Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 21 of 21

Thread: wu tangs kids!

  1. #16
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LONDON
    Age
    27
    Posts
    2,081
    Rep Power
    15

    Default Re: wu tangs kids!

    Quote Originally Posted by 6thPlanet
    RZA: "I got babies. I donít call em kids--animals have kids. We have children, babies"
    typing kids is quicker though haha

  2. #17
    Freedom,Justice & Equaliy Tzaosirus's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Scotland
    Age
    34
    Posts
    130
    Rep Power
    0

    Default Re: wu tangs kids!

    When I met GZA, I asked him "When is Creams album coming out?" and he said "WhenI finish it"

    Ha

    wish I never asked him, but he was'nt like "yo, who the fucks Cream?"

    Fuck knows dudes, we'll find out im sure.....
    Kill all the government microchips in my body
    I'm the paranoid nigga at your party
    I kill all my enemies at birth!
    Shut the fuck up!
    Bitch and let my slide my hands up your skirt
    Nigga please!


  3. #18

    Default Re: wu tangs kids!

    His name is Justice KAREEM, not Cream !

  4. #19
    Freedom,Justice & Equaliy Tzaosirus's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Scotland
    Age
    34
    Posts
    130
    Rep Power
    0

    Default Re: wu tangs kids!

    Quote Originally Posted by SFGAR
    His name is Justice KAREEM, not Cream !

    YOUR RIGHT!!

    hahah

    knew it was........
    Kill all the government microchips in my body
    I'm the paranoid nigga at your party
    I kill all my enemies at birth!
    Shut the fuck up!
    Bitch and let my slide my hands up your skirt
    Nigga please!


  5. #20
    Shogun Assassin Liquidswordsman's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Columbus, Ohio
    Age
    33
    Posts
    501
    Rep Power
    12

    Default Re: wu tangs kids!

    Quote Originally Posted by Ghost_Deini_
    yeah, i used to have that track.. but i lost it... i lost a bunch of old tracks....

    it was sick though, he still had that little kiddie voice though.. of course, but still good flow. i can tell by the age of 16 hes going to have a really sick flow.
    LMAO!!!!!!!!! Did u like Kriss Kross at a young age as well? You cant predict dumbass shit like 'going to have a really sick flow'. Man i thought this shit was to guess how many kids the Wu has. I got the Over/Under line is set at 30.5 and that is rounding ODB to 10 kid minimum.
    'A spade in the club with the heart to wear diamonds' GZA
    'Wizard of Clarks; Tony Oz' Ghostface

    Quote:
    Originally Posted by Wooly Noggins
    usa was built on terrorism


  6. #21

    Default Re: wu tangs kids!

    Quote Originally Posted by Liquidswordsman
    LMAO!!!!!!!!! Did u like Kriss Kross at a young age as well? You cant predict dumbass shit like 'going to have a really sick flow'. Man i thought this shit was to guess how many kids the Wu has. I got the Over/Under line is set at 30.5 and that is rounding ODB to 10 kid minimum.
    ROFL

Similar Threads

  1. Batman: The Animated Series
    By Definitive X in forum Box Office Hideout
    Replies: 16
    Last Post: 06-14-2005, 04:29 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •