Results 1 to 2 of 2

Thread: CREAM Lyrics

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Default CREAM Lyrics

    Not exactly sure the best place for this thread but I'm looking for the lyrics to CREAM. The top 5 sites in google search all have minor differences in the lyrics. Can anyone link me the exact lyrics to the song please

  2. #2
    SupaSelekta tekunique's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    TransFixedST8
    Posts
    6,538
    Rep Power
    53

    Default

    this one is pretty legit.. few minor mistakes here n there.. i'll edit later...


    [Intro: Raekwon, Method Man]
    What that nigga want God?
    Word up, look out for the cops
    (Cash rules) Word up, two for fives over here baby
    Word up, two for fives them niggas got garbage down the way, word up
    Kno' what I'm sayin?
    Cash rules everything around me C.R.E.A.M. get...
    Yeah, check this old fly shit out, word up
    (Cash rules everything around me) Take you on a natural joint
    (C.R.E.A.M. get the money) Here we here we go
    (Dolla dolla bill y'all) Check this shit

    [Verse 1: Raekwon]
    I grew up on the crime side, the New York Times side
    Staying alive was no jive
    Had secondhands, moms bounced on old man
    So then we moved to Shaolin land
    A young youth, yo rockin' the gold tooth, 'Lo goose
    Only way I begin to G off was drug loot
    And let's start it like this son, rolling with this one
    And that one, pulling out Gats for fun
    But it was just a dream for the teen, who was a fiend
    Started smoking woolies at 16
    And running up in gates, and doing hits for high stakes
    Making my way on fire escapes
    No question I would speed, for cracks and weed
    The combination made my eyes bleed
    No question I would flow off, and try to get the dough all
    Sticking up white boys in ball courts
    My life got no better, same damn 'Lo sweater
    Times is rough and tough like leather
    Figured out I went the wrong route
    So I got with a sick ass clique and went all out
    Catchin' keys from across seas
    Rollin' in MPV's, every week we made forty G's
    Yo nigga respect mine, or anger the TEC-9
    Ch-chick-POW! Move from the gate now

    [Hook: Method Man]
    Cash rules everything around me
    C.R.E.A.M
    Get the money
    Dollar, dollar bill y'all

    [Verse 2: Inspectah Deck]
    It's been 22 long hard years of still struggling
    Survival got me buggin', but I'm alive on arrival
    I peep at the shape of the streets
    And stay awake to the ways of the world cause shit is deep
    A man with a dream with plans to make cream
    Which failed; I went to jail at the age of 15
    A young buck selling drugs and such who never had much
    Trying to get a clutch at what I could not
    The court played me short, now I face incarceration
    Pacing, going upstate's my destination
    Handcuffed in back of a bus, forty of us
    Life as a shorty shouldn't be so rough
    But as the world turns I learned life is hell
    Living in the world no different from a cell
    Everyday I escape from Jakes givin' chase, sellin' base
    Smoking bones in the staircase
    Though I don't know why I chose to smoke sess
    I guess that's the time when I'm not depressed
    But I'm still depressed, and I ask: what's it worth?
    Ready to give up so I seek the Old Earth
    Who explained working hard may help you maintain
    To learn to overcome the heartaches and pain
    We got stickup kids, corrupt cops, and crack rocks and
    Stray shots, all on the block that stays hot
    Leave it up to me while I be living proof
    To kick the truth to the young black youth
    But shorty's running wild smoking sess drinking beer
    And ain't trying to hear what I'm kicking in his ear
    Neglected for now, but yo, it gots to be accepted
    That what? That life is hectic

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •