Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: I'm trying to start a new group "Wu-Realist"

  1. #1
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default I'm trying to start a new group "Wu-Realist"

    Taken from my post in Wu-Chamber:
    I'm bout to start a group, I see this Non-ignorant shit, no hate here, all love for those niggaz, my group is gonna be called "Wu-Realist" niggaz that realize this shit is coming to and end, Wu-Tang will always be forever, and that's what we have the music for, but these niggaz are at the end of the road, There's probably no more 5 star albums coming from the camp (except Priest), and when they drop a superior 4.5/5 hip-hop albums its shitted on by the core fans (supposedly) as average lol hahahaha, bottom line is are you buying a new U-God album????!! Lol hahahahahaha
    The Wu-tang killa beez are even sadder, niggaz are straight wack now, it's seems like after 2002 niggaz straight lost it. 2003-2008 are some of the worst years to be listening to wu, hoping for a gem and getting a dud.
    And I dare a nigga say i'm hating, ive been supporting wu for years and years, i bought every album from the clan solo and group.......Like I said Raekwon, Ghostface Killah, Killah Priest, Hell Razah = instant cop. anything else, if it's worth my money i'll cop....

    grey font will do....

  2. #2
    Irondan 2: Curly's Gold Wu-Tang Forum Internet Poster's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    United Fucking States of America, Pussy
    Age
    35
    Posts
    7,950
    Rep Power
    66

    Default

    and then you can start your "Dorky Bitchmade Philadelphia Virgin Internet Rapper" user group next.

    Best of luck!
    --youreallfags.


    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm sorry? Negro English? I think you mean Ebonics.

  3. #3
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Disregard this thread.

  4. #4
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,361
    Rep Power
    10

    Default

    why are you disregarding it? lol
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  5. #5
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    If the mods go through with it it's fine. I will gladly accept. I was in a different zone the night I made this. LOL.

  6. #6
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,496
    Rep Power
    10

    Default

    You want this or not?

    If yes, giveme a list of members.

  7. #7
    ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀ KERZO's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Posts
    8,472
    Rep Power
    50

    Default

    It does seem like even rza knows the wu are going into an historical phase where their music is something of the past rather than being at the forefront which is where they were at for years.

    There's plenty of artists out there who are doing just that but because of the proliferation of 'pop' rappers, they get diluted out by them which is sad as fuck but they're still there for the finding.

    anywho, if the group gets started, sign me up...



    kthxbai, x









  8. #8
    Banned
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Entanetville
    Posts
    569
    Rep Power
    0

    Default

    I want in son. I will send you some beats that I whipped up in the lab. I also got a chance to talk to Rza's son on Twitter and he wants in on this project. Peace god.

  9. #9
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,187
    Rep Power
    116

    Default

    LMAO the concept behind the usergroup is fucking hilarious

    no wonder he wants to disregard it LOL
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  10. #10
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by MAGNANIMOUS MAGMA View Post
    You want this or not?

    If yes, giveme a list of members.
    yeah man, im down, me and aplhatek are the only members right now

    Quote Originally Posted by food for thought View Post
    LMAO the concept behind the usergroup is fucking hilarious

    no wonder he wants to disregard it LOL
    LOL yeah i know but fuck it.

  11. #11
    Banned
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Entanetville
    Posts
    569
    Rep Power
    0

    Default

    Hey Hollow Dartz can I be in your "group"? I will get Sunny Winters to join also son.

  12. #12
    ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀ KERZO's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Posts
    8,472
    Rep Power
    50

    Default

    Hahaha I'm sure other people who don't have a stick up their ass will join. it'll just take a while for word to get out specially with how quiet this forum has been as of late.






  13. #13
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by G.O.D.F.A.T.H.A. View Post
    Hey Hollow Dartz can I be in your "group"? I will get Sunny Winters to join also son.
    yeah sure fam

  14. #14
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,026
    Rep Power
    80

    Default

    can i start the usergroup 'SUPA IGNANT'? This is a better usergroup for a lot of us.

  15. #15

    Default

    last time someone asked me to join a group I ended up in the trunk of a car

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •