Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28

Thread: wtf is this shit that pops up when I log in, search threads, etc etc

  1. #1
    Hidden Warrior KATO's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Brit Reid's guest house
    Posts
    1,062
    Rep Power
    14

    Default wtf is this shit that pops up when I log in, search threads, etc etc

    Anyone else see this?

    A username and password are being requested by http://www.activeplay.de. The site says: "Zugangsgeschuetzt"

    ^ This shit only started happening today.


  2. #2
    Non Ignorant Math Team
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2,884
    Rep Power
    15

    Default

    yes its annoying as fuck. it started happening 2 me as well. ive seen it b4 on sites which have not been created yet and they ask u for username and password so only people creating the site can enter until the site is finished. my guess is this site isnt working properly and its got problems. this site also has annoying green underlined words which lead to infolinks


    NON-IGS

  3. #3

    Default

    I don't know but it's annoying as fuck.

  4. #4
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    I'm getting that too... Fuckin noob mods fuckin touching shit

    THE REAL PCP

  5. #5
    Non Ignorant Math Team
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2,884
    Rep Power
    15

    Default

    this site is fucked. its gonna crash. its gonna be the end of an era


    NON-IGS

  6. #6
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,366
    Rep Power
    10

    Default

    Use adblock plus on firefox or chrome, and it doesn't come up
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  7. #7

    Default

    ^- Truth. I have ABP on chrome, gotten no such messages.
    Love my job at the Soros factory mailing Jewish gold to primitive anarchists in St. Louis.

  8. #8
    Hungry Hyena From Medina SL33's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    5,145
    Rep Power
    37

    Default

    wtf is this shit?




  9. #9

    Default

    Either we've been hacked or someone just doesn't know what they're doing.

    Figure it out and fix it, please.

    That shit is annoying and gay.


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Thanks for your hate hahahahahahahahahahahahahaha.

  10. #10
    SmokeY J-Cee's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Sydney,Australia
    Age
    30
    Posts
    7,315
    Rep Power
    61

    Default


  11. #11
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,470
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by SURLY DUFF View Post
    Either we've been hacked or someone just doesn't know what they're doing.
    Nothing is hacked

    Activeplay is the corp's webhost. Someone may have attempted to lock down a specific directory on the server, requiring authentication but didnt realize it was implemented site wide.

    I noticed this morning that chrome ignores the box prompting you for credentials

  12. #12

    Default

    Then I'm just gonna put it up in chrome, because that thing is a pain in the ball sack.
    Last edited by Samurai_Turkey; 06-13-2012 at 03:25 PM.


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Thanks for your hate hahahahahahahahahahahahahaha.

  13. #13
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,189
    Rep Power
    116

    Default

    I domt play that shit I run about 4-5 pop up blockers
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  14. #14

    Default

    That seems excessive.


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Thanks for your hate hahahahahahahahahahahahahaha.

  15. #15

    Default

    Yeah I just noticed this as well, didn't know what da fuck was up.

    As Robbie said, that sounds right, I imagine this will be sorted soon

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •