0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.62 seconds.
Search: Posts Made By: hom1e
Forum: Wu-Tang Chamber 12-13-2014, 10:19 AM
Replies: 5
Views: 574
Posted By hom1e
Yeah cappa did represented on this one 4 real

Yeah cappa did represented on this one 4 real
Forum: Wu-Tang Chamber 12-10-2014, 06:34 PM
Replies: 36
Views: 2,255
Posted By hom1e
Well assuming that RZA is a director now...

Well assuming that RZA is a director now shouldn't be there some hollywood video promotion 4 this album? I dont understand current Wu-Tang direction...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-10-2014, 04:51 PM
Replies: 36
Views: 2,255
Posted By hom1e
Nah I think 8 diagrams was better even tho that...

Nah I think 8 diagrams was better even tho that RZA fucked up Thug World song...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-12-2014, 07:15 AM
Replies: 23
Views: 1,419
Posted By hom1e
probably cause they don't have rights from loud...

probably cause they don't have rights from loud for this CD or some other legal business thang...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-03-2014, 10:51 AM
Replies: 21
Views: 1,553
Posted By hom1e
HAHA nice joke :D

HAHA nice joke :D
Forum: Wu-Tang Chamber 07-18-2014, 06:55 PM
Replies: 1,154
Views: 105,260
Posted By hom1e
Yo my point is... Make this whole one album copy...

Yo my point is... Make this whole one album copy epic...
Forum: Wu-Tang Chamber 07-18-2014, 05:04 PM
Replies: 1,154
Views: 105,260
Posted By hom1e
I think when group like Bone thugs use the same...

I think when group like Bone thugs use the same idea then it means that they are down with yall. It supposed to be cool.
Forum: Wu-Tang Chamber 07-15-2014, 03:50 AM
Replies: 1,154
Views: 105,260
Posted By hom1e
After all i think this museum part should be done...

After all i think this museum part should be done if you got 6 parties already and you know that some of them wont share this album then this museum tour will be the best exposure for the CD as a...
Forum: Wu-Tang Chamber 07-01-2014, 05:37 AM
Replies: 23
Views: 2,060
Posted By hom1e
Voted for Wu-Tang. Bone thugs vs Wu-tang is a...

Voted for Wu-Tang. Bone thugs vs Wu-tang is a hard decision but Wu-tang made more better albums. Wu-Tang rappers has more classic or great solo albums also.
Forum: Wu-Tang Chamber 06-01-2014, 09:21 PM
Replies: 35
Views: 1,840
Posted By hom1e
Premiere push-backs ain't nothing' new to the Wu

Premiere push-backs ain't nothing' new to the Wu
Forum: Hip-Hop Shop 05-12-2014, 08:25 PM
Replies: 9
Views: 338
Posted By hom1e
Drake haha! : D Anyway Donatan told girls to...

Drake haha! : D Anyway Donatan told girls to plunge beards : D
Forum: Hip-Hop Shop 05-03-2014, 04:30 PM
Replies: 20
Views: 858
Posted By hom1e
OM5RI6Esfpo Dogg Food's the shit no doubt!

OM5RI6Esfpo

Dogg Food's the shit no doubt!
Forum: Wu-Tang Chamber 04-27-2014, 02:34 PM
Replies: 12
Views: 1,194
Posted By hom1e
I never felt this song as a CL2 track... It fits...

I never felt this song as a CL2 track... It fits Wu-Massacre joint more to me.
Forum: Wu-Tang Chamber 04-25-2014, 04:24 PM
Replies: 12
Views: 1,194
Posted By hom1e
This is how I listen to CL2 Raekwon - Return...

This is how I listen to CL2

Raekwon - Return Of The North Star (Feat. Papa Wu) (2:39)
Raekwon - Sonny's Missing (2:28)
Raekwon - Pyrex Vision (0:54)
Raekwon - Cold Outside (Feat. Ghostface...
Forum: Wu-Tang Chamber 04-21-2014, 07:37 PM
Replies: 1,154
Views: 105,260
Posted By hom1e
Its a hard move to Wu to me. Hard to tell wat'll...

Its a hard move to Wu to me. Hard to tell wat'll come with this one...
Forum: Hip-Hop Shop 03-28-2014, 05:04 PM
Replies: 35
Views: 3,162
Posted By hom1e
I'm little disappointed that some guest act's got...

I'm little disappointed that some guest act's got cut off probably some label industry business shit...
Forum: Hip-Hop Shop 03-26-2014, 11:06 AM
Replies: 35
Views: 3,162
Posted By hom1e
Get Down had Snoops line in a snippets mix but...

Get Down had Snoops line in a snippets mix but the full leacked version seems to got it cut off

check snippets mix
...
Forum: Album Reviews 02-22-2014, 01:46 PM
Replies: 85
Views: 25,885
Posted By hom1e
Pleasure Or Pain best track on the album.

Pleasure Or Pain best track on the album.
Forum: Hip-Hop Shop 06-18-2011, 01:44 PM
Replies: 86
Views: 6,459
Posted By hom1e
Every mc does this its just going loc with...

Every mc does this its just going loc with imagination...
Forum: General Chat 05-27-2011, 07:28 AM
Replies: 128
Views: 5,955
Posted By hom1e
Damn I love that song jc8vxsdRFjI

Damn I love that song
jc8vxsdRFjI
Forum: General Chat 05-26-2011, 07:00 PM
Replies: 128
Views: 5,955
Posted By hom1e
I had something like this for a lil while last...

I had something like this for a lil while last year with the ex she was kicking me in my dick hard then she started kickin with some fool outta town so I just bitched her and swithet to her best...
Forum: Hip-Hop Shop 05-04-2011, 03:53 PM
Replies: 4
Views: 622
Posted By hom1e
Flesh dont give a fuck!

Flesh dont give a fuck!
Forum: Wu-Tang Chamber 05-02-2011, 11:13 AM
Replies: 8
Views: 1,274
Posted By hom1e
Same as The Dirty Story: The Best Of ODB

Same as The Dirty Story: The Best Of ODB
Forum: General Chat 01-10-2011, 02:11 PM
Replies: 70
Views: 3,225
Posted By hom1e
;) It's a main reason that gets us paranoid :P

;) It's a main reason that gets us paranoid :P
Forum: General Chat 01-10-2011, 02:06 PM
Replies: 70
Views: 3,225
Posted By hom1e
It would be wierd if you didn't. Woman allways...

It would be wierd if you didn't. Woman allways have somebody even if she don't ; P



If you don't have nothing else than money than your woman will seek only money its obvious dude :P
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:34 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one