Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18

Thread: Broad beats up her boyfriend

  1. #1
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,366
    Rep Power
    10

    Default Broad beats up her boyfriend

    He should have dropped that bitch


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  2. #2
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    damn smh un civilized ass devils smh

    THE REAL PCP

  3. #3
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,473
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by Jehovallah Daprophett View Post
    damn smh un civilized ass devils smh
    sitting there spectating, laughing, + filming it while you talk about your food might get cold.. makes a person equally uncivilized.

  4. #4
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,366
    Rep Power
    10

    Default

    I wasn't sure if the broad was white or not, looked possibly hispanic
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  5. #5
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,189
    Rep Power
    116

    Default

    LOL

    what a chump. I would knock her the fuck out real quick. Then face fuck her later that night.

    shes gonna mess with the wrong guy one day and get her shit handed to her.
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  6. #6
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,473
    Rep Power
    10

    Default



    Dont understand why this pussy didn't hit back lol? He probably learned to turn the other cheek like Crumple.

  7. #7
    Veteran Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    O-Block
    Posts
    11,935
    Rep Power
    59

    Default

    The guy who kicked him was sittin cross-legged on some effeminate shit.

    Smh.

  8. #8
    Veteran Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    O-Block
    Posts
    11,935
    Rep Power
    59

    Default

    ^^hahahahah

  9. #9
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default

    this is what the soulless are willing to tolerate from women.

  10. #10

    Default

    those 2 fat black women filming makes me sick.

    a ginger and a hispanic(?) in a bizarre situation and even then the most retarded in this clip were those two filming and commenting.

    the right thing to do would be to knock all 3 bitches.

    must be cool being a woman and to be able to beat your bf on a crowded train.

  11. #11
    Dr. Rosenpenis JASPER's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    white culture
    Age
    32
    Posts
    12,586
    Rep Power
    61

    Default

    "I hate them and I wish death among them!" - Mahatma Gandhi

  12. #12

    Default

    computer im on is fucked up so i couldnt watch the video. dont know how "bad" she beat the dude but she probably got hers when they got where they were goin. yall know he woulda been under the jail if he touched her

  13. #13
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    Quote Originally Posted by yonder View Post
    those 2 fat black women filming makes me sick.

    a ginger and a hispanic(?) in a bizarre situation and even then the most retarded in this clip were those two filming and commenting.

    the right thing to do would be to knock all 3 bitches.

    must be cool being a woman and to be able to beat your bf on a crowded train.
    you could probably get away with beating your bf up too

  14. #14

    Default

    We need a public transport brawl of the week thread...

    When I'm writing in my room







    It's like a child that's fighting in the womb


    - KP -

  15. #15
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,093
    Rep Power
    75

    Default

    lmfno

    she shoed him in the back of the head

    it's ok for women to beat on men

    it's the right thing to do

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •