Killah Priest - New Album out now!
home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 93
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: Tokyo Cigar
Forum: Wu-Tang Chamber 02-02-2012, 10:19 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Peace fam. Salute

Peace fam. Salute
Forum: Wu-Tang Chamber 01-29-2012, 03:09 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Peace champ. Yo Razah deaded the links so we can...

Peace champ. Yo Razah deaded the links so we can push the "Boombox saints" track right now. Both joint will be on the album tho fa sho. The good thing is I chopped it up with razah yesterday and he...
Forum: Wu-Tang Chamber 01-10-2012, 05:31 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Thanks for the props fam. Yo Razah took down the...

Thanks for the props fam. Yo Razah took down the links from his soundcloud so heads could focus on the Boombox saints joint right now. Thanks again for peeping out the joint. The album will be worth...
Forum: Wu-Tang Chamber 01-06-2012, 04:08 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Big shout out to all y'all for checking the...

Big shout out to all y'all for checking the joints out and keeping the fly dialogue going. Salute.
Forum: Wu-Tang Chamber 01-03-2012, 03:53 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Yo Rusty mad love fam. Thanks for the props...

Yo Rusty mad love fam. Thanks for the props champ. Yo Razah just leaked another joint off it "BoomBox Saints" That's one of the harder tracks on the album. Plus halfway through i switch up the beat...
Forum: Wu-Tang Chamber 01-01-2012, 08:23 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Thanks for checking the joints out yall. Much...

Thanks for checking the joints out yall. Much love.

Chris -"Black Hamlet" is a track off it. It's like the middle point between the album. Razah had a laid back flow on that so i blended it with...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-30-2011, 10:59 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Yo Shifter i appreciate that. You BEEN doing your...

Yo Shifter i appreciate that. You BEEN doing your thing crazy. Thanks for the props king.
Forum: Wu-Tang Chamber 12-30-2011, 04:48 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
No doubt fam. When its done, i got you.

No doubt fam. When its done, i got you.
Forum: Wu-Tang Chamber 12-30-2011, 02:57 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
I'm in contact with Razah. I aint built with...

I'm in contact with Razah. I aint built with Priest or Timbo so i don't know where they at.

A lil info bout the album. Gonna be 16 joints on it. Except for vocal clips I did all the music with no...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-30-2011, 12:56 PM
Replies: 27
Views: 3,910
Posted By Tokyo Cigar
Heaven Razah and Tokyo Cigar are HEAVENLY CARTEL

Peace. Razah and i formed a group called HEAVENLY CARTEL and collaborated on an album called SPIRITUAL KUNG FU. Razah posted a couple of our joints on his Soundcloud page. Peep the Flava. The album...
Forum: Audio Booth 10-05-2011, 11:55 PM
Replies: 0
Views: 467
Posted By Tokyo Cigar
Tokyo Cigar & Jay-z "AMERICAN GANGSTER" remix album and comic book

Peace. I just laced a remix album for American Gangster. Heavy soul vibe for this joint here. I also did a 17 page comic book to go with it too. Check out a 4 page preview of it on my blog. DL links...
Forum: Comics 10-05-2011, 11:52 PM
Replies: 0
Views: 1,008
Posted By Tokyo Cigar
Tokyo Cigar & Jay-z "AMERICAN GANGSTER" remix album and comic book

Peace. I just laced a remix album for American Gangster and i did a 17 page comic book to go with it too. Check out a 4 page preview of it on my blog.
...
Forum: Graphics Corner 10-05-2011, 11:51 PM
Replies: 0
Views: 889
Posted By Tokyo Cigar
Tokyo Cigar & Jay-z "AMERICAN GANGSTER" remix album and comic book

Peace peace peace. I just laced a remix album for American Gangster and i did a comic book to go with it too. Check out a 4 page preview of it on my blog.
...
Forum: Wu-Tang Chamber 09-28-2011, 02:13 AM
Replies: 30
Views: 3,913
Posted By Tokyo Cigar
Crazy joint. Magnificent head nod

Crazy joint. Magnificent head nod
Forum: Audio Booth 08-22-2011, 01:32 PM
Replies: 6
Views: 829
Posted By Tokyo Cigar
Thanks yall. I appreciate the feedback. Mixing is...

Thanks yall. I appreciate the feedback. Mixing is the only part of making music i hate haha. I aint no engineer type cat but i studied the hell out of it. But real talk, with all the fly software...
Forum: Audio Booth 08-22-2011, 12:50 AM
Replies: 6
Views: 829
Posted By Tokyo Cigar
Thanks a lot fam. The mixtapes free so you should...

Thanks a lot fam. The mixtapes free so you should most def go ahead and get that haha. The Wendy Rene record is crazy as hell though. That old fly Sunday afternoon soul shit. When i chopped it up and...
Forum: Audio Booth 08-21-2011, 10:29 PM
Replies: 6
Views: 829
Posted By Tokyo Cigar
Twisted out a beat using the sample RZA/RNS flipped for "Tearz"/"Party over here"

Peace. This a joint off my mixtape. I always loved that record since i heard it and decided to flip it.

http://tokyocigarmusic.bandcamp.com/track/smoke-signals-and-insomnia
Forum: Wu-Tang Chamber 05-06-2011, 07:49 PM
Replies: 17
Views: 1,258
Posted By Tokyo Cigar
Alchemist, DJ Muggs, Roc Marciano, Necro,...

Alchemist, DJ Muggs, Roc Marciano, Necro, Buckwild, Lord beatjitzu, Tokyo Cigar ( fuck the bullshit, i don't have a name yet but i would LACE them cats with some ill shit regardless ) with RZA, 4th,...
Forum: Wu-Tang Chamber 04-25-2011, 03:15 PM
Replies: 8
Views: 1,073
Posted By Tokyo Cigar
DOPE. I was at that show. Classic day.

DOPE. I was at that show. Classic day.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-08-2011, 03:08 PM
Replies: 30
Views: 2,096
Posted By Tokyo Cigar
Greatest? Nah. But top 10 for sure. Breaking it...

Greatest? Nah. But top 10 for sure. Breaking it down on the facts that he's:

1. The ILLEST producer in hip hop ( to me anyway )
2. Someone that mastered Chess.
3. An actor/director/film score...
Forum: Wu-Tang Chamber 04-06-2011, 11:08 PM
Replies: 19
Views: 2,095
Posted By Tokyo Cigar
Dude your whole shit is TITANIUM. Nuff respect due

Dude your whole shit is TITANIUM. Nuff respect due
Forum: Audio Booth 04-06-2011, 03:51 PM
Replies: 26
Views: 1,527
Posted By Tokyo Cigar
This joint is GORILLA!!! Nuff said

This joint is GORILLA!!! Nuff said
Forum: Audio Booth 04-06-2011, 03:49 PM
Replies: 7
Views: 826
Posted By Tokyo Cigar
Shit is CHUNKY

Shit is CHUNKY
Forum: Audio Booth 04-06-2011, 03:46 PM
Replies: 11
Views: 894
Posted By Tokyo Cigar
This shit sounds mad caveman barbarian. DOPE....

This shit sounds mad caveman barbarian. DOPE. Love the hard drums on it
Forum: Wu-Tang Chamber 04-06-2011, 03:43 PM
Replies: 19
Views: 2,095
Posted By Tokyo Cigar
Much love fam. Thanks

Much love fam. Thanks
Showing results 1 to 25 of 93

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 12:28 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one