once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 3456
Results 76 to 84 of 84

Thread: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

  1. #76
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    Quote Originally Posted by Ze Wza
    can u re up ??with usendit.com?
    no sorry...

    http://rapidshare.de/files/2567944/L...RKMAN.rar.html

    just use that, its better than yousendit.


    BIG L Rest In Peace

  2. #77
    Previously MF.Doom MF Viktor Herbz's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    London, England
    Age
    32
    Posts
    673
    Rep Power
    14

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    yeah, rapidshare is better than u send it but u gota wait an hour in between downloads!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #78
    Banned!!!11 Ghost_Deini_'s Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    jersey
    Age
    28
    Posts
    898
    Rep Power
    14

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    exactly... and it doesnt fucking save the .rar to my fucking har drive, so i xed out to find out the fucking files were temporary.

  4. #79
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    u guys need winrar 2 open it. u got winrar?


    BIG L Rest In Peace

  5. #80
    Banned!!!11 Ghost_Deini_'s Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    jersey
    Age
    28
    Posts
    898
    Rep Power
    14

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    yeah i have winrar... ill try later...

  6. #81
    PRODIGAL SUN Soulless's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    The Carolinas
    Age
    36
    Posts
    558
    Rep Power
    0

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    What's up with the La interview? I thought it was supposed to be here by now.
    Emotions are for the weak, so I sold mine to the highest bidder.

  7. #82
    Da Butcher hollywoodrealty's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    hollywood, florida
    Age
    37
    Posts
    1,462
    Rep Power
    15

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    thank god LA has new shit, i thought he got a curse from doing a song with vanilla ice, tgat kinda thing can ruin careers haha but his shit is dope. Now can anyone tell me where gza is hiding?

  8. #83
    Three Six Mafia CrunchyBlack's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    pacific northwest
    Age
    33
    Posts
    334
    Rep Power
    14

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    wasn't darkman 2 supposed to come out back in last september or some shit? wtf....?
    http://www.dopegame.com/index.php?ref=23302

  9. #84
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: Update on LA The Darkman + 6 new tracks to download

    I had 2 delay the interview 4 a while, ill tell u when its coming tho.

    Sorry


    BIG L Rest In Peace

Similar Threads

  1. 2005 a nice year for ROCK MUSIC so far!
    By tical2000 in forum General Chat
    Replies: 9
    Last Post: 07-27-2005, 03:16 PM
  2. new track featuring full effect (produced by me)
    By dark side in forum Audio Booth
    Replies: 4
    Last Post: 06-13-2005, 02:52 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •