it too loud too, i'mma lower it a bit.
Forum: Audio Booth 05-11-2010, 02:29 PM
Replies: 12
Views: 1,162
Posted By Stuwped
***Hands High (Hip Hop Beat w/ a Big Pooh verse)*Feedback?*

9zBY5lbC3J4

just produced this beat and put a big pooh acapella over it.

feedback? criticism? comments? tips to improve?
Forum: Audio Booth 04-11-2010, 09:14 PM
Replies: 1
Views: 524
Posted By Stuwped
this is the first beat i made in a while btw...

this is the first beat i made in a while btw...
Forum: Audio Booth 04-11-2010, 07:23 PM
Replies: 1
Views: 524
Posted By Stuwped
--Mr. Stuwped - "Stop Me Now" (Nas - Street Dreams Remix)--

ebmEEtoyDJE75557

just made this. looking for feedback and criticism and tips to improve
Forum: Audio Booth 03-05-2010, 07:29 PM
Replies: 0
Views: 445
Posted By Stuwped
- "Long Ways From Home" - Produced By Mr. Stuwped -

Z9vrMnjVf6Y


just made this beat.


looking for feedback, criticism and tips to improve
Forum: Audio Booth 03-05-2010, 05:30 PM
Replies: 44
Views: 2,261
Posted By Stuwped
im interested... i produce beats.

im interested... i produce beats.
Forum: Audio Booth 03-04-2010, 08:33 PM
Replies: 0
Views: 410
Posted By Stuwped
Mr. Stuwped - What Am I Doing (Hip Hop Beat)

oxYHSI_Q2zA

i felt like making a beat with a lot of bass


looking for criticism and feedback and tips to improve
Forum: Audio Booth 01-29-2010, 06:43 PM
Replies: 2
Views: 653
Posted By Stuwped
thanks for the feedback... i'd rep you back if...

thanks for the feedback... i'd rep you back if knew how lol
Forum: Audio Booth 01-28-2010, 04:01 PM
Replies: 2
Views: 653
Posted By Stuwped
"Something Like This" (Hip Hop Beat with Ghostface & Raekwon Acapella)

EXwDchnlG80

Literally just made this and I'm looking for feedback and criticism.
Forum: Audio Booth 01-10-2010, 07:02 PM
Replies: 2
Views: 681
Posted By Stuwped
yea im feeling this 1 good shit

yea im feeling this 1 good shit
Forum: Audio Booth 01-10-2010, 06:25 PM
Replies: 3
Views: 679
Posted By Stuwped
Arrow "Quiet Summer Storm" - (Mobb Deep - Quiet Storm Remix) Produced By Mr. Stuwped

roHXC63EAKs

lookin for feedback, criticism, and tips to improve

EDIT: video seems to only play if you choose the HQ setting. otherwise it will just say "an error occurred, please try again...
Forum: Audio Booth 01-10-2010, 12:52 AM
Replies: 2
Views: 526
Posted By Stuwped
"Foreign Turf" - Hip Hop beat I just made.

PPpgr3BlAUc

Feedback, criticism, and tips to improve this one would be appreciated.
Forum: Hip-Hop Shop 12-30-2009, 03:13 PM
Replies: 1
Views: 469
Posted By Stuwped
Why You Gotta Type Like This but yeah......

Why You Gotta Type Like This

but yeah... imma check it out
Forum: Hip-Hop Shop 12-29-2009, 07:42 PM
Replies: 98
Views: 23,051
Posted By Stuwped
I can upload lossless FLAC of these four singles...

I can upload lossless FLAC of these four singles if anyone's interested.
Forum: Hip-Hop Shop 12-29-2009, 12:30 AM
Replies: 13
Views: 1,086
Posted By Stuwped
i fuckin hate lil wanye

i fuckin hate lil wanye
Forum: Album reviews 12-29-2009, 12:29 AM
Replies: 24
Views: 3,623
Posted By Stuwped
I copped this the day it came out... at first I...

I copped this the day it came out... at first I wasn't to crazy about but it grew on me like crazy... this shits definitely a banger
Forum: General Chat 12-28-2009, 09:19 PM
Replies: 30
Views: 1,640
Posted By Stuwped
you're fucked up

you're fucked up
Forum: General Chat 12-28-2009, 09:18 PM
Replies: 25
Views: 1,474
Posted By Stuwped
everybody loves kfc

everybody loves kfc
Forum: General Chat 12-28-2009, 09:15 PM
Replies: 127
Views: 4,540
Posted By Stuwped
i agree with this statement

i agree with this statement
Forum: General Chat 12-28-2009, 09:14 PM
Replies: 40
Views: 1,976
Posted By Stuwped
when i take a shit i just drop my bombs and get up

when i take a shit i just drop my bombs and get up
Forum: Thought Provoking News Articles 12-28-2009, 09:13 PM
Replies: 34
Views: 4,807
Posted By Stuwped
this is fucked up even if they are both 12 and...

this is fucked up even if they are both 12 and 13...
Showing results 1 to 25 of 56

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:08 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one