Killah Priest - New Album out now!
home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.17 seconds.
Search: Posts Made By: biblebullet
Forum: Wu-Tang Chamber 02-25-2014, 11:26 AM
Replies: 51
Views: 1,973
Posted By biblebullet
Same thoughts

Same thoughts
Forum: Wu-Tang Chamber 02-17-2014, 06:03 AM
Replies: 20
Views: 1,590
Posted By biblebullet
I agree with ya, but u gotta agree Digi Snacks...

I agree with ya, but u gotta agree Digi Snacks was very disappointing compared to in stereo or digi bullets.
Forum: Wu-Tang Chamber 02-10-2014, 09:44 AM
Replies: 17
Views: 1,215
Posted By biblebullet
I agree

I agree
Forum: Wu-Tang Chamber 02-10-2014, 09:10 AM
Replies: 24
Views: 980
Posted By biblebullet
Same here...who da fuck dat?

Same here...who da fuck dat?
Forum: Wu-Tang Chamber 01-31-2014, 05:09 AM
Replies: 2
Views: 295
Posted By biblebullet
And what is this supposed to mean? Grow up dude

And what is this supposed to mean? Grow up dude
Forum: Wu-Tang Chamber 01-23-2014, 04:31 AM
Replies: 29
Views: 1,683
Posted By biblebullet
TSA in as much as i respect you and your...

TSA in as much as i respect you and your opinions, i think this statement is rather unfortunate coming from a so called un-retarded person.
Black people are not retarded at all, in fact i think i...
Forum: Wu-Tang Chamber 01-22-2014, 02:22 AM
Replies: 29
Views: 1,683
Posted By biblebullet
u-god ain't dumb, he's probably the smartest...

u-god ain't dumb, he's probably the smartest outta dem lot...At least he has had some college education
Forum: Wu-Tang Chamber 01-13-2014, 02:19 AM
Replies: 35
Views: 1,327
Posted By biblebullet
Do you really have to ask? Pls

Do you really have to ask? Pls
Forum: Wu-Tang Chamber 01-09-2014, 09:45 AM
Replies: 74
Views: 4,496
Posted By biblebullet
For a 36 yr old man, this is so retarded and...

For a 36 yr old man, this is so retarded and cowardly, running away from the scene and then coming to beg for money.
Lazy ass bump, and the bad thing is that Wu's name would be dragged in the mud.
Forum: Wu-Tang Chamber 01-06-2014, 05:51 AM
Replies: 13
Views: 536
Posted By biblebullet
This now feels like an American thread....pls...

This now feels like an American thread....pls remember some of us are in Africa...lol
Forum: Wu-Tang Chamber 12-13-2013, 09:42 AM
Replies: 18
Views: 1,970
Posted By biblebullet
I guess that's why you are a sick dog...lol

I guess that's why you are a sick dog...lol
Forum: Wu-Tang Chamber 12-11-2013, 05:50 AM
Replies: 53
Views: 2,859
Posted By biblebullet
kids better than Free Murda

kids better than Free Murda
Forum: Wu-Tang Chamber 12-09-2013, 06:20 AM
Replies: 34
Views: 3,245
Posted By biblebullet
RIINŲ dont mind these self-righteous...

RIINŲ dont mind these self-righteous muthafuckers....we download what we can't buy and buy what we can.
Forum: Wu-Tang Chamber 12-09-2013, 03:22 AM
Replies: 9
Views: 661
Posted By biblebullet
I doubt it, maybe 20 or at most 30%

I doubt it, maybe 20 or at most 30%
Forum: Wu-Tang Chamber 12-09-2013, 03:19 AM
Replies: 26
Views: 1,151
Posted By biblebullet
I don't understand you guys with all this...

I don't understand you guys with all this complaining and shit, it makes me sick the kinda treatment u-god gets on here and u guys wonder why the generals wont check this place out. Look remember the...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-04-2013, 08:47 AM
Replies: 162
Views: 11,683
Posted By biblebullet
Then you really gotta exam your guys head and do...

Then you really gotta exam your guys head and do an article on why grown black men with promising rap careers mess it all up.
Forum: Wu-Tang Chamber 12-04-2013, 07:31 AM
Replies: 162
Views: 11,683
Posted By biblebullet
As a young black man it hurts me to hear of such...

As a young black man it hurts me to hear of such tales, i guess these are some of the stories in the music in reality. Now no solo and no cult.
And i agree with most people here after two prison...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-04-2013, 05:02 AM
Replies: 66
Views: 3,426
Posted By biblebullet
I ain't feeling da Asap dude, and Meth's verse...

I ain't feeling da Asap dude, and Meth's verse was more than above average
Forum: Wu-Tang Chamber 11-27-2013, 09:48 AM
Replies: 23
Views: 1,026
Posted By biblebullet
All of em except FreeMurda, i can write and spit...

All of em except FreeMurda, i can write and spit better darts than him
Forum: Wu-Tang Chamber 11-26-2013, 04:47 AM
Replies: 19
Views: 639
Posted By biblebullet
Round 500 USD, including shipping, credit card...

Round 500 USD, including shipping, credit card charges etc....bought the manual and Tao, some clothes and 4 albums.
Forum: Wu-Tang Chamber 11-26-2013, 04:43 AM
Replies: 33
Views: 1,594
Posted By biblebullet
I agree with this, but still his voice should at...

I agree with this, but still his voice should at least needs to be heard on the record.
Forum: Wu-Tang Chamber 11-22-2013, 05:58 AM
Replies: 5
Views: 466
Posted By biblebullet
Very Nice...I am sure Rae would really love this

Very Nice...I am sure Rae would really love this
Forum: Wu-Tang Chamber 11-20-2013, 02:47 AM
Replies: 32
Views: 2,148
Posted By biblebullet
Eh! Prof

Eh! Prof
Forum: Wu-Tang Chamber 11-18-2013, 07:55 AM
Replies: 14
Views: 646
Posted By biblebullet
I agree 100%. I can read for myself and don't...

I agree 100%. I can read for myself and don't need rap entertainer's without college degree's to tell me about politics.
Forum: Wu-Tang Chamber 11-11-2013, 09:07 AM
Replies: 4
Views: 695
Posted By biblebullet
Word...punk ass Rick

Word...punk ass Rick
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:25 PM.


Copyright ©2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one