0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.52 seconds.
Search: Posts Made By: Warcloud Ish
Forum: Wu-Tang Chamber 09-08-2011, 09:16 PM
Replies: 28
Views: 4,016
Posted By Warcloud Ish
best track from the recordings didnt even make...

best track from the recordings didnt even make the album... killa bees till ya die i think it was called
Forum: Wu-Tang Chamber 04-26-2011, 07:55 PM
Replies: 31
Views: 4,346
Posted By Warcloud Ish
would rather a dj muggs vs. ghostface album......

would rather a dj muggs vs. ghostface album... just saying
Forum: Wu-Tang Chamber 03-02-2011, 06:40 PM
Replies: 35
Views: 4,609
Posted By Warcloud Ish
two banging albums... best two albums to come out...

two banging albums... best two albums to come out of the wu-camp in atleast a decade... could you imagine if the last wu album had some of those beats on it
Forum: Wu-Tang Chamber 03-01-2011, 07:02 PM
Replies: 57
Views: 4,288
Posted By Warcloud Ish
i havnt played a cd in like 7 years but like CL2...

i havnt played a cd in like 7 years but like CL2 ill cop this just to show my support for the rawness and in hopes of rae/wu continuing to make that hardcore shit
Forum: Wu-Tang Chamber 02-02-2011, 10:14 PM
Replies: 114
Views: 9,802
Posted By Warcloud Ish
beat is ill... but that chorus is fucking fgt shit

beat is ill... but that chorus is fucking fgt shit
Forum: Wu-Tang Chamber 01-12-2011, 09:29 PM
Replies: 126
Views: 14,596
Posted By Warcloud Ish
u guys are fucking high (or not high enough) if u...

u guys are fucking high (or not high enough) if u aint feeling this... rae's 2 for 2
Forum: Wu-Tang Chamber 12-08-2010, 11:17 AM
Replies: 188
Views: 17,517
Posted By Warcloud Ish
god damn, i was not expecting that... certified...

god damn, i was not expecting that... certified wu-banga!
Forum: Wu-Tang Chamber 11-14-2010, 10:27 AM
Replies: 14
Views: 1,871
Posted By Warcloud Ish
is the rebellion still gonna be produced by rza?

is the rebellion still gonna be produced by rza?
Forum: Wu-Tang Chamber 11-06-2010, 12:15 PM
Replies: 20
Views: 2,972
Posted By Warcloud Ish
OB4CL2 left over?

OB4CL2 left over?
Forum: Wu-Tang Chamber 06-25-2010, 09:03 AM
Replies: 16
Views: 2,526
Posted By Warcloud Ish
this sounds fukin promising

this sounds fukin promising
Forum: Hip-Hop Shop 06-23-2010, 07:55 AM
Replies: 151
Views: 12,019
Posted By Warcloud Ish
this album gonna be a banga... looking pretty...

this album gonna be a banga... looking pretty similar to muggs vs sick jacken in terms of concepts... and thats a good thing
Forum: Wu-Tang Chamber 06-17-2010, 07:11 PM
Replies: 18
Views: 2,426
Posted By Warcloud Ish
oie bluds dis be a proppa show innit... whens it...

oie bluds dis be a proppa show innit... whens it at
Forum: Wu-Tang Chamber 05-24-2010, 01:13 PM
Replies: 12
Views: 1,779
Posted By Warcloud Ish
yeah apparently necro's new philosophy is that no...

yeah apparently necro's new philosophy is that no one outside of ill bill and PLR can rock a necro beat. Half of Ill Bill's next album (after Kill Devil Hills) is produced by Necro under the...
Forum: Wu-Tang Chamber 05-19-2010, 06:42 PM
Replies: 52
Views: 5,094
Posted By Warcloud Ish
also... agent orange ...

also...

agent orange

http://www.youtube.com/watch?v=Xa9laohQ42Q&feature=related

sickness
Forum: Wu-Tang Chamber 05-19-2010, 06:41 PM
Replies: 52
Views: 5,094
Posted By Warcloud Ish
yall forgot the illest necro beat ...

yall forgot the illest necro beat

http://www.youtube.com/watch?v=d3K96IstmI8

http://www.youtube.com/watch?v=d3K96IstmI8

but i 110% agree with this... i sent u-god a message way (before his...
Forum: Wu-Tang Chamber 05-11-2010, 02:42 PM
Replies: 10
Views: 1,689
Posted By Warcloud Ish
New Timbo King - War Dance

http://www.youtube.com/watch?v=38gIoLac9YA
http://www.youtube.com/watch?v=38gIoLac9YA
Forum: Wu-Tang Chamber 05-11-2010, 02:33 PM
Replies: 17
Views: 2,669
Posted By Warcloud Ish
you also assume he hasnt already given the gza...

you also assume he hasnt already given the gza beats
Forum: Wu-Tang Chamber 04-29-2010, 01:03 PM
Replies: 29
Views: 2,894
Posted By Warcloud Ish
deck needs a full rza produced album

deck needs a full rza produced album
Forum: Wu-Tang Chamber 04-24-2010, 06:26 AM
Replies: 66
Views: 10,369
Posted By Warcloud Ish
why dont u go jam some more dicks in your mouth...

why dont u go jam some more dicks in your mouth fagget
Forum: Wu-Tang Chamber 04-23-2010, 01:38 PM
Replies: 66
Views: 10,369
Posted By Warcloud Ish
its volume 3 bc its obviously the 3rd officially...

its volume 3 bc its obviously the 3rd officially killa bee album... retards
Forum: Wu-Tang Chamber 04-17-2010, 05:38 AM
Replies: 28
Views: 2,665
Posted By Warcloud Ish
its been damn near 10 years since the last...

its been damn near 10 years since the last album... im just happy these guys are working together again... if they ended up waiting for sin this project may never happen
Forum: Wu-Tang Chamber 03-29-2010, 04:49 AM
Replies: 33
Views: 2,586
Posted By Warcloud Ish
u-god, deck, streetlife.... on some grand...

u-god, deck, streetlife.... on some grand prix/semi-auto shit
Forum: Wu-Tang Chamber 03-27-2010, 07:33 AM
Replies: 30
Views: 2,433
Posted By Warcloud Ish
.

.
Forum: Wu-Tang Chamber 03-27-2010, 07:28 AM
Replies: 15
Views: 1,800
Posted By Warcloud Ish
if u didnt care about them working together why...

if u didnt care about them working together why did u click my thread?

and who really cares where the info came from? whats the difference if someone copied and pasted it from a hip hop site or...
Forum: Wu-Tang Chamber 03-26-2010, 04:55 AM
Replies: 15
Views: 1,800
Posted By Warcloud Ish
U-God & Hell Razah discuss doing track...

Showed up on the twitter feed... figured some of yall would be interested... especially since u-god back in the lab..



Razah_Rubiez (http://twitter.com/Razah_Rubiez) ...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:36 PM.


Copyright 2000 - 2015 The Wu-Tang Corp. & shift-one