once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 5 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 61 to 75 of 93

Thread: Ll cool dan-a cyber glove smack to yo grill

  1. #61

    Default

    this thread would have been funnier if I didnt trash talk worse than Marty Huggins
    Impermanence on this plane of reality/where criminality, brutality freely dwell/ Truth is a casualty in this hell/ Karma reins with divine causality, then its swell--StrangeLoveSurreal


  2. #62
    DuncanHine Monument Cakes CEITEDMOFO's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    NEW JERUSALEM
    Age
    36
    Posts
    14,221
    Rep Power
    91

    Default



  3. #63

    Default

    awe shucks
    Impermanence on this plane of reality/where criminality, brutality freely dwell/ Truth is a casualty in this hell/ Karma reins with divine causality, then its swell--StrangeLoveSurreal


  4. #64
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,684
    Rep Power
    97

    Default

    David Allen Coe is coming to my town 2 weekends after that. Maybe you can bring your wife an her kids that she had to other guys to come fight me.

  5. #65

  6. #66
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,437
    Rep Power
    10

    Default

    -Country singer David Allen Coe injured after running red light in north Fla.

    A message on his website says 73-year-old Coe is “recuperating from his accident and will be ok.” His agent told the newspaper that Coe’s concerts in St. Louis and Louisville, Ky., have been canceled.


    http://www.washingtonpost.com/entert...b49_story.html



  7. #67
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,680
    Rep Power
    67

    Default

    Quote Originally Posted by LoTec View Post
    lol you have a point

    you'd be surprised tho, Ive stayed in many a hotel for $40 or $50 that were clean and comfortable
    What are you a fucking escort? Or is wifey saving her eggs for "your" daughters' biological fathers. (Notice the plural implying "your" wife is a slampig).

    Quote Originally Posted by LoTec View Post
    no doubt I plan on taking footage, but like usual Dan is being a mouthy lil bitch about everything

    for real tho, my wife is on her computer right now finding us a differnt spot to stay, I read her the reviews and one of em I didnt post said something about roaches and that was a rap
    BULLSHIT.... This whole "trip" is some diabolical underground anti-gov scheme to somehow infect the homes of america with bed bugs by cross breeding aggressive species known to reside in interstate motels.

    Quote Originally Posted by LoTec View Post
    haha believe me its the last place I would choose to go for a little family get away. We are taking our daughter to meet her biological father and he has chosen to reside in Louisville. His fam live in Florida but no, he has to live in Kentucky, so instead of kickin it at the beach we'll be at David Allan Coe Jim Porter's Good Time Emporium
    I guess we see who wears the panties in the family!

    Quote Originally Posted by LoTec View Post
    this thread would have been funnier if I didnt trash talk worse than Marty Huggins

    This thread could not have been better. Thank you.
    Look eye, always look eye.

  8. #68
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,684
    Rep Power
    97

    Default

    Check 2. In in Allentown. Let's do this. You're going down, kid.

  9. #69
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,437
    Rep Power
    10

    Default

    lol what are you doing in Allentown? That's my old stomping grounds lol



  10. #70
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,684
    Rep Power
    97

    Default

    everyday i'm hustlin. hoping to be back on the better side of the state by around dinner time.

  11. #71

    Default

    slampig lmao
    Impermanence on this plane of reality/where criminality, brutality freely dwell/ Truth is a casualty in this hell/ Karma reins with divine causality, then its swell--StrangeLoveSurreal


  12. #72
    No Father to my stench
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    1,021
    Rep Power
    0

    Default fffffff

    And women refuse to be around you even when you're fully clothed, so what's your point.

    ummm....eye got a few questions stinky

    1)did you expand your gay net stalking ventures and made a trip to annandale virginia?

    cuz....your info is wrong...the ladies love mah ass...eye even got a few hoe's who "chose me"....shit..eye got females trying to get vegan so they can get sum dick...cuz you know eye only fuck vegan bitches right?....you on the other hand....you fuck whatever can tolerate you...but its understandable....cuz you a fuckin looser....like eye said...no woman wants a net stalker for a man...

    eye was walking through astor place in nyc last weekend....and they had a piano there on the street....so eye started playing the mothafucka....and guess what happened stinky check two???....yup....eye drew a crowd of people including a whole rack of fine ass females....including a few females who would never give me the time of day.....but they cee me stroking them keys and all of a sudden om cute....its no big thing....eye been dealing with this shit since elementary school....

    man....bitches are sooo stupid....

    so no check two....even if eye wasn't a musician eye could still pull bitches with ease....mah mom and dad raised me to be a pimp...but the fact that eye am a fabulous musicians means eye will never ever have trouble getting pussy....

    2)what city in Pennsylvania do you live at??

    and the third question is for everyone...

    3)could someone please post up a picture of stinky check two...cuz eye really wanna make a trip to pennsylvania and handle this shit

    http://www.youtube.com/watch?v=k9B81zSyLZA


  13. #73
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,437
    Rep Power
    10

    Default

    here is me










    Meet me on the corner of Cedar Crest and Tilghman St. in Allentown in about an hour. I'm the one with the maroon member's only jacket on.



  14. #74
    No Father to my stench
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    1,021
    Rep Power
    0

    Default ffffffffff

    Quote Originally Posted by Rob Belding View Post
    Probably should

    That knowcheeze guy keeps threatening to kill people with just his mind powers and flax seed strength alone
    hahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahaha hahahah
    hahahahahaha

    naw....first of all...u not fooling nobody....vinnie...or is it guy guy?....jump on the trash truck you came in on and head back to vally....

    2nd of all...its not a threat...threats may or may not happen....eye don't wanna elaborate about it cuz owl get a letter in my private message box from little poopy dick stinky body odor having ass check two about an infraction....LOL

    3rd of all....kill people???...thats plural....eye only put a death curse on one person in here....just one...

    ....watch and cee what happens....u will be amazed at the power of flax ceeds

  15. #75
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,686
    Rep Power
    10

    Default

    lol @ the ginger casting spells on people

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •