Results 1 to 10 of 10

Thread: Tof - Say You'll Wait

  1. #1

    Default edit

    edit
    Last edited by DLux; 06-06-2016 at 08:13 AM.

  2. #2

    Default

    edit
    Last edited by DLux; 06-06-2016 at 08:14 AM.

  3. #3

    Default

    edit
    Last edited by DLux; 06-06-2016 at 08:14 AM.

  4. #4
    BBW SLAYER GRANDMASSIVE.'s Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    WASHINGTON D.C. , VA CATS
    Posts
    1,915
    Rep Power
    28

    Default

    The beat is alright, not to my particular taste tho. The intro I wasnt feelin too much. The vocals need to be a lil higher cuz the music is too much for it. peace

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by MANTIS69 View Post
    The beat is alright, not to my particular taste tho. The intro I wasnt feelin too much. The vocals need to be a lil higher cuz the music is too much for it. peace
    Wow, respect for the criticism fam. Will take note for mastering.

  6. #6

    Default

    edit
    Last edited by DLux; 06-06-2016 at 08:14 AM.

  7. #7
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,648
    Rep Power
    227

    Default

    u and STYLEMASTERR needa collabow asap Bee!
    i can hear both yall rip shit down on one of these beats,.... PROPS YO, keep on doin u

    THE REAL PCP

  8. #8

    Default

    edit
    Last edited by DLux; 06-06-2016 at 08:14 AM.

  9. #9

    Default

    edit
    Last edited by DLux; 06-06-2016 at 08:13 AM.

  10. #10
    SUPERIOR TASTE IN BAD MUSIC
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    773
    Rep Power
    0

    Default

    hmmm this is kinda cool, the flow you cop here and and there with the pronunciation of the ending of the words could have been executed better, as in a better selection of words. but i got no problem with the mix seeing as how i just listened to it on my pc.

    and damn who knew bumping your thread an endless amount of times gives you views and responses. i just figured posting dope shit would be enough. hold on while i bump my threads like a moron ahha just kidding

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •