Page 2 of 9 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 16 to 30 of 131

Thread: Jus Allah "Meanest Man Alive"

  1. #16
    Veteran Member corky831's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    CT
    Posts
    3,091
    Rep Power
    21

    Default

    solid track.....he killed violent by design back in the day though
    I'm the Greatest Scientifically Inclined Mind Since Einstein!!!!

  2. #17
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    DETROIT
    Posts
    3,310
    Rep Power
    0

    Default

    I have no idea why he's wearing gold-platted front teeth in the video

    beat is nice. yeah all of C-Lance's beats sound the same, but if it ain't broken, don't fix it

  3. #18

    Default

    Beat gave me a headache and lyrics are typical of him lately. Expected something better for the first single.

    Lmao at the vague release date... Autumn 2013.

  4. #19
    Griselda Dinner Plates Charles Barry's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Over There
    Age
    35
    Posts
    1,322
    Rep Power
    18

    Default

    Most people stopped fucking with Jus, but I'm still checking for him. Not really feeling the beat that much, I wish he wasn't doing this whole album with C-Lance. Hopefully it ends up being alright though.
    "Return to earth as a person, only to see you mouse niggas running from the serpent" - Jus Allah



  5. #20

    Default

    Jus Allah sounds identical to Vinnie Paz these days. I wish he'd return to his former delivery.

  6. #21
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    29
    Posts
    9,787
    Rep Power
    33

    Default

    whats up with the grill? lol the return? lol
    nice tees he's rocking lol


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  7. #22
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    DETROIT
    Posts
    3,310
    Rep Power
    0

    Default

    the grill looks dumb as fuck. I'm surprised the director wasn't like "wtf you got in your teeth?"

    anyway, I'd rather hear Jus than Vinnie at this point. this album is going to be a horror show. after Agallah fucked up Jus' debut album, I'm glad he's got C-Lance producing this record. the kid's got bangers...even if they all do sound the same

  8. #23
    PRODIGAL SUN Wh0am3ye?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Oblivious to the limit,NY
    Posts
    1,312
    Rep Power
    0

    Default

    Dope, I found this dudes first album at dollar tree one time.



  9. #24

    Default

    ^I remember you mentioning that.

    It made me mad as fuck because I've never seen some G shit like that @ my local DT.

    C-Lance is producing the whole MMA LP?

    Meh, whatever.


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Thanks for your hate hahahahahahahahahahahahahaha.

  10. #25
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    DETROIT
    Posts
    3,310
    Rep Power
    0

    Default

    technically the entire album will sound like this



    so if this isn't your cup of tea (and you enjoy male genitalia), look elsewhere

  11. #26

    Default

    ^That's hard as fuck.

    But a full LP of C-Lance beats has potential to get old by track #6.


    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Thanks for your hate hahahahahahahahahahahahahaha.

  12. #27

    Default

    He's been nothing but straight garbage for years now.

    Boring multisyllables that sound like they were written by a child.
    Ainít nobody hardcorer than me - U-God

    Quote Originally Posted by gamefacekillah View Post
    12 reasons fukkin miders keynote soeaker
    Quote Originally Posted by Sosa View Post
    Rofl at cilva not being considered a killa bee.

    RZAs going to take away his wu badge and gun.

  13. #28

    Default

    The flow is awful compared to what he used to sound like and lyrics are very basic, nothing like what he used to be

    This C-Lance beat is not worthy of even a fallen off Jus to spit on, its trash like most his beats tbh

  14. #29
    Veteran Member GhettoGnom's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    norway
    Age
    27
    Posts
    5,685
    Rep Power
    38

    Default

    Yeea..... That was pretty fucking shite tbf


    Quote Originally Posted by CharlesJones
    I didn't like it because of the beats.

  15. #30
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    DETROIT
    Posts
    3,310
    Rep Power
    0

    Default

    You faggots suck Sean Price's dick but this is wack to you?? hip hop is NOT for you. go check out Coldplay

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •