Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 36

Thread: Lil Ruger aka Killbot gets caught frontin on wucorp.

  1. #16
    God's Replica Mumm Ra's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Black Pyramid
    Age
    31
    Posts
    11,269
    Rep Power
    92

    Default

    Quote Originally Posted by Art Vandelay View Post


    and look how great you turned out. haha, just busting your balls skamp


  2. #17
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    New Music alert:

  3. #18

    Default

    hahahahhhaa, thread title thatz wuz up!



    UNHOLY HOUSE OF THE FLYING HELLDRAGGERZ
    BUMP^IT.

    AIDZ BACK TO FUKIN WERK ONE OF YO THREADZ JUST GOT DUSTED!

  4. #19

    Default

    HahaHHAhahAHhahahaHaH!!! Kid bot is probably sweating and deleting wall posts & photo albums after seeing this shit.

  5. #20
    Veteran Member
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Queens
    Posts
    17,499
    Rep Power
    62

    Default

    Hahaha!!!!!!!!!!!! That was hilarious!



  6. #21
    Wu Tang Clam Ol' Dirty Trixˣ's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    G-Spot, PuNarnia
    Posts
    8,043
    Rep Power
    51

    Default

    Quote Originally Posted by Senator C. Palantine View Post
    you know Trixx is ODB, right?

    Listen to Jay-z's last album, it's all there.

    Decipher, son.


    Don't want no puss filled yellowheaded dick man

  7. #22

    Default

    Fan-fuckin-tastic
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  8. #23
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    hahahahhaha!! classic

  9. #24
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    Quote Originally Posted by Robbie Sinclair View Post
    HahaHHAhahAHhahahaHaH!!! Kid bot is probably sweating and deleting wall posts & photo albums after seeing this shit.
    ahahahahahaha right
    New Music alert:

  10. #25
    sleepless in basedworld ALCATRAZ's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    9,817
    Rep Power
    46

    Default

    lol @ the twirl during the beating...niggaz made a full revolution lol...only niggaz who got they ass beat as a kid know bout the beat and twirl... tryin to escape the belt but it never works

    god LOL i mustve done so many beat twirls in my life its uncanny

  11. #26
    DuncanHine Monument Cakes CEITEDMOFO's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    NEW JERUSALEM
    Age
    36
    Posts
    14,221
    Rep Power
    91

    Default



  12. #27
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,184
    Rep Power
    116

    Default

    ^lmfao
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  13. #28

    Default

    Quote Originally Posted by food for thought View Post
    ahahahaha i had to see it again

    "huh? all of its fake?!!?! but this ass whippin aint gonna be fake"
    lmao

  14. #29

    Default

    stopped gettin those type of beatins when i turned like 11 lol ill b damned if i let my uncle do dat shit to me lol

  15. #30
    SiferBorn BornPower's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Souf CHIolin
    Age
    35
    Posts
    1,247
    Rep Power
    18

    Default

    lmfao over weezy gettin whooped by baby!
    weep for lost babylon,
    the bleeding god, the forgotten sheep slaughtered in a forest of evil fog
    bordered by a sea of faults,
    fleeing mobs turn to see the holocaust and become kings and queens of salt
    screaming shots, police and chalk,
    wingless fallen demons walking among us as people...

    -.5Kut

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •