once upon a time in shaolin - buy the book now!

View Poll Results: Has Priest done it again?

Voters
68. You may not vote on this poll
  • Classic

    30 44.12%
  • Superior

    18 26.47%
  • Banger

    15 22.06%
  • Average

    4 5.88%
  • Mediocre

    0 0%
  • Wack

    1 1.47%
Page 23 of 27 FirstFirst ... 1320212223242526 ... LastLast
Results 331 to 345 of 404

Thread: Killah Priest - The Psychic World of Walter Reed (Official Thread)

  1. #331
    Poet Of The Streets
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Bmore
    Age
    32
    Posts
    2,180
    Rep Power
    19

    Default

    This album is fuckin incredible. The whole music world just got shit on. Imagine ET bangin this album munchin on some Reese's Pieces...

  2. #332
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,333
    Rep Power
    118

    Default

    this album is too fucking sick

    still overdosing on this shit.
    We do it for the people.





  3. #333
    DuncanHine Monument Cakes CEITEDMOFO's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    NEW JERUSALEM
    Age
    36
    Posts
    14,209
    Rep Power
    91

    Default

    SETTLE DOWN PUsSY


  4. #334
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,333
    Rep Power
    118

    Default

    Quote Originally Posted by Meta4 View Post
    This album is fuckin incredible. The whole music world just got shit on. Imagine ET bangin this album munchin on some Reese's Pieces...
    well, considering remote viewers and camelot project type cats tell us that "aliens" love watching earth television/movies and its one of their favorite forms of enterntainment, I wouldnt doubt it lol
    We do it for the people.





  5. #335
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,333
    Rep Power
    118

    Default

    lol fuck off sheited
    We do it for the people.





  6. #336
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,370
    Rep Power
    0

    Default

    I might come out of review retirement for this one lol haha. I gotta put this album through one more test which is the whip test. I gotta see how this sounds in the car. There's a clear difference from listening to the album with headphones and listening to this on the stereo.

  7. #337
    DuncanHine Monument Cakes CEITEDMOFO's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    NEW JERUSALEM
    Age
    36
    Posts
    14,209
    Rep Power
    91

    Default

    IN THE CAR "TONITE WE RIDE"s HOOK WOULD MAKE U DO THIS FACE


  8. #338
    CORNED BEEF CUNT
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Cleveland
    Posts
    311
    Rep Power
    0

    Default

    ok so i jus want yall to know that i understand that i might catch some heat 4 this but......Ima have to give this album a 10/10. Been listenin non stop since my nigga sent me a leak a couple days b4 the album dropped. My real copy came in last week and i honestly didnt mind payin $22 at this point. My one gripe about the album upon my first few listens 2 this album was that i felt as though there was no sonic flow to the album and that this was just a whole bunch of great material thrown together. Now after about 20+ listens to this album (yea shit goes hard on the ride to/from work) i must say that there is a perfect sonic flow. The album is a journey of sorts from the hood dramas, too exploring both ancient and present day religions and theories to outer space aliens and beyond. I know some heads will gripe about the lack of wu-element production on here but i feel that this album is his best produced album as well. Opening is classic, new reality is classic, street thesis is classic...brilliantaire(even though i heard it years ago it seems), the park. energy work... and so many more and those are all on disc 1..... Id rank killah Priest work 1. P.W.O.W.R. 2. Heavy Mental 3. The offering 4. Black August 5. The Exorcist.

  9. #339
    CORNED BEEF CUNT
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Cleveland
    Posts
    311
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Hollow Dartz View Post
    I might come out of review retirement for this one lol haha. I gotta put this album through one more test which is the whip test. I gotta see how this sounds in the car. There's a clear difference from listening to the album with headphones and listening to this on the stereo.
    I Mostly only listen in the whip since i drive atleast 2 hours every day. The space age type beats go harder than the more classic styled ones imo(especially if u got some heat in the trunk)... but either way u cant lose

  10. #340
    Master Ninja KJR's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    United States
    Age
    22
    Posts
    1,206
    Rep Power
    8

    Default

    Yeah, I've given disc 2 a few listens. It's starting to grow on me.

    But seriously guys, does anyone know a site with the lyrics for this album?

  11. #341

    Default

    chambermuzik.lyrics will be the first to have them.
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  12. #342

    Default

    It'll probably take a while because I'm waiting for them to do them so I can steal them, and they're probably doing the exact same thing. The truth is, nobody wants to try and figure out 2 albums worth of lyrics.
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  13. #343
    heart to heart
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    bronx ny
    Posts
    124
    Rep Power
    0

    Wink

    every day play still my new joints are fortune teller, lotus flowerz how did i ever sleep on these gems oh oh and visionz..

  14. #344
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,333
    Rep Power
    118

    Default

    ^hahahha yea I think it was yesterday, I was listening to Visisionz asking my self how I previously didnt realize how dope it was
    We do it for the people.





  15. #345

    Default

    Fuck paying like 20 dollers for this though, and thats not including shipping. If it was on vinyl it would be worth that price

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •