0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 158
Search took 0.15 seconds.
Search: Posts Made By: Paul Kersey
Forum: Hip-Hop Shop 12-15-2011, 11:23 PM
Replies: 0
Views: 324
Posted By Paul Kersey
Dope NOLA hip-hop...

From GPC (Guerilla Publishing Co.) Called Smoke in My Eye...Produced by Prospek feat. Elespee Calygula (formerly Caligula) and S. Habib...dope track IMO free DL....
Forum: Wu-Tang Chamber 08-31-2010, 04:22 PM
Replies: 22
Views: 2,523
Posted By Paul Kersey
I don't understand what's going on anymore.

I don't understand what's going on anymore.
Forum: Wu-Tang Chamber 06-25-2010, 06:26 AM
Replies: 7
Views: 1,321
Posted By Paul Kersey
It sold out there but chambermusik got it I...

It sold out there but chambermusik got it I think. That's my cuz, I helped with the artwork on that shit. Great album.
Forum: Wu-Tang Chamber 06-19-2010, 06:28 PM
Replies: 7
Views: 1,321
Posted By Paul Kersey
Caligula "Divine Madness" ft Shabazz,Razah, Bronze...

Dope album, features Shabazz Hell-Razah, Goretex, production by Bronze Nazareth and more...
...
Forum: Wu-Tang Chamber 10-26-2009, 10:10 PM
Replies: 21
Views: 2,735
Posted By Paul Kersey
Anyone here see any of the shows yet?

Anyone here see any of the shows yet?
Forum: Hip-Hop Shop 10-26-2009, 10:05 PM
Replies: 25
Views: 3,091
Posted By Paul Kersey
G Rap is ridiculous with it.

G Rap is ridiculous with it.
Forum: General Chat 10-26-2009, 10:03 PM
Replies: 3
Views: 443
Posted By Paul Kersey
More people have record labels than have tattoos.

More people have record labels than have tattoos.
Forum: Wu-Tang Chamber 01-01-2008, 04:49 AM
Replies: 76
Views: 3,400
Posted By Paul Kersey
I was 14 going on 15 when that dropped. i was...

I was 14 going on 15 when that dropped. i was obsessed with that shit! And yes I'm old, fuckyou!
Forum: Wu-Tang Chamber 01-01-2008, 04:43 AM
Replies: 6
Views: 605
Posted By Paul Kersey
Happy New Year, and I luv 8DG!

And fuck you if you don't appreciate their growth! That is all.
Forum: Wu-Tang Chamber 01-01-2008, 04:41 AM
Replies: 20
Views: 1,665
Posted By Paul Kersey
Nice track, where the F**K is that Caligula /Bazz...

Nice track, where the F**K is that Caligula /Bazz joint I heard in wtul?
Forum: Wu-Tang Chamber 08-24-2007, 04:16 PM
Replies: 53
Views: 3,929
Posted By Paul Kersey
What abut Tykazie Wu or Southern Killa Beez,...

What abut Tykazie Wu or Southern Killa Beez, Dirty Chamber? Or is that not official? I don't know anymore.
Forum: Wu-Tang Chamber 07-26-2007, 05:23 PM
Replies: 16
Views: 1,477
Posted By Paul Kersey
I wish 12 would put a solo out.

I wish 12 would put a solo out.
Forum: Wu-Tang Chamber 07-26-2007, 05:08 PM
Replies: 16
Views: 1,477
Posted By Paul Kersey
12 0' Clock's verse on "The Great Migration"

Kills shit!!! I've been listening to this cd allot lately. Great replay value on this cd.
Forum: Wu-Tang Chamber 07-26-2007, 05:06 PM
Replies: 8
Views: 766
Posted By Paul Kersey
Bomshot lol!!!

Bomshot lol!!!
Forum: Wu-Tang Chamber 06-14-2007, 01:39 PM
Replies: 20
Views: 1,901
Posted By Paul Kersey
What sucks about the whole thing and the "W"...

What sucks about the whole thing and the "W" losing credit is because people like Bumshit are available to use it. He's Holo's boy but from what I remember he wanted to seperate himself from wu...
Forum: Wu-Tang Chamber 06-08-2007, 08:16 AM
Replies: 3
Views: 854
Posted By Paul Kersey
Angry Cocksucking Bestbuy...

...doesn't have great migration or wisemen as a walk in availability at the one by my house. I hate ordering online. Sorry, just pissed.
Forum: Wu-Tang Chamber 06-01-2007, 08:22 AM
Replies: 15
Views: 1,417
Posted By Paul Kersey
Dude this is greatly appreciated!!! Thanks allot...

Dude this is greatly appreciated!!! Thanks allot fam!!!!!!
Forum: Wu-Tang Chamber 05-30-2007, 06:00 PM
Replies: 15
Views: 1,417
Posted By Paul Kersey
12 0' Clock collabo's???

This is one of my favorite killabeez that I discovered way later in comparison to allot of others. I'm trying to get all of his collabs... I know he did tracks with

1. GZA
2.RZA
3.BK ZU(of...
Forum: Wu-Tang Chamber 05-21-2007, 05:19 PM
Replies: 131
Views: 10,768
Posted By Paul Kersey
Holy Fuck!!! I can't believe how good that shit...

Holy Fuck!!! I can't believe how good that shit is. The closed eyes RZA with rings on is ridiculous it's so good. MEGAPROPS!!! You do album covers? I know like 3 mc's and a dj that are looking...
Forum: Wu-Tang Chamber 04-02-2007, 10:32 PM
Replies: 7
Views: 842
Posted By Paul Kersey
I like meth as an actor :)

I like meth as an actor :)
Forum: Wu-Tang Chamber 04-02-2007, 01:01 PM
Replies: 8
Views: 850
Posted By Paul Kersey
damn, thats a little dissapointing but are the...

damn, thats a little dissapointing but are the tracks dope?
Forum: Wu-Tang Chamber 04-02-2007, 12:27 PM
Replies: 8
Views: 850
Posted By Paul Kersey
really, I was told the skits were limited, Imma...

really, I was told the skits were limited, Imma cop it anyway, if anything for the production. I heard bronze and 4th had some heat.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-02-2007, 12:06 PM
Replies: 8
Views: 850
Posted By Paul Kersey
Man, even with all the haters out there waitin to hate...

...I have not seen one bad Cilvarings review on any hater filled forum. All good stuff especially for the production, man I can't wait to cop this! :)
Forum: Wu-Tang Chamber 03-30-2007, 01:34 PM
Replies: 8
Views: 952
Posted By Paul Kersey
Anyone hear of Khrome?

Dude produced allot of shit for wu tang KB'Z...Dude's got some heat.
Forum: Wu-Tang Chamber 03-30-2007, 11:33 AM
Replies: 14
Views: 1,050
Posted By Paul Kersey
yea, I like them on tracks together tho. Good...

yea, I like them on tracks together tho. Good stuff.
Showing results 1 to 25 of 158

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 06:48 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one