0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 58
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: LEX
Forum: Wu-Tang Chamber 06-24-2016, 09:59 PM
Replies: 38
Views: 2,418
Posted By LEX
I think this is an excellent idea. Rza has ran...

I think this is an excellent idea. Rza has ran his course. I seriously doubt this could go bad. I can also see this being more of a collaborative effort vs working with rza on that alternative crap....
Forum: Wu-Tang Chamber 01-30-2016, 03:52 PM
Replies: 1,579
Views: 125,128
Posted By LEX
I'm sorry I got to in!!!!!

The wu tang forever statement needs to be retracted because in 2016 they are dead. Thanks to rza. The irony of it all the same man that started wu tang killed it. You can say what you want but this...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-24-2015, 01:09 PM
Replies: 1,579
Views: 125,128
Posted By LEX
Nice try dude but the bottom line is that he is...

Nice try dude but the bottom line is that he is shitting on your work and you are trying turn that into positive????? Get the fuck out here. He can whipe his ass with the money he gave to only you...
Forum: Wu-Tang Chamber 12-10-2015, 06:48 PM
Replies: 1,579
Views: 125,128
Posted By LEX
I wonder how rza and cilvaringz feel now

Lol wu tang is clearly dead and not forever....lmao....
Forum: Wu-Tang Chamber 10-18-2015, 09:37 AM
Replies: 114
Views: 6,416
Posted By LEX
Like I posted earlier I don't have a beef with...

Like I posted earlier I don't have a beef with that album but another album needs to come out to rectify the previous two. Something man. A compilation at least...lol..go run and tell RZA that..
...
Forum: Wu-Tang Chamber 10-16-2015, 09:25 PM
Replies: 114
Views: 6,416
Posted By LEX
To be honest with I'm fine with what you and RZA...

To be honest with I'm fine with what you and RZA are doing. But do everyone favor since you convinced him to take that route with you why don't convince him to make a deceit wu tang clan album and...
Forum: Wu-Tang Chamber 10-10-2015, 09:30 AM
Replies: 114
Views: 6,416
Posted By LEX
I feel ya'll but wu tang and the fans deserve...

I feel ya'll but wu tang and the fans deserve more than this. I would say just one more. A better tomorrow didn't have that last album feel to it. It was just thrown out there.
Forum: Wu-Tang Chamber 10-04-2015, 07:00 PM
Replies: 114
Views: 6,416
Posted By LEX
I hope a better tomorrow isn't the last group album

Man they can't let it end like this. But unfortunately I think that was it. With RZA in denial of falling off, members putting money before flag and scheduling conflicts it's a sad deal. I would...
Forum: Wu-Tang Chamber 10-03-2015, 11:10 AM
Replies: 3
Views: 563
Posted By LEX
Yeah.....I don't think anybody here cares about...

Yeah.....I don't think anybody here cares about this.
Forum: Wu-Tang Chamber 07-07-2015, 05:36 PM
Replies: 5
Views: 489
Posted By LEX
I just had to log on and say this is the dumbest...

I just had to log on and say this is the dumbest idea yet....really come on its gonna cost more to make these things than they will earn.
Forum: Wu-Tang Chamber 12-03-2014, 08:20 PM
Replies: 40
Views: 2,527
Posted By LEX
Where does Wu tang go from here?

Well A better tomorrow is here. Whether you like it or not. Do ya'll think this it for the wu?
Forum: Wu-Tang Chamber 10-20-2013, 10:52 PM
Replies: 52
Views: 3,650
Posted By LEX
Aight since some of ya'll saying he a member of...

Aight since some of ya'll saying he a member of wu grown on this one....if odb was the Eddie cane of the group redman is the flash...trying to riff like dirt and everything.
Forum: Wu-Tang Chamber 10-18-2013, 07:13 AM
Replies: 52
Views: 3,650
Posted By LEX
Lol y'all niggas is hurting over this shit...I...

Lol y'all niggas is hurting over this shit...I see why gza said fuck this site....lol. Anyway I seen this nigga redman on YouTube the other day saying wu tang is for the children...there was a real...
Forum: Wu-Tang Chamber 10-17-2013, 07:01 PM
Replies: 52
Views: 3,650
Posted By LEX
WTF Is up with redman?????

Ima say it since nobody else will..Can somebody on this site explain to me why this dude runnin round like he wu??
Forum: Wu-Tang Chamber 02-23-2010, 01:29 PM
Replies: 4
Views: 641
Posted By LEX
i feel ya dawg but thats rae i wanna see him do...

i feel ya dawg but thats rae i wanna see him do it on a wu tang clan album thats what they need and the fans want its been way to long and those tracks you just named are better than any track on 8d.
Forum: Wu-Tang Chamber 02-23-2010, 01:16 PM
Replies: 4
Views: 641
Posted By LEX
Lmao...i told ya'll bout 8d

I told all of you that album would be cramp and look at these recent post on it. I never doubted wu but this album showed that maybe its time for rza to give up hip hop and stick to movie scores....
Forum: Box Office Hideout 02-02-2009, 06:40 AM
Replies: 10
Views: 1,099
Posted By LEX
Yeah And That's About All He's Done. To Tell You...

Yeah And That's About All He's Done. To Tell You The Truth I Don't Know Who Could Play Him But From What I See It's Not Meant For Jackoffman
Forum: Box Office Hideout 02-02-2009, 06:17 AM
Replies: 10
Views: 1,099
Posted By LEX
News Flash Hugh Jackman Is Not Wolverine

Fuck It I'm Tired Of Holding It In This Cat Sucks As Wolverine!!!! He Displays None That Tough Guy Attitude That Everyone Knows Him For. The Wolverine In All Animated Versions Is Betta Than This Guy....
Forum: Box Office Hideout 08-19-2008, 01:13 AM
Replies: 23
Views: 2,025
Posted By LEX
The Wolverine Movie Will Be A Flop

I Know I'm Late But I Just Seen The Trailer On Youtube And I Got That Same Feeling From When I Seen The Elektra Trailer. With That Being Said Given Fox's Track Record With Superhero Films I Have Very...
Forum: General Chat 06-26-2008, 12:10 PM
Replies: 42
Views: 2,112
Posted By LEX
finally some one who gets the big picture

finally some one who gets the big picture
Forum: General Chat 06-26-2008, 12:02 PM
Replies: 42
Views: 2,112
Posted By LEX
so just what the fuck you sayin?

so just what the fuck you sayin?
Forum: General Chat 06-26-2008, 11:59 AM
Replies: 42
Views: 2,112
Posted By LEX
as far as hip hop goes yes as far has having a...

as far as hip hop goes yes as far has having a solo career no
Forum: General Chat 06-26-2008, 11:50 AM
Replies: 42
Views: 2,112
Posted By LEX
ain't nothing soft about it i was just being a...

ain't nothing soft about it i was just being a man but in bout 5 years from now we'll see right
Forum: General Chat 06-26-2008, 11:40 AM
Replies: 42
Views: 2,112
Posted By LEX
now i could be heartless bastard right here but...

now i could be heartless bastard right here but i'm not well if that's the case my mother had nervous break down back in 97 and ain't been right since so keep ya head up playa i apologize bout that...
Forum: General Chat 06-26-2008, 11:32 AM
Replies: 42
Views: 2,112
Posted By LEX
don't ? me cause you don't claim my hoe as your...

don't ? me cause you don't claim my hoe as your mother
Showing results 1 to 25 of 58

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 12:18 PM.


Copyright 2000 - 2015 The Wu-Tang Corp. & shift-one