once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 37 of 37

Thread: HAVOC ETHERS PRODIGY FOR BEING A SNITCH AKA SUPER HEAd

  1. #31

    Default

    haha vid's aite beat is crazy and so is havoc

    lol @ using a corny Somalian Scooby Doo ass looking dude as the victim 1:38

    lol @ homosexual facial movements 1:36


    Havoc has been eating good and spitting flames while P dropped HNIC 3 due to a severe vitamin C deficiency









    Last edited by Shadow Demon; 07-12-2012 at 05:00 AM.



  2. #32
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    The victim in the video looks like prodigy.

  3. #33

  4. #34

    Default

    Quote Originally Posted by Hollow Dartz View Post
    The victim in the video looks like prodigy.
    ha yeah



  5. #35

    Default

    Quote Originally Posted by brandonthomas456 View Post
    thats from april



  6. #36
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    Havoc's Same Day Different Shit song sounds good. I'm gonna have to look for his solo album. I was very disappointed in his The Kush album. I'm done with Prodigy's solo albums. I didn't like the first and 2nd HNIC albums.

  7. #37
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    I meant to say Same Shit Different Day. Hard song and i like the beat.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •