Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Where Yall At?!?

  1. #1

  2. #2
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    love love love this!!!
    New Music alert:

  3. #3
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    respect fam

    thanks for checkin it

  4. #4
    aka The Chaotica SHEEPISH LORD OF CHAOS's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Cuse Town, Usa
    Posts
    10,281
    Rep Power
    68

    Default

    dopeness bronze, damn ur beats are dope and grimmy definately feeling it

  5. #5
    REAPER CREW Caper's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    The Mystic Realmz
    Posts
    2,447
    Rep Power
    59

    Default

    this on point i like this need some bass

  6. #6
    Lupus est homo homini Ozmosis's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Dallas, Tx
    Age
    28
    Posts
    1,691
    Rep Power
    34

    Default

    Dope piano groove!
    Ozmosis X Big Pun: The Punisher

    [+]Facebook [+]Bandcamp [+]SoundCloud [+]Tumblr

  7. #7
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    respect fellas

    Quote Originally Posted by Caper View Post
    this on point i like this need some bass
    i played a bassline all the way thru it. maybe just too low in the mix, thanks for the feed

  8. #8
    THE SHADOW DRAGON LORD ZERO's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    HIDDEN SOUND VILLAGE
    Age
    35
    Posts
    6,487
    Rep Power
    39

    Default

    Raw shit fam, dont know if its my headset but the snare is kinda high tho!

  9. #9
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    ^preciate it fam

    heres one mroe for yall . gonna be for a beat tape im puttin together and the last one i share for a bit

    http://www.box.com/s/m8svm2c4s5sh1shs84gm

  10. #10
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    Quote Originally Posted by LORD ZERO View Post
    Raw shit fam, dont know if its my headset but the snare is kinda high tho!
    i said the same shit to my self, still enjoyed the listen tho
    New Music alert:

  11. #11
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    Quote Originally Posted by Bronze Feet View Post
    ^preciate it fam

    heres one mroe for yall . gonna be for a beat tape im puttin together and the last one i share for a bit

    http://www.box.com/s/m8svm2c4s5sh1shs84gm
    New Music alert:

  12. #12
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    good looks famo

    assume you dig it then?

  13. #13
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    assume its already laced... regardless of ur plans for it...
    New Music alert:

  14. #14

    Default

    Dope shit Bronze Feet!

  15. #15

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •