Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 25 of 25

Thread: WHAT THE HELL ft LunaTik, Vixious Vixen, Skampoe & BeautiFlyB

  1. #16
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,355
    Rep Power
    10

    Default

    she's dating a redneck? Bo or Luke Duke?
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  2. #17
    BANG, BANG! Killa BB's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Sola
    Posts
    3,421
    Rep Power
    27

    Default

    Not that kinda country. Like field hand country. lol
    http://i.imgur.com/GdghXmu.jpg

  3. #18
    BANG, BANG! Killa BB's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Sola
    Posts
    3,421
    Rep Power
    27

    Default

    Skamp, I'm bout to go request that ur username be changed to "Supa Soak" lol
    http://i.imgur.com/GdghXmu.jpg

  4. #19
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,355
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by BeautiFlyB View Post
    Not that kinda country. Like field hand country. lol
    conjugal visits?
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  5. #20
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    HAHAHAHAHHAHA Supa Soak
    New Music alert:

  6. #21
    BANG, BANG! Killa BB's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Sola
    Posts
    3,421
    Rep Power
    27

    Default

    Quote Originally Posted by check two View Post
    conjugal visits?
    Nah... he's a free man.
    http://i.imgur.com/GdghXmu.jpg

  7. #22
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,355
    Rep Power
    10

    Default

    I don't remember Jebediah's girl posting here before. What did she talk about, lee press on nails?
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  8. #23
    BANG, BANG! Killa BB's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Sola
    Posts
    3,421
    Rep Power
    27

    Default

    She basically just hung out in Gen Chat and did the whole VagiNation shit with me and the rest of the ladies back when we staged that uprising. You probably don't remember her because y'all all wrote off the same as you did me cause you swore she was a Style 3rdary. lmao
    http://i.imgur.com/GdghXmu.jpg

  9. #24
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,355
    Rep Power
    10

    Default

    did the pms uprising involve a lot of snapping fingers and clapping hands together?
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  10. #25
    BANG, BANG! Killa BB's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Sola
    Posts
    3,421
    Rep Power
    27

    Default

    Why yes of course. Also there was recipe & coupon sharing.
    http://i.imgur.com/GdghXmu.jpg

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •