once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 8 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 116

Thread: A message to all the killarmy fans from 9th Prince

  1. #1
    Veteran Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    New York City.
    Posts
    754
    Rep Power
    16

    Default A message to all the killarmy fans from 9th Prince

    9th just emailed this to me.

    Peace I just wanna explain why I release the single and why it was so important.

    For a minute now die hard killarmy fans have been wanting new music from killarmy, we was suppose to release our first single called the sound of gunz in june that was produce by bronze naz, but dompachino took the beat and gave it to wack ass bugsydalard with out our permission, but I didn't complain you didn't here a word from me about I don't bitch about nothing!

    we been talking about releasing the "one shot" single for the past 6 months. We said let's just throw it out there and see what's the response is, I been calling domp for the last week but no answer or return phone calls, I lost 4ths number so couldn't call him. They are the only two who were my concern because I know from there past they are known to be cry babies about something, but I love and em those my peoples, I was with is lord 2 days ago and he was like yo sun let's throw it out and we knew beretta 9 and shogun wouldn't mind. So I up loaded it and decided to throw it out m yes its on amazon for 99cent, who cares its not like I'm a get rich off of 99cent (come on sun) that's wack! And I. know that's domp only concern is the money and its not about the money right now,( its about the fans who want it) so I gave it to you guys and I hope you appreciated it. Domp is greedy and everything is about money for him, he don't give a fuck about hiphop, he has no respect and its fuck up because I brought him into this game! RZA and beretta always tell me don't fuck with him but I still show luv to him, that's just me being humble.

    Now I'm tired of this nigga domp always trying to make me look like the bad guy, I'm just trying to give the fans what they want. I don't like putting family business out there but dom being doing some fuck up shit too, like he put out a album mixtape with him and shyheim and didn't tell shyheim who were putting it out which were fatbeats, and shyheim didn't even wanna put it out and don't wanna do no collab album with dom this is what shyheim told me personally! by him not telling shy who put out the album means more money for him because shyheim can't keep count then, another thing last year he tried to sue babygrande records for a song on my one man army album that he begged me to get on and he knew babygrande was putting it out and that could of have affected my album but he didn't care its all about money for him! Then he takes me off of wack ass bugsy album because he thought I might sue him in retaliation! But that ain't my style yo! I'm trying to put this killarmy thing together and I think some of my needs to forget about the money and just do it and the money will come and that's real talk. Come on dom ya working a 9 to 5 delivering car parts and 4th is homeless don't you think its definitly time to put out this killarm album!!

    I'm just trying to keep it moving I love my killarmy brothers so I don't take it personal.

    I'm out peace everybody!

    Oh yeah ps

    Yo bugsy stay the fuck off wutang corp ya bum ass groupie when I see you I'm a might ya wig, I told you about that before,you acting like you keeping it real but all you doing is trying to divide and trying to concur but it won't work against the gods!

    All you haters eat dick pussys!!

    All my killarmy/9thprince fans ya know what it is we gone keep this shit moving even if we gotta replace domp with reaven burk and RZA over 4th we gone make this shit happen, hopefully it won't come down to this but ya never know! peace

    Keep in eye out for my interview with Wu-international on who's wutang and who's not, dam sun they done piss the 9thprince off!! Lol

    Spoken like A true G and General

  2. #2

  3. #3
    WuTang4Life
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Manchester
    Posts
    256
    Rep Power
    0

    Default

    I hope the album is still going to be released after this.

    "i'm engaged to a shotgun and it gets jelous"

  4. #4
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,234
    Rep Power
    118

    Default

    edit
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  5. #5

    Default

    christ

    this is just going to stir Dom up, lord knows hes sensitive. why put 4th's situation on front street? he didnt do anything wrong
    poppa large, big shot on the east coast..

  6. #6
    -Diamond in the Rough- 3rdEyeVizion's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    In a "state" where something's rotten
    Age
    33
    Posts
    1,601
    Rep Power
    18

    Default

    Fail

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    3,689
    Rep Power
    0

    Default

    BABAHBAHBAHBAHBAHABHAB

    9th def wasnt hitting the books in the can!!!!!!!!!!!!

    son is reading at the 4th grade level!!!!!!!!!!!

    but i did appreciate the DOM P air out!!!!!!!!!!!!

    DOM is an angry dwarf...

    this killarmy reunion = complete and utter FAILURE!!!!!!!!!!!!!!!!!

    DOM could make more money flipping burgers... DEAD ASS!!!!!!

    if hes rapping for cash, at this juncture, i pity the boy!!!!!!!!!!!!!!!!!

    niggas sweating money, having fits... over what?!!?!??!!

    12 dollars?!?!?!?!?!

    9th gonna make like 12 dollars, off this single...

    and DOM is mad about it!!!!!!!!

    cuz thats 12 dollars he doesnt have!!!!!!!!!!!!

    broke niggas... are usually dumb niggas!!!!!!!!!!!!!!!

    these niggas need a therapy session...

    and possibly a REHAB specialist...

    its OVER!!!!!!!!!!!!!!!

    4th is homeless?!?!!?!?!?!?... make music dog.... the fuckkk you doing with your life!!!!!!!??!!?!?!?

  8. #8

    Default

    so much for a new killarmy album

  9. #9
    Veteran Member Cesar's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Miami, FL
    Age
    34
    Posts
    1,207
    Rep Power
    15

    Default

    I just want a Killa Sin album.

  10. #10
    Le Maître de la Vie Gitche Manito's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Québec City
    Posts
    1,509
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by klege View Post
    I hope the album is still going to be released after this.
    9th clearly said that it was gonna happen with or without Dom P or 4th.

    Actually I would mind Dom P being replaced by Rev Burk.
    Comme les anges à l'œil fauve
    Je reviendrai dans ton alcôve
    Et vers toi glisserai sans bruit
    Comme les ombres de la nuit.

  11. #11
    Killer Bob claaa7's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    THE BLACK LODGE
    Posts
    13,878
    Rep Power
    92

    Default

    i just think this situation is overall fucked up and there's always two sides of a story but i think what 9th says rings true. the fans been waiting forever for the album and they advertised a single to drop in june 2010 so they had to put something out. one things for sure, i will need to hear 4th Disciple on there if they gonna make this work and of course Dom P and Sin would be great too but that seems like too much to hope for at this point. sorry to hear about 4th's situation



    daily updates: news, articles, reviews, the best compilations on the net. that true skool street hop!

    r.i.p. Johan D, Kaddu, Ricke a.k.a. "Slick Rick" and the rest of the fallen soldiers - you'll never be forgotten!

  12. #12

    Default

    this looks like a drunken monk/ buddha monk m80/ chi king type deal. fail on both ends. i guess ima really have to make my own mix of killarmy tracks from the past 3 years and bump that.
    CHAMBERMUSIK RECORDS/ CHAMBERMUSIK SPECIAL PRODUCTS DOES NOT ENDORSE ANYTHING SAID OR WRITTEN BY THIS MESSAGE BOARD USER NAME!!!

    "Sign Of The Times" coming soon


  13. #13
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    This shit not dropping and if it does it wont live up to that killarmy quality. How 9th Prince gonna throw other niggaz under the bus to make him look good? Beretta 9 & Shyheim dont got shit to do with this, whatever they had to say about Dom P shouldve been kept a secret, this is how shit starts getting fucked up....Dom Pachino working a 9 to 5? 4th homeless? He just aired these niggaz out lol the album not dropping. Bugsy Da God I need to know whats going on, Anti-Social I need to know whats going on, anti if you still got my number hit a nigga up lol this is ridiculous smh

  14. #14
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,234
    Rep Power
    118

    Default

    9th is a doochebag for airing out grown mens business out like that.
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  15. #15
    Veteran Member sinfullycute's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    New York
    Posts
    766
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by Cesar View Post
    I just want a Killa Sin album.
    You'll get that at some point.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •