once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 3456
Results 76 to 81 of 81

Thread: Sean P - Mic Tyson is not as good as his first two solos

  1. #76
    Fearless Vampire Killer UNCLE RUCKUS's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    The Smallest State
    Age
    74
    Posts
    4,554
    Rep Power
    48

    Default

    lol at angry! having to point out that Dilla is deceased...
    What Madlib project (and Im a fan) has blown you away recently?

  2. #77
    DuncanHine Monument Cakes CEITEDMOFO's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    NEW JERUSALEM
    Age
    36
    Posts
    14,209
    Rep Power
    91

    Default

    STONEY JACKSoN BUT THAT WAS YRS AGO ROFL


  3. #78
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,762
    Rep Power
    108

    Default

    to me hi tek kinda fell off

  4. #79
    DuncanHine Monument Cakes CEITEDMOFO's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    NEW JERUSALEM
    Age
    36
    Posts
    14,209
    Rep Power
    91

    Default

    Quote Originally Posted by the genius View Post
    yes dilla & nujabes used to be dope.
    *fixed
    alc and hi tek still are


  5. #80
    Veteran Member TheFunkyDrummer's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    AMSTERDAMN!
    Posts
    1,935
    Rep Power
    17

    Default

    Quote Originally Posted by RADIOACTIVE MAN View Post
    to me hi tek kinda fell off
    Agreed, but Ballad Of The Black Gold is 5/5 to me. Almost 3 years ago I think.

  6. #81
    Veteran Member TheFunkyDrummer's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    AMSTERDAMN!
    Posts
    1,935
    Rep Power
    17

    Default

    I don't digg Madlib's Medicine Show concept. I think it's unorganized music and I can't see how people can listen to it for very long. His last project with Gibbs, he was very good. Beat Kondukta's were all amazing. Madlib has so much material and I think 30% of his beats actually SUCK or are average but he makes so many beats that the other 70% makes up for it. Sometimes it's quantity with Madlib, he's making so much shit it's inhuman. All the people he hangs out with say that he sleeps 2, 3 hours a day drinks coffee and goes back to beats. I don't think it's very accurate tho, they probaly exaggerated.

    Ceited listens to this shit all the time


    after that he goes



    then he finishes it with


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •