once upon a time in shaolin - buy the book now!

View Poll Results: yeaaaaayaaaah! or Algebaic!

Voters
10. You may not vote on this poll
  • adventure time

    5 50.00%
  • regular show

    5 50.00%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25

Thread: regular show or adventure time??? vote or die.

  1. #1
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default regular show or adventure time??? vote or die.

    my son and i had this debate a couple of weeks ago.
    which is funnier/better?


    adventure time:



    or

    regular show:


  2. #2

    Default

    i refuse to chose they are both 2 of the best shows ive ever watched and are masterpeices when your high...

  3. #3
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default

    i voted the rego show cause they have more esoteric under-jokes. seems like every other ep they go to the astral plane or the matrix. shit has me buggin when high.

    tho adv time is funnier due to the way finn beasts on his opponents.


    fav eps?

    when tree trunks went to get that crystal apple had me rollin and the free cake ep was good too. when they tried to get cake for skips b-day.

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by STYLE View Post
    i voted the rego show cause they have more esoteric under-jokes. seems like every other ep they go to the astral plane or the matrix. shit has me buggin when high.

    tho adv time is funnier due to the way finn beasts on his opponents.


    fav eps?

    when tree trunks went to get that crystal apple had me rollin and the free cake ep was good too. when they tried to get cake for skips b-day.
    hahaha woord ! those are 2 of my favorite eps too ...

    but when jake loses his powers and the ep when rigby and morticaih get the magic hotdogs is fucking hilarious...

    ALSO gavin you down to do me a fucking big favor and ill give u career ending ether material for someone in the audio booth ??

    im bout to make a song called fucking Rig Juice but make it on some houston sippin lean type shit ... i need a beat ... the type of beat im lookin for is like


    or



    its gotta start with the part where he says his face feels like magic. lol

  5. #5
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default

    my nigga VEDA owns this type of production. side note: asap rocky had shade 45 rockin this weekend kay slay had him in the studio.

    lemme dig thru my crates and see what i can find...u can keep that ether material. i'm retired from the game... tho i keep a winter war stockpile in case of armageddon.

    just post some more ass pics off ur myspace. that last one was hot.

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by STYLE View Post
    my nigga VEDA owns this type of production. side note: asap rocky had shade 45 rockin this weekend kay slay had him in the studio.

    lemme dig thru my crates and see what i can find...u can keep that ether material. i'm retired from the game... tho i keep a winter war stockpile in case of armageddon.

    just post some more ass pics off ur myspace. that last one was hot.
    u got those spacy instrumentals ik but the drums gotta have that trill... but good looks bruh... and word ? hes got a new tape coming/prolly already out hopefully its gonna be on the level of peso .. his style is MAAAAD unique like houston trill / hipster swag feel / harlem hustla shit.. its amazing af lol ... him and spaceghostpurrp

  7. #7
    God's Replica Mumm Ra's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Black Pyramid
    Age
    32
    Posts
    11,463
    Rep Power
    93

    Default

    adventure time is my shit but i fucks with regular show too


  8. #8
    God's Replica Mumm Ra's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Black Pyramid
    Age
    32
    Posts
    11,463
    Rep Power
    93

    Default



  9. #9

    Default

    regular show is fucking insane. i havent seen adventure time yet. i just started putting on cartoons for a lil' bit to give my baby something to look at while the wife and i do what we gotta do and that shit was on one day. i was tripping. im not a cartoon guy but i could actually watch that regular show without the baby. i might put it on the dvr.

  10. #10

    Default

    This is a tough choice because both of these shows are some of my absolute favorite things on TV right now.

    I voted for Regular Show, it appeals to my oddball, dry sense of humor much more than Adventure does.

    I love how RS is based in a sedate, somewhat relatable everyday setting and then halfway through everyone is sucked into epic surrealistic insanity (usually as a result of Rigby's ineptitude) with dire consequences.

    Also, the in-jokes and musical montages targeted at 80's babies like myself is a huge check in the win column.

    The secondary characters are awesome too, Benson, Muscle Man, Pops & Skips add more depth to an already rich chemistry and interaction between Mordecai & Rigby.

    Mordecai and Margret's dynamic is some shit straight out of a John Hughes flick, the everyday guy desperately trying to get the girl, yet she's constantly seen hopping from douchbag to douchebag while Mordecai continues the quest to vy for her affections.

    Am I over analyzing the shit outta this???

    You're fucking right I am!


    Favorite Episodes:

    Caffinated Concert Tickets
    Prank Callers
    Rigby's Body
    High Score
    Rage Against the TV
    Brain Eraser
    This is My Jam
    Grave Sights
    Really Real Wrestling
    Over the Top
    Go Viral
    Karaoke Video
    Last edited by Samurai_Turkey; 09-22-2011 at 03:37 PM.


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Thanks for your hate hahahahahahahahahahahahahaha.

  11. #11
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default

    pops has me rollin every ep.
    quartz parchment shears!! quartz parchment shears!!

  12. #12

    Default

    CN's running "First Day" right now.

    I do a pretty good Pops inpersonation, I've got that crazy ass laugh down pat.





    Here's the latest episode for those of you that's still sleeping on the brilliance.
    Last edited by Samurai_Turkey; 09-22-2011 at 07:28 PM.


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Thanks for your hate hahahahahahahahahahahahahaha.

  13. #13
    God's Replica Mumm Ra's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Black Pyramid
    Age
    32
    Posts
    11,463
    Rep Power
    93

    Default

    Quote Originally Posted by STYLE View Post
    pops has me rollin every ep.
    quartz parchment shears!! quartz parchment shears!!
    hahaha pops sounds like your jasper voice

    i had to revisit that jasper video to compare voices and the dirt scraping part still fucks me up lmao


  14. #14
    I'll Fuck You Up TeknicelStylez's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    New Jeruz
    Age
    31
    Posts
    9,972
    Rep Power
    37

    Default

    adventure time for sure, it's just too fucking randomly planned



    reg show is iight, it gets annoying sometimes though like rigleys whiney voice and the same jokes recycled into every episode... it's like a cartoon sitcom


    Big Pimpin Power Ranger Slappin Hoes Since 1986

  15. #15
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,671
    Rep Power
    228

    Default

    i dont watch n e of that stuff

    THE REAL PCP

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •