0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 34
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: M-Dizzle
Forum: Album reviews 04-15-2011, 04:16 PM
Replies: 7
Views: 2,534
Posted By M-Dizzle
Flawless flow, and head banging...

Flawless flow, and head banging production....still a classic to this day
Forum: Hip-Hop Shop 02-28-2011, 12:39 AM
Replies: 90
Views: 6,271
Posted By M-Dizzle
Hey I think the poll options are pretty balanced,...

Hey I think the poll options are pretty balanced, 1 yes, 1 no, 1 i don't know them, 1 undecided, 1 i would but tyler's comments and attitude are throwing me off, and 1 swag
Forum: Hip-Hop Shop 02-27-2011, 08:29 PM
Replies: 90
Views: 6,271
Posted By M-Dizzle
OFWGKTA...let's get a general idea

Let's see what the community thinks...
Forum: Wu-Tang Chamber 02-27-2011, 04:21 PM
Replies: 196
Views: 30,559
Posted By M-Dizzle
It's spelled faggot, faggits

It's spelled faggot, faggits
Forum: Album Reviews 01-06-2011, 05:09 PM
Replies: 38
Views: 13,734
Posted By M-Dizzle
Nah man, I really like superstar too, it's a hype...

Nah man, I really like superstar too, it's a hype track
Forum: Wu On The Road 01-06-2011, 05:04 PM
Replies: 11
Views: 2,860
Posted By M-Dizzle
I'll be there....

I'll be there....
Forum: Hip-Hop Shop 05-04-2010, 07:10 PM
Replies: 67
Views: 2,942
Posted By M-Dizzle
4.5 out of 5 Kick ass beat and tight lyrics ...

4.5 out of 5

Kick ass beat and tight lyrics

5-lepf-ark8
Forum: Hip-Hop Shop 05-03-2010, 03:30 PM
Replies: 3
Views: 477
Posted By M-Dizzle
Who kills the beat---#1

Alright, let's hear what yall think, who does it better the GOD Rakim or our man ghost?

Xj79Qx_yj5Q

VS.

OPkWYTUiPTo
Forum: Hip-Hop Shop 04-29-2010, 05:19 PM
Replies: 67
Views: 2,942
Posted By M-Dizzle
Rate the Song above you

Just what the title says

http://www.youtube.com/watch?v=nM4N5svMcII
Forum: Album Reviews 04-27-2010, 12:14 PM
Replies: 65
Views: 10,730
Posted By M-Dizzle
I can't feel it, when he's yelling and his voice...

I can't feel it, when he's yelling and his voice gets all muffled and shit....
Forum: Lyric Interpretation 03-12-2010, 09:37 AM
Replies: 16
Views: 3,228
Posted By M-Dizzle
The threadstarter's version ...

The threadstarter's version
http://www.youtube.com/watch?v=KpG68qJ2MxA

LP version
http://www.youtube.com/watch?v=Ua4nPwor0kM

Both sick
Forum: Wu-Tang Chamber 03-11-2010, 11:57 PM
Replies: 70
Views: 4,304
Posted By M-Dizzle
No what would kinda sick, if all the original Wu...

No what would kinda sick, if all the original Wu godz sons made an album together...Wu the next generation or some shit
Forum: Wu-Tang Chamber 01-27-2010, 02:33 PM
Replies: 19
Views: 1,400
Posted By M-Dizzle
gza, masta killa, and rebel ins...their own...

gza, masta killa, and rebel ins...their own album....hey meth rae and ghost are doing it and besides they were suppose to make an album together but felt it wasn't right to exclude the rest of the...
Forum: Wu-Tang Chamber 01-20-2010, 11:38 PM
Replies: 6
Views: 809
Posted By M-Dizzle
Beatles vs Wu-Tang

This is sicker than the grey album

http://wutangvsthebeatles.bandcamp.com/
Forum: Wu-Tang Chamber 12-15-2009, 02:11 PM
Replies: 55
Views: 3,755
Posted By M-Dizzle
Fuck this thread, they all be members of the Wu...

Fuck this thread, they all be members of the Wu and could rap better than all yall, so show some respect...Priest is a genius, Cappa is sick...there
Forum: Hip-Hop Shop 11-09-2009, 03:12 PM
Replies: 2
Views: 624
Posted By M-Dizzle
Damn, I've been waiting for some more D.I.T.C.

Damn, I've been waiting for some more D.I.T.C.
Forum: Album reviews 10-13-2009, 11:17 PM
Replies: 17
Views: 3,137
Posted By M-Dizzle
Damn, does anyone know where I can get a copy of...

Damn, does anyone know where I can get a copy of this hidden satanic gem?
Forum: Wu-Tang Chamber 09-25-2009, 12:32 AM
Replies: 86
Views: 15,680
Posted By M-Dizzle
Haha Wu Conspiracies FTW

Haha Wu Conspiracies FTW
Forum: Wu On The Road 09-25-2009, 12:26 AM
Replies: 59
Views: 7,583
Posted By M-Dizzle
I've only seen Rae and Gza this summer, and shit...

I've only seen Rae and Gza this summer, and shit was raw...damn I want to experience at least one wu concert before business fucks up the clan and they split..really want to see my man deck too.
Forum: Hip-Hop Shop 09-11-2009, 03:21 PM
Replies: 21
Views: 1,503
Posted By M-Dizzle
Buckshot is still fire though, at Rock the Bells...

Buckshot is still fire though, at Rock the Bells in Chicago, him and KRS were tearing that shit up! Buckshot was amazing though
Forum: Wu-Tang Chamber 09-10-2009, 02:23 PM
Replies: 22
Views: 3,723
Posted By M-Dizzle
Gza is going to do an Indie album!?!? ...

Gza is going to do an Indie album!?!?
http://www.youtube.com/watch?v=tHs00l4nbCA
Forum: Wu-Tang Chamber 09-08-2009, 01:31 PM
Replies: 7
Views: 1,205
Posted By M-Dizzle
yea me too, badland is a sick track, ghost...

yea me too, badland is a sick track, ghost showing a bunch of energy as usual...
Forum: Hip-Hop Shop 07-21-2009, 03:14 PM
Replies: 33
Views: 2,411
Posted By M-Dizzle
It sucks because they had to drop out of the...

It sucks because they had to drop out of the lollapalooza line up. Damn I was looking forward to seeing them.
Forum: Wu On The Road 06-29-2009, 11:26 PM
Replies: 5
Views: 1,385
Posted By M-Dizzle
That sucks so bad, didn't you see the second...

That sucks so bad, didn't you see the second stage? IMO the second stage was way better earlier with M.O.P. rockin, and then Buckshot bringing out KRS-1 to perform some def classics.
Forum: Wu On The Road 06-29-2009, 06:49 PM
Replies: 30
Views: 3,632
Posted By M-Dizzle
I went to rock the bells in Chicago on the 27th...

I went to rock the bells in Chicago on the 27th and it was dope as all hell. Raekwon was sweet and Gza was a real treat to see. Great concert, something I will never forget.
Showing results 1 to 25 of 34

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:51 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one