0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 155
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: gamefacekillah
Forum: Wu-Tang Chamber 12-18-2014, 12:25 PM
Replies: 2
Views: 292
Posted By gamefacekillah
I still have this on vhs

I still have this on vhs
Forum: Wu-Tang Chamber 12-11-2014, 07:40 PM
Replies: 27
Views: 1,222
Posted By gamefacekillah
I have that scratch mag still....wish rza had...

I have that scratch mag still....wish rza had done the whole cl2
Forum: Wu-Tang Chamber 12-10-2014, 02:35 PM
Replies: 21
Views: 1,108
Posted By gamefacekillah
Fuckin dope

Fuckin dope
Forum: Wu-Tang Chamber 12-03-2014, 12:12 AM
Replies: 80
Views: 4,185
Posted By gamefacekillah
Man I hate that fucking song

Man I hate that fucking song
Forum: Wu-Tang Chamber 10-20-2014, 01:33 PM
Replies: 32
Views: 2,429
Posted By gamefacekillah
Its not an album its a mixtape

Its not an album its a mixtape
Forum: Wu-Tang Chamber 10-15-2014, 11:12 AM
Replies: 71
Views: 6,947
Posted By gamefacekillah
Dope dope dope dope....can't wait to hear the...

Dope dope dope dope....can't wait to hear the full joint!!!
Forum: Wu-Tang Chamber 10-11-2014, 11:37 PM
Replies: 42
Views: 3,589
Posted By gamefacekillah
Wtf...rza done lost his mind....let's get the...

Wtf...rza done lost his mind....let's get the next album popping please..or that once upon a time joint
Forum: Wu-Tang Chamber 09-30-2014, 02:45 PM
Replies: 4
Views: 663
Posted By gamefacekillah
Kick his ass wu tang style

Kick his ass wu tang style
Forum: For Sale and Trade 09-17-2014, 02:47 PM
Replies: 6
Views: 3,904
Posted By gamefacekillah
I have my cassette still who wanna buy?

I have my cassette still who wanna buy?
Forum: Wu-Tang Chamber 08-29-2014, 03:53 PM
Replies: 185
Views: 16,783
Posted By gamefacekillah
Asscheeks

Asscheeks
Forum: Wu-Tang Chamber 05-08-2014, 09:53 PM
Replies: 13
Views: 737
Posted By gamefacekillah
Fucking horrible

Fucking horrible
Forum: Wu-Tang Chamber 04-11-2014, 09:50 PM
Replies: 286
Views: 22,096
Posted By gamefacekillah
I need a much srronger track

I need a much srronger track
Forum: Wu-Tang Chamber 03-23-2014, 09:37 AM
Replies: 3
Views: 533
Posted By gamefacekillah
Dope footage

Dope footage
Forum: Wu-Tang Chamber 03-08-2014, 06:52 PM
Replies: 66
Views: 10,582
Posted By gamefacekillah
Believe it when I see it

Believe it when I see it
Forum: Wu-Tang Chamber 02-08-2014, 07:58 AM
Replies: 1
Views: 277
Posted By gamefacekillah
Dope

Dope
Forum: Wu-Tang Chamber 12-08-2013, 11:39 AM
Replies: 20
Views: 1,888
Posted By gamefacekillah
Yyyyyyya I'll pass

Yyyyyyya I'll pass
Forum: Wu-Tang Chamber 11-30-2013, 03:16 PM
Replies: 20
Views: 1,381
Posted By gamefacekillah
Dope shit and to the fuckboy that put this under...

Dope shit and to the fuckboy that put this under my name....go fuck yourself
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2013, 08:46 AM
Replies: 11
Views: 1,198
Posted By gamefacekillah
Let's all pray for rza to come through lol

Let's all pray for rza to come through lol
Forum: Wu-Tang Chamber 11-02-2013, 10:27 AM
Replies: 72
Views: 10,437
Posted By gamefacekillah
Hope its dope...can't count on this though

Hope its dope...can't count on this though
Forum: Wu-Tang Chamber 10-23-2013, 11:30 AM
Replies: 10
Views: 1,307
Posted By gamefacekillah
The new album is ok at best...time to get on some...

The new album is ok at best...time to get on some real wu shit or its fucking over
Forum: Wu-Tang Chamber 10-20-2013, 08:01 AM
Replies: 4
Views: 703
Posted By gamefacekillah
Underrated banger!!!

Underrated banger!!!
Forum: Wu-Tang Chamber 10-13-2013, 05:33 PM
Replies: 5
Views: 708
Posted By gamefacekillah
Fuck a nicki minaj my nigga

Fuck a nicki minaj my nigga
Forum: Wu-Tang Chamber 10-12-2013, 01:34 PM
Replies: 13
Views: 885
Posted By gamefacekillah
Id like to hear wu over the madvillainy album...

Id like to hear wu over the madvillainy album epic shit!!!!!
Forum: Wu-Tang Chamber 10-04-2013, 09:25 PM
Replies: 5
Views: 913
Posted By gamefacekillah
Dope read

Dope read
Forum: Wu-Tang Chamber 09-30-2013, 01:38 PM
Replies: 46
Views: 4,159
Posted By gamefacekillah
Gotta hear this when it drops!!!

Gotta hear this when it drops!!!
Showing results 1 to 25 of 155

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:57 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one