0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 66
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: braindamage702
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2005, 01:27 PM
Replies: 40
rza
Views: 2,392
Posted By braindamage702
Re: rza

youre a derelict son, nobody said he sucks once. no one is talking shit about him either
that beat is garbage. if u listen u can still hear the drums of the original song in the sample before the...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2005, 03:57 AM
Replies: 18
Views: 1,611
Posted By braindamage702
Re: OB4CL 2 Needs Cappadonna

why did u quote me but posted nothing about what you quoted
it was the first dude that wrote it
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2005, 03:47 AM
Replies: 16
Views: 2,037
Posted By braindamage702
Re: MASTA KILLA & EMINEM

whats the line? refresh my memory
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2005, 03:09 AM
Replies: 40
rza
Views: 2,392
Posted By braindamage702
Re: rza

he WAS the best thing that ever happened to hip hop
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2005, 03:02 AM
Replies: 20
Views: 1,966
Posted By braindamage702
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2005, 03:01 AM
Replies: 40
rza
Views: 2,392
Posted By braindamage702
Re: rza

first of all, rza is my all time favorite producer and at one time was my favorite emcee. he has talent that i sometimes cant believe and he got me into hip hop but he just dont have what he used to...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-16-2005, 02:55 AM
Replies: 18
Views: 1,611
Posted By braindamage702
Re: OB4CL 2 Needs Cappadonna

whats with the weakest clan member shit? they are a clan and wouldnt be who they are without anyone of them.... none of them are wack or weak in any way shape or form....they are all tight in their...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 11:07 PM
Replies: 40
rza
Views: 2,392
Posted By braindamage702
rza

man he seriously lets me down almost everything he does now a days
i jus got think differently and bioechemical equation is awful lyrically and musically.
i seriously wonder what happened to him....
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 10:29 PM
Replies: 12
Views: 844
Posted By braindamage702
Re: gravediggaz...6feet UNDER

i have never even heard of it til today i was in tower records and stumbled upon it....
it says on the back he bringing back that horror core sound HAHAHAHAHAHA yeah right that shit sounds like...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 10:17 PM
Replies: 12
Views: 844
Posted By braindamage702
gravediggaz...6feet UNDER

who else has heard this album?

i jus got it and dont like it too much

its jus gatekeeper, he did the production and its pretty weak

any thoughts
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 03:14 PM
Replies: 35
Views: 2,473
Posted By braindamage702
Re: Method Man - Anger! [MP3]

right
i was expecting some dark ass bangin rza beat over some deadly method man lyrics on some tical shit

that cat is a dickwad that posted this shit son
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 02:58 AM
Replies: 27
Views: 1,723
Posted By braindamage702
Re: your problem with the Grandmasters album?

this album right here.... yo... there is somethin wrong wit it... gza has tight lyrics but the flow and delivery is jus not there.... very boring and monotone... same with the beats, very repetitive...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 02:44 AM
Replies: 40
Views: 2,146
Posted By braindamage702
Re: **WU...NO Luv for the Fans**

na he was cool n shit but all the teenagers were dick ridin and buggin for his autograph...thats cool but for him to say call me mr diggs and not rza is not cool to me
i dont call anyone MR.
he...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 02:39 AM
Replies: 77
Views: 4,851
Posted By braindamage702
Re: Gza disses ODB at concert

youre a fucking low life loser
id woop your ass if i seen you
you fuckin child
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 02:38 AM
Replies: 14
Views: 1,159
Posted By braindamage702
Re: Fuck I Love Wu-tang Music

yeah
they the gods, son.
Forum: Wu-Tang Chamber 11-15-2005, 02:36 AM
Replies: 73
Views: 4,689
Posted By braindamage702
Re: New U-God Interview

ugod sounds like a whiney ass upset jealous girl
i like the cat, his darts are on point mos the time but damn
but another thing rza does seem like a dick to work with, son prolly acts like hes king...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-14-2005, 02:53 AM
Replies: 7
Views: 575
Posted By braindamage702
Re: sounds like......

rza did it way better than outkast did that sample tho.
Forum: Wu-Tang Chamber 11-14-2005, 02:51 AM
Replies: 11
Views: 907
Posted By braindamage702
Re: Rebel Ins - The Movement

that joint right there... is pretty tight to me... kinda has a different sound to it.
i might throw it in the headphones here in a minute..
Forum: Wu-Tang Chamber 11-14-2005, 12:26 AM
Replies: 40
Views: 2,146
Posted By braindamage702
Re: **WU...NO Luv for the Fans**

true
when i was at the rock the bells wu tang concert last year, we ran into the clan at our hotel they were staying at the same one and rza wouldnt even give autographs, and he said not to call him...
Forum: Wu-Tang Chamber 11-14-2005, 12:16 AM
Replies: 15
Views: 1,636
Posted By braindamage702
Re: Ghostface rumor

lol i heard this about him i heard this about that
haha yall are a bunch of childish ass groupies
none of you know anything personal about any of them and never will
Forum: Wu-Tang Chamber 11-14-2005, 12:14 AM
Replies: 13
Views: 954
Posted By braindamage702
Re: Cappadonna - The Struggle?

yeah i got that shit when it came out, i enjoy %75 of the cd, pick it up if you dont have anything specific in mind and want a new cd.
Forum: Wu-Tang Chamber 11-14-2005, 12:06 AM
Replies: 40
Views: 2,146
Posted By braindamage702
Re: **WU...NO Luv for the Fans**

[QUOTE=MissleR245]Hey man I've been listening to the wu since I don't know when and these cats straight fuck you pay me attitude today. QUOTE]

they that way cause most of tha clan aint rich at...
Forum: Album Reviews 11-12-2005, 07:16 PM
Replies: 176
Views: 17,457
Posted By braindamage702
Re: Wu Tang Iron Flag

8/10
not that classic wu shit to me
they could of done better
def some tight shit on here tho
Forum: Album Reviews 11-12-2005, 07:14 PM
Replies: 242
Views: 45,694
Posted By braindamage702
Re: Liguid Swords

i dont have to say shit about this piece
10/10
still listen to it til this day
Forum: Album Reviews 11-12-2005, 07:13 PM
Replies: 67
Views: 17,557
Posted By braindamage702
Re: Gza/genius- Legend Of The Liquid Sword

listen to that song luminal -god damn he is so descriptive and just on point lyrically.
some real good shit on here some real classics to me
8.5/10
Showing results 1 to 25 of 66

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:32 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one