View Poll Results: Rate Wu-Block

Voters
33. You may not vote on this poll
  • 5 Star Classic

    1 3.03%
  • 4 Star Banger

    19 57.58%
  • 3 Star Decent

    7 21.21%
  • 2 Star Boring

    5 15.15%
  • 1 Star Wack

    1 3.03%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23

Thread: Wu-Block review

  1. #16
    * Mighty Healthy * pmack215's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ILLadelph (but just moved to Ft.Lauderdale)
    Age
    39
    Posts
    1,167
    Rep Power
    0

    Default

    i havent listened to this in weeks.

    ....and i dont miss it.

    ....nothing "got" me.

  2. #17

    Default

    Talk about the horrible timing award. Kinda hard to glorify gangster shit after the Newtown shootings.
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  3. #18
    Master Ninja KJR's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    United States
    Age
    22
    Posts
    1,206
    Rep Power
    8

    Default

    ^Hmm, you think that actually had any sizeable impact on the album's success? Interesting idea.

  4. #19

    Default

    gave it a 4.. 3.5/5 is what id rate it though... had alot of bangers and alot of real skippable moments... solid enuff tho

  5. #20

    Default

    no replay value, big ghost/sheek fan but it's just a bunch of songs, no theme to it, no lines that really got my attention, beats were nothin

  6. #21
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    I listened to most of the songs and there was some songs i liked but i wasn't liking most of the beats. I do think it was a nice idea to have Ghostface and Raekwon do a collabo album with The Lox.

  7. #22
    * Mighty Healthy * pmack215's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ILLadelph (but just moved to Ft.Lauderdale)
    Age
    39
    Posts
    1,167
    Rep Power
    0

    Default

    i cant front anymore. I tried....really hard. this album is NOT up to standards.
    sheek is TERRIBLE here.

    some of his god-awful lines that are worse than a 10-yr old with down syndrome....

    'Comin' for your Head':
    "...still down w/ kobe, gotta feelin he can take it
    if miami or oklahoma dont take it..."
    "...grab my 9 from underneath the bed
    put my vest on, smoke somethin, cock my gun back,
    make sure its filled up w/ lead..."

    'Different Time Zones':
    "...different time zones, steering wheel on the right
    drivin down the wrong street thinkin what the fuck im gonna eat tonight,
    rae hit me on the txt,
    told me that he like that new shit last nite that he heard on flex,
    alright cool, hit me up when u get down to brazil,
    if the weathers right, fuck it, i'll come down to chill..."

    absolutely NO flow!!!! he CANNOT string lines & phrases together! listening to him is like watching a 15-yr old girl that just got her learner's permit try to parallel park in a tight spot for about 8 minutes.

    what really sucks is....at the same time GFK is working w/ sheek on this, INS is working on a collab album w/ another guy that isnt exactly OUR top choice......INSTEAD OF DOING A GFK/INS COLLAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    fuck!

  8. #23
    N.I. Crooner Lee Towers's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    TIMEX SOCIAL CLUB.
    Posts
    13,725
    Rep Power
    65

    Default

    After having ABT on repeat for a few days I put some other albums in the mix today, this was one of them.

    Been quite a while since I listened to this. I played it a lot when it came out, but that was then. This album holds up pretty well two years after its release imo. It's just on some grimy NY gangster shit. Not the deepest verses but sometimes you just wanna listen to some bust yo head in type shit. And Ghost adds enough details to his verses to make it interesting. Sheek is Sheek, I have no problems with what he brings to the table. Obviously he's no Raekwon, but you know that going in. Talking about Rae, the Wu guest spots here are on point. Rae and Meth are entertaining, GZA's verse provides a little something different and Cappa brings that high energy while starting off with a dumb hilarious line 'I jump on stage with my dick in my hand.'

    The energy is here, both in the beats and the flows. Actually, some of the smoother cuts stand out as the best. 'Crack Spot Stories', 'Drivin' Round' 'Different Time Zones', 'Cocaļne central' and 'Stella' are placed in the right spots, providing some rest from the harder beats.

    'Pull tha cars out', 'Drivin' Round' and 'Stella' are still my ish.

    This album could have done with a shorter tracklist but I can listen to this all the way through.

    It's good to hear Ghost NOT in concept album mode, what with 12RTD and now 36 Seasons. Here he doesn't have to stick to a script, just spitting some (occasionally dumbed down) gangsta shit.

    POP THE BLUE PILL AND GO N.I.
    Quote Originally Posted by project trillogic
    Don't you wish you were a hiphop artist lee towers?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •