0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 29
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: Madrox16
Forum: General Chat 11-27-2006, 01:40 PM
Replies: 5
Views: 532
Posted By Madrox16
wu wear

anyone knoew where i can get some wu wallabees?
i live in Hudson County New Jersey. any place nearby or online?
i found one place in jersey city but they only had black and red wu wallys.
Forum: Hip-Hop Shop 07-06-2006, 11:08 PM
Replies: 0
Views: 481
Posted By Madrox16
La Coka Nostra

i think the shit they got so far is pretty damn good.
take a listen.

http://www.myspace.com/lacokanostramusic
Forum: Wu-Tang Chamber 03-06-2006, 09:06 PM
Replies: 0
Views: 533
Posted By Madrox16
So I assume??!!??

there is not footage floating around from the WU show in NYC?
Forum: Wu-Tang Chamber 02-22-2006, 01:19 PM
Replies: 23
Views: 1,719
Posted By Madrox16
yea he said it. and if my memory is correct. RZA...

yea he said it. and if my memory is correct. RZA and Dr. Dre are putting in production on it......
Forum: Wu-Tang Chamber 02-22-2006, 01:19 PM
Replies: 38
Views: 1,913
Posted By Madrox16
my favorite was mostasteless and mirror mirror. ...

my favorite was mostasteless and mirror mirror.
did you see twiztid at b.b. Kings back i think in october?
that shit was hot. they did a really really good set.





GZA show last night...
Forum: Wu-Tang Chamber 02-21-2006, 01:52 PM
Replies: 38
Views: 1,913
Posted By Madrox16
b.b. Kings only has a barracade for hardcore and...

b.b. Kings only has a barracade for hardcore and metal shows.

they never put a barracade for rap shows though. security is aite. depending whose performing. some nights they are in full force and...
Forum: Wu-Tang Chamber 02-20-2006, 01:49 PM
Replies: 38
Views: 1,913
Posted By Madrox16
i'll be there of course. i'll be rocking a...

i'll be there of course.

i'll be rocking a sub-zero hoodie.
Forum: Dear Admins 02-19-2006, 01:35 AM
Replies: 2
Views: 950
Posted By Madrox16
i have no clue..........

i have no clue..........
Forum: Wu-Tang Chamber 02-19-2006, 01:33 AM
Replies: 8
Views: 698
Posted By Madrox16
prolly another wu member. if not hopefully B Real...

prolly another wu member. if not hopefully B Real or Sen Dog
Forum: Wu-Tang Chamber 02-19-2006, 01:32 AM
Replies: 28
Views: 1,672
Posted By Madrox16
eh well you gotta understand a lot of people do...

eh well you gotta understand a lot of people do not want to share.

if i had it. i would share. but i don't
Forum: Wu-Tang Chamber 02-18-2006, 12:57 PM
Replies: 13
Views: 1,027
Posted By Madrox16
so what ghost could diss whoever he wants. ...

so what ghost could diss whoever he wants.


that track is whack anyway
Forum: Wu-Tang Chamber 02-18-2006, 02:43 AM
Replies: 28
Views: 1,672
Posted By Madrox16
can this be downloaded?

can this be downloaded?
Forum: Wu-Tang Chamber 02-17-2006, 09:47 AM
Replies: 14
Views: 1,435
Posted By Madrox16
same here.......sometimes people take a picture...

same here.......sometimes people take a picture of the crowd like the one shot you got in there. i was front row also....
Forum: Wu-Tang Chamber 02-17-2006, 12:53 AM
Replies: 18
Views: 1,613
Posted By Madrox16
post more if you got 'em

post more if you got 'em
Forum: Wu-Tang Chamber 02-17-2006, 12:51 AM
Replies: 14
Views: 1,435
Posted By Madrox16
you got any pics of the people in the front...

you got any pics of the people in the front row????
Forum: Wu-Tang Chamber 02-16-2006, 02:34 PM
Replies: 8
Views: 698
Posted By Madrox16
i will be at the b.b. kings show on tuesday cuz...

i will be at the b.b. kings show on tuesday cuz monday im going to a concert at b.b. Kings.

going to see subzero and overkill
Forum: Dear Admins 02-15-2006, 10:36 AM
Replies: 9
Views: 1,058
Posted By Madrox16
What Happened??!!??

why was this site down for a long ass time?
what happened?
Forum: Wu-Tang Chamber 02-15-2006, 10:28 AM
Replies: 18
Views: 1,613
Posted By Madrox16
i was 3rd in line man. front row dead center. ...

i was 3rd in line man. front row dead center.


BANGINGSSSSS!!!!!!!!!!!!



anyone got any pics from last night?
Forum: Hip-Hop Shop 10-10-2005, 12:47 PM
Replies: 10
Views: 972
Posted By Madrox16
Re: I just went to see DJ Premier....

it was a show that Prem was spinning at or it was a club?
Forum: Hip-Hop Shop 10-10-2005, 12:45 PM
Replies: 77
Views: 3,692
Posted By Madrox16
Forum: Hip-Hop Shop 10-10-2005, 12:43 PM
Replies: 28
Views: 1,652
Posted By Madrox16
Re: DangerDoom

they got this shit at phat beats in NYC? (for those that know)

or does anyone know a legit site i can buy it from?
Forum: Wu-Tang Chamber 10-10-2005, 12:41 PM
Replies: 47
Views: 3,229
Posted By Madrox16
Re: GHOSTFACE NY BB Kings review!!!!

i dunno about you but im not going to judge a rapper, rap group, Band, dj, or singer because of their looks.
i like all types of music and i thought their beats were really, really hot.
Forum: Wu-Tang Chamber 10-10-2005, 12:08 PM
Replies: 47
Views: 3,229
Posted By Madrox16
Re: GHOSTFACE NY BB Kings review!!!!

am i actually the only one who liked swollen members?
everyone else sucked.

Ghost was off the hook. I had a great time but it ended mad late. didn't bother me cuz im use to that shit. it was my...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-03-2005, 01:32 PM
Replies: 1
Views: 720
Posted By Madrox16
Ghostface in NYC

anyone going to the show at B.B. Kings?

i don't know who is opening so any info on that would be good.
Forum: Wu-Tang Chamber 07-04-2005, 01:15 AM
Replies: 1
Views: 683
Posted By Madrox16
Showing results 1 to 25 of 29

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:26 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one