once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 7 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 105

Thread: Necro X Kool G. Rap (The Godfathers) - Heart Attack

  1. #1

    Default Necro X Kool G. Rap (The Godfathers) - Heart Attack




    First single from the Godfathers album....this beat sounds like a Premo beat from 97.
    Last edited by Fei Long; 10-10-2013 at 10:02 AM.

  2. #2
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,499
    Rep Power
    105

    Default

    Oh shit sonnnnnnn...we got a fucking winner

  3. #3

  4. #4

    Default

    Did Necro diss himself in his second bar? "Raps a disaster, full of retards and leotards, tryin' to be hard/Anyway you'll kill shit is dying from laughter".

    Beat is ill.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    3,689
    Rep Power
    0

    Default

    LOL

    necro got BODIED

    LOL @ how chopped and punched in his verse is

    LOL @ the way he mixes his vocals

    LOUD NOISES!!!!!!!!!!!!!!!

    is he hard of hearing or something!?!?!!?!?!!?!?!

    beat is clean though and g rap did g rap shit

    really looking forward to the G RAP only version of this LP

    will probably be a classic after edits...

  6. #6
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,074
    Rep Power
    80

    Default

    faggot drake shit>>>

    Haha but this is solid, hopefully the album gets deeper into the mafia concept and they can rein in their speech impediments.

  7. #7
    PRODIGAL SUN Wh0am3ye?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Oblivious to the limit,NY
    Posts
    1,312
    Rep Power
    0

    Default

    Necros verse was alright but kool g rap got it. Looking forward to this.



  8. #8

    Default

    Yeah Necro has gotten worse and worse over the years, not that he was a great rapper to begin with. This album can easily be the best G.Rap album in years if Necro doesn't rap at all.

    I mean, G.Rap wasn't even trying here and he bodies Necro, who was pouring his heart out on this track lol

    The beat is sick can't wait for the instrumental.

    And no way is Drake on the same level as G.Rap come on now...

  9. #9

    Default

    it warms my jaded little heart to see the good dr.king's dream alive & well in necro.
    "Fuck Wu Tang Corp" - The GZA/Genius

    https://soundcloud.com/gptent/tito-lo-blak-hell

  10. #10
    Veteran Member TheFunkyDrummer's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    AMSTERDAMN!
    Posts
    1,935
    Rep Power
    17

    Default

    Pure garbage.

  11. #11

    Default

    The beat is dry, expected much better from Necro

  12. #12
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    DETROIT
    Posts
    3,310
    Rep Power
    0

    Default

    of course G Rap bodied him. Necro is a producer who just happens to rap. the beats are going to murder everything out there

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by TRONIX View Post
    The beat is dry, expected much better from Necro
    I like this beat better than most of Necro's recent stuff.

    He had some bland ones on his last EP.

    This sounds grimey and fits G.Rap perfectly.

  14. #14
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    13
    Posts
    15,750
    Rep Power
    78

    Default

    LOL looks like a 1999 Ruff Ryders video
    Bushido is realised in the presence of death.
    This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
    There is no other reasoning.

  15. #15
    DuncanHine Monument Cakes CEITEDMOFO's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    NEW JERUSALEM
    Age
    36
    Posts
    14,221
    Rep Power
    91

    Default

    ROFL @ G RAP REALLY MADE A TRACK WITH THIS CLOWn





    THIS IS REAL MUSIC RIGHT HERE


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •