0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 34
Search took 0.13 seconds.
Search: Posts Made By: SHAOLIN GENERAL
Forum: Wu-Tang Chamber 05-29-2008, 09:27 PM
Replies: 51
Views: 3,154
Posted By SHAOLIN GENERAL
yea its like a cd dvd double pack raw and uncut....

yea its like a cd dvd double pack raw and uncut. it wasnt poppin off right? uuuhhhhh another bland release by the Wu? hopefully GZA's album will save the day. (whenever thas goin 2 drop)
Forum: Wu-Tang Chamber 05-29-2008, 09:12 PM
Replies: 51
Views: 3,154
Posted By SHAOLIN GENERAL
Side note, is that Prince of New York any good?...

Side note, is that Prince of New York any good? Or that new Methodman Streetlife collab? honest unbiased replies please. Some of the Wu material have been really hit or miss to me lately.
Forum: Wu-Tang Chamber 05-29-2008, 09:11 PM
Replies: 51
Views: 3,154
Posted By SHAOLIN GENERAL
Dag. After I saw this thread I just ordered me a...

Dag. After I saw this thread I just ordered me a copy of that and sum other Wu related ish. Hope to see him do better, he's actually one of the few Wu affiliates with sickening lyrics but sometimes...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-02-2007, 08:48 PM
Replies: 60
Views: 3,959
Posted By SHAOLIN GENERAL
Wu-Tang is that piff and so are the Beatles. nuff...

Wu-Tang is that piff and so are the Beatles. nuff said. Haters need to fall back.
Forum: Wu-Tang Chamber 03-16-2007, 09:39 PM
Replies: 21
Views: 1,698
Posted By SHAOLIN GENERAL
If I made an album that I put my heart and soul...

If I made an album that I put my heart and soul to, you best f!ckin believe I'ma try and get the best deal. It dont matter who I go with, major, indie, wutever, give me the best deal. You don't think...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-31-2006, 08:07 AM
Replies: 83
Views: 6,195
Posted By SHAOLIN GENERAL
One more album, and RZA shouldn't hear any type...

One more album, and RZA shouldn't hear any type of ish from the other clan members. He just needs to take the lead and decide whats best for the album. It's like 8 chefs trying to make a dish and...
Forum: Wu-Tang Chamber 08-09-2006, 08:45 PM
Replies: 12
Views: 1,162
Posted By SHAOLIN GENERAL
hahaha Willie the Kid?? Looks like Gillie is goin...

hahaha Willie the Kid?? Looks like Gillie is goin to beef with this dude pretty soon too.
Forum: Wu-Tang Chamber 08-07-2006, 07:27 PM
Replies: 89
Views: 5,747
Posted By SHAOLIN GENERAL
Honestly guys, if Rae did sign with Aftermath, I...

Honestly guys, if Rae did sign with Aftermath, I got one word for ya, his shit got shelfed. Ya know what they did to Rakim right??
Forum: Wu-Tang Chamber 08-07-2006, 07:24 PM
Replies: 9,992
Views: 1,513,477
Posted By SHAOLIN GENERAL
can anyone up link to get the new killah priest....

can anyone up link to get the new killah priest. the saints (myspace version), the offering (the version on myspace, it's a different version than the older one i heard), and any new ones.
Forum: Wu-Tang Chamber 08-07-2006, 07:19 PM
Replies: 8
Views: 943
Posted By SHAOLIN GENERAL
can you up a link for the saints track, that one...

can you up a link for the saints track, that one is ill.
Forum: Wu-Tang Chamber 07-13-2006, 09:23 PM
Replies: 12
Views: 969
Posted By SHAOLIN GENERAL
Stupid gossip hos makes em feel special to air...

Stupid gossip hos makes em feel special to air out others business. But I wanna know...who told Wendy Williams about this? If family didn't know, friends didn't know,........who knew to tell Wendy?
Forum: Wu-Tang Chamber 07-13-2006, 09:17 PM
Replies: 10
Views: 791
Posted By SHAOLIN GENERAL
I think it was a Source artist that he punched....

I think it was a Source artist that he punched. It was how he drew them or something I think. Also Masta Killa, RZA are vegetarians I think. Maybe GZA too. lol hope ya don't think RAE eats only...
Forum: Wu-Tang Chamber 06-25-2006, 08:17 PM
Replies: 37
Views: 2,088
Posted By SHAOLIN GENERAL
I heard you get charged for having a Wu symbol on...

I heard you get charged for having a Wu symbol on the album. I don't know if the actual Wu members get a pass from this, but I think the Killa Beez members get charged for having Wu symbols.
Forum: Wu-Tang Chamber 05-28-2006, 03:48 AM
Replies: 40
Views: 2,932
Posted By SHAOLIN GENERAL
I think I have those, if you bought the 2 Wu...

I think I have those, if you bought the 2 Wu Think Differently DVD releases, I think youh ave all those. I'll still proly cop that tho
Forum: Wu-Tang Chamber 05-05-2006, 10:41 AM
Replies: 6
Views: 766
Posted By SHAOLIN GENERAL
Ya'll aint never see the music video for it?It's...

Ya'll aint never see the music video for it?It's pretty funny, Shaq is all in his grimey mode and shit, lookin or trying to look hard as hell.
Forum: Wu-Tang Chamber 05-04-2006, 02:20 PM
Replies: 52
Views: 2,678
Posted By SHAOLIN GENERAL
Damn, hope he gets to Gold. Yep Zeppelin, he...

Damn, hope he gets to Gold. Yep Zeppelin, he needs to release The Champ for his new single, or he hsould release the RAGU then come back with The Champ.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-21-2006, 07:05 PM
Replies: 4
Views: 513
Posted By SHAOLIN GENERAL
Any news on Wu-Tang Revealed?

Yo anyone heard anything new about the release of Wu-Tang Revealed? I remeber seeing a cover of it on Sandbox a while back, now its gone and no word.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-21-2006, 07:02 PM
Replies: 24
Views: 1,529
Posted By SHAOLIN GENERAL
Kool, I just want to be updated on this album. I...

Kool, I just want to be updated on this album. I don't wanna miss out and forget about this album
Forum: Wu-Tang Chamber 04-21-2006, 06:55 PM
Replies: 13
Views: 963
Posted By SHAOLIN GENERAL
Good look, damn RZA is proly goin to eat well for...

Good look, damn RZA is proly goin to eat well for the rest of his life.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-21-2006, 06:52 PM
Replies: 24
Views: 1,529
Posted By SHAOLIN GENERAL
When is The Offering dropping?

When is The Offering dropping?
Forum: Wu-Tang Chamber 04-17-2006, 11:58 PM
Replies: 24
Views: 1,459
Posted By SHAOLIN GENERAL
So there's no release date?? Damn, Killah really...

So there's no release date?? Damn, Killah really needs to release this quick. Is this the album that supposedley got Nas in it?
Forum: Wu-Tang Chamber 04-16-2006, 03:35 PM
Replies: 41
Views: 2,047
Posted By SHAOLIN GENERAL
I liked La Rhumba, had a good beat, everyone's...

I liked La Rhumba, had a good beat, everyone's flow was on point. And the music video had a phat ass dime piece in it.
Forum: Wu-Tang Chamber 03-22-2006, 08:25 PM
Replies: 38
Views: 1,987
Posted By SHAOLIN GENERAL
wu always be recyclin their lyrics. On freestyles...

wu always be recyclin their lyrics. On freestyles they spit album verses and on other wu affiliates they re-use em. Most non-wu fans would think they are brand new shit, but you know, die hard fans...
Forum: Wu-Tang Chamber 02-13-2006, 06:21 PM
Replies: 13
Views: 963
Posted By SHAOLIN GENERAL
Wu-Tang Music Ownership

Yo wats goin on with ya. Check this, I was wondering if like RZA or Divine or Power or whoever in Wu owned the masters to the Wu-Tang albums. I was wondering this during all the LOX wanting Diddy to...
Forum: Audio Booth 09-22-2005, 10:04 PM
Replies: 89
Views: 3,522
Posted By SHAOLIN GENERAL
Re: Are you man enough to represent the Corp?

Originally Posted by Mixtape Mutt
Aiight everyone. We have all 5 now. Everyone is writing their verses and shit. Everyone heard mine and loved it, everyone heard pablos beat and is feeling it. This...
Showing results 1 to 25 of 34

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:59 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one